[spoiler[quote:Op maandag 3 januari 2022 13:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen Videoland. Kun je de uitslag van de live-show onder een spoiler zetten
Ja, maar dan moet je dus eigenlijk 2 tv-topics hebben, anders kunnen onze zuiderburen niet meepostenquote:Op maandag 3 januari 2022 13:46 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Misschien handig om weer aan te houden dat in de COS spoilers niet bestaan en wel in de live/tv topic, waar de tv beelden toch worden besproken.
Je spoiler faalt, nu heb ik alles gelezenquote:Op maandag 3 januari 2022 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[spoiler[
De liveshow : ja, Thomas was er ... want Thomas is uiteraard niet meer weg te slaan bij BB. En Thomas moest de afvaller ophalen. Dat was heel spannend hoor, maar de Belgische en de Nederlandse stemmen gaven uiteindelijk de doorslag... Huilen natuurlijk en zo...
[/spoiler]
Zo niet, eerst even registreren en een vpn (BE), is goed voor 1 stream.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb alle belgse zender op iptv
maar of de stream bij is weet ik niet
dat werd ik erst zien
Is nu een andere.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:50 schreef DKUp het volgende:
Die vieze stem van Big Brother…
: Kom allemaal naar de woonkamer/living
het zijn 6 belgse playzender maar weet nietquote:Op maandag 3 januari 2022 13:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo niet, eerst even registreren en een vpn (BE), is goed voor 1 stream.
https://www.goplay.be/vid(...)big-brother#autoplay
Een aantal mensen zeiden, aan de stem te horen, dat hij dit keer uit het zuiden van NL komt ... wel zachte Gquote:
Die stem is aardig vervormd,hoor geen zachte G vooralsnog.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Een aantal mensen zeiden, aan de stem te horen, dat hij dit keer uit het zuiden van NL komt ... wel zachte G
Wat een enge stemquote:Op maandag 3 januari 2022 13:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://showbizznetwork.n(...)2022-een-nieuwe-stem
Wij op FOK! ?quote:Op maandag 3 januari 2022 13:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik heb de bewoners gezien op reality.fbi.
Oef nou! Maar: in ieder geval geen bankhanger met dekentje.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:56 schreef Benny het volgende:
[ instagram ]
Grace zit nu al hoog in mijn irritatiezone
quote:
Hmmm...quote:Op maandag 3 januari 2022 14:00 schreef Tourniquet het volgende:
Tobias: https://www.facebook.com/bigbrothernlbe/posts/453648109741167
Tobias is toch meer een Renequote:Op maandag 3 januari 2022 13:08 schreef Benny het volgende:
Dimitri => Nick
Grace => Zoey
Kitty => Els
Nouchine => Naomi
Peter =>
Secan => Ziko
Tobias => Michel
Vera => Liese
O...M....G....quote:Op maandag 3 januari 2022 13:56 schreef Benny het volgende:
[ instagram ]
Sercan gaat met meerdere botsen denk ik.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Sercan en Grace gaan botsen.
Denk dat sowieso Grace het eerste gaat botsen. Wat een stuiterbal!quote:Op maandag 3 januari 2022 14:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Sercan en Grace gaan botsen.
Ik zie een aankondiging staan bij "Binnenkort bij Videoland". "Vanaf 3 januari" staat er onder.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:08 schreef Angel79 het volgende:
Gekke vraag misschien,maar zien jullie al wel iets op videoland staan van dit nieuwe seizoen? Denk ik zoek alvast maar vind nog niks.Ook niet de melding vanaf 3 jan....
Of moet ik nu echt aan een brilletje
weer zo en ghettotyp wat ikquote:Op maandag 3 januari 2022 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sercan gaat met meerdere botsen denk ik.
Pohh doe mij maar Liese danquote:Op maandag 3 januari 2022 14:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Hmmm...
[..]
Tobias is toch meer een Rene
Zie je ik heb toch een brilletje nodigquote:Op maandag 3 januari 2022 14:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zie een aankondiging staan bij "Binnenkort bij Videoland". "Vanaf 3 januari" staat er onder.
Present manneke awel en amai.quote:
Je logt nog automatisch in op seizoen 2021, maar links kan je ook seizoen 2022 aanklikken.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:16 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Zie je ik heb toch een brilletje nodigDankje voor je antwoord
De kijker mocht toch meer meebeslissen? Direct genomineerd wat mij betreft.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:56 schreef Benny het volgende:
[ instagram ]
quote:Op maandag 3 januari 2022 14:25 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
De kijker mocht toch meer meebeslissen? Direct genomineerd wat mij betreft.
quote:Op maandag 3 januari 2022 14:08 schreef Angel79 het volgende:
Gekke vraag misschien,maar zien jullie al wel iets op videoland staan van dit nieuwe seizoen? Denk ik zoek alvast maar vind nog niks.Ook niet de melding vanaf 3 jan....
Of moet ik nu echt aan een brilletje
Thanks!!! Die had ik dus ook nog niet zien staan.Nu welquote:Op maandag 3 januari 2022 14:22 schreef Hunter het volgende:
[..]
Je logt nog automatisch in op seizoen 2021, maar links kan je ook seizoen 2022 aanklikken.
Die blijft nog wel even.quote:
portugal bb lopt toch al 2 maandenquote:Op maandag 3 januari 2022 13:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kwestie van (bewust) selecteren.
Zo hopen ze daar te scoren.
Ik heb (op die bewegende gifjes na) nog niks bewegends gezien of gehoord en ze zit bij mij al hoog! Ik durf dus niet te klikkenquote:Op maandag 3 januari 2022 13:56 schreef Benny het volgende:
[ instagram ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |