Niet alleen je geluid was uit, zo te horenquote:Op maandag 3 januari 2022 15:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Analyses? Ik had het geluid uit staan denk ik
quote:Op maandag 3 januari 2022 15:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Niet alleen je geluid was uit, zo te horen
Niet te veel uit de school klappuh hequote:Op maandag 3 januari 2022 15:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de quote te maken? Tenzij je vermoed dat Dotteke en ik het in een roze camper doen. Wat ook klopt natuurlijk, maar dat terzijde.
Er volgen er nog meerquote:Op maandag 3 januari 2022 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
En maar 8 deelnemers? Corona-bezetting?
Was vorig jaar ook zo. Toen kwamen er later nog twee bij via een geheime opdrachtquote:Op maandag 3 januari 2022 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
En maar 8 deelnemers? Corona-bezetting?
Whuzz FOK!t altijd naakt.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Niet alleen je geluid was uit, zo te horen
wat heeft ju met dotteke?quote:Op maandag 3 januari 2022 15:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de quote te maken? Tenzij je vermoed dat Dotteke en ik het in een roze camper doen. Wat ook klopt natuurlijk, maar dat terzijde.
Toch wel, ik dacht dat het er meer waren, maar dan, het wisselde ook gigantisch na een paar wekenquote:Op maandag 3 januari 2022 15:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook zo. Toen kwamen er later nog twee bij via een geheime opdracht
Op het hoogtepunt hadden we er 14quote:Op maandag 3 januari 2022 15:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toch wel, ik dacht dat het er meer waren, maar dan, het wisselde ook gigantisch na een paar weken
Niet teveel in 1 keerquote:Op maandag 3 januari 2022 15:47 schreef 5thencounter het volgende:
Wie het niet leuk meer vind in "Mijn Huis" mag
NU OPROTTE...
Onvergetelijke move... mag nog wel een keer
Iets op YouTube van de VPROquote:
https://streamable.com/9ly694quote:Op maandag 3 januari 2022 15:47 schreef 5thencounter het volgende:
Wie het niet leuk meer vind in "Mijn Huis" mag
NU OPROTTE...
Onvergetelijke move... mag nog wel een keer
Nu ben je aan de beurt.quote:
Langere zwaardere opdrachtenquote:Op maandag 3 januari 2022 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kiezen nu vast voor meer actie en afleiding, ze verveelde zich te tyfus vorig jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |