Met 15 jaar moeder is wel een dingetje.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:30 schreef 5thencounter het volgende:
Nog geen "Onderliggend Lijden" in de verhalen voor het broodnodige drama in komkommertijd tussen de spelletjes?
Allemaal gezonde mensen zonder kinderen of bij Mama thuis wonend
Er moeten altijd een paar probleemgevallen bij zitten.. drank, drugs of vervelende jeugd gehadquote:
De drama verhalen bewaren ze nog voor de uitzendingen denk ik.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:30 schreef 5thencounter het volgende:
Nog geen "Onderliggend Lijden" in de verhalen voor het broodnodige drama in komkommertijd tussen de spelletjes?
Allemaal gezonde mensen zonder kinderen of bij Mama thuis wonend
Zitten er vast welquote:Op maandag 3 januari 2022 15:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er moeten altijd een paar probleemgevallen bij zitten.. drank, drugs of vervelende jeugd gehad
Ik moest lachen toen ik dat las... burnoutquote:Op maandag 3 januari 2022 15:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met 15 jaar moeder is wel een dingetje.
En een lifestylecoach die een burnout heeft op zijn 22ste.
okequote:Op maandag 3 januari 2022 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze sprak vaak Frans met dat meisje van Michel
Ik verzin het niet.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik dat las... burnout
En Peter, die op latere leeftijd uit de kast kwam, toen hij al een gezin had (à la Rob Verlinden). Daar zal het vást wel over gaan.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met 15 jaar moeder is wel een dingetje.
En een lifestylecoach die een burnout heeft op zijn 22ste.
Peter Meiland.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:34 schreef Yolk het volgende:
[..]
En Peter, die op latere leeftijd uit de kast kwam, toen hij al een gezin had (à la Rob Verlinden). Daar zal het vást wel over gaan.
Vermoeiennnddddquote:Op maandag 3 januari 2022 15:34 schreef Yolk het volgende:
[..]
En Peter, die op latere leeftijd uit de kast kwam, toen hij al een gezin had (à la Rob Verlinden). Daar zal het vást wel over gaan.
Ik heb ook hun CV verhaaltjes gelezen...quote:
Ik wil je ook wel les gevenquote:Op maandag 3 januari 2022 15:35 schreef Whuzz het volgende:
Krijgen we in de shows ook weer die sexuologe? Lotte heete ze dacht ik?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whuzz heeft al iets met @Dottekequote:
Dat moet hij wetenquote:Op maandag 3 januari 2022 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Whuzz heeft al iets met @:Dotteke
Die compleet overbodig bleek te zijn.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:35 schreef Whuzz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, deal. Neem je ook attributen in de les mee? Paarse dingen enzo?quote:
🍆quote:Op maandag 3 januari 2022 15:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, deal. Neem je ook attributen in de les mee? Paarse dingen enzo?
Overbodig? Ik vond d'r een genot om naar te kijken! Zeer nuttige toevoeging dusquote:Op maandag 3 januari 2022 15:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die compleet overbodig bleek te zijn.
wat is dat met chantals roze camper ??quote:Op maandag 3 januari 2022 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Whuzz heeft al iets met @:Dotteke
Wat heeft dat met de quote te maken? Tenzij je vermoed dat Dotteke en ik het in een roze camper doen. Wat ook klopt natuurlijk, maar dat terzijde.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is dat met chantals roze camper ??
met campers heeft zij somige herineringen
https://www.goplay.be/chantals-beauty-camper
quote:Op maandag 3 januari 2022 15:39 schreef MacDeMarco het volgende:
Asjeblieft niet de ellenlange analyses van de seksuoloog en psycholoog tijdens de liveshows wanneer je gewoon wilt weten wie eruit vliegt
Analyses? Ik had het geluid uit staan denk ikquote:Op maandag 3 januari 2022 15:39 schreef MacDeMarco het volgende:
Asjeblieft niet de ellenlange analyses van de seksuoloog en psycholoog tijdens de liveshows wanneer je gewoon wilt weten wie eruit vliegt
Lotte Vanwezemaelquote:Op maandag 3 januari 2022 15:35 schreef Whuzz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |