abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Nerd met benen zondag 2 februari 2003 @ 13:15:43 #1
18073 miss_bleu
pi_8235040
Dat was wel te zien aan mijn zusje. Ze had ruim een jaar een vriend die voor haar het helemaal was. Haar droom prins zoals ze hem zelf noemde.

Maar elke zondagochtend weer zat ze te huilen op de bank. Hij was weer vreemd gegaan. En elke keer weer ging ze terug naar hem elke keer weer.

Mijn ouders en ik hebben ons zo in moeten houden elke keer als hij weer op bezoek kwam en mee at aan tafel. Ik heb hem zo vaak een knal in zijn gezicht willen geven, zovaak willen vertellen of vragen waar hij in godsnaam mee bezig was.

Maar nee je mag je er niet mee bemoeien het is hun relatie. Ondertussen zie jij elke zondag je zusje diep in tranen verzonken op de bank. " Hij heeft het weer gedaan!! weer "

Zovaak geprobeerd haar te vertellen dat het zo niet langer gaat, dat dit nou maar eens afgelopen moet zijn dat hij haar niet waard is.
Maar nee liefde maakt echt blind en elke keer weer terug

Eindelijk heeft ze het nu ook zelf door dat het niet langer zo gaat. Eindelijk hoeven we haar niet meer te vertellen dat hij haar niet verdient.

Dat liefde zo ongelooflijk blind maakt zeg.

pi_8235061
Waardoor is ze nu zelf ineens van mening veranderd dan?
  Nerd met benen zondag 2 februari 2003 @ 13:18:43 #3
18073 miss_bleu
pi_8235072
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:17 schreef matthijn99 het volgende:
Waardoor is ze nu zelf ineens van mening veranderd dan?
Denk dat het nu gewoon teveel werd. Na ongeveer 3 maanden lang elke zondag hetzelfde liedje
pi_8235073
iemand loslaten waar je zo gek op bent is erg moeilijk.Je hebt veel voor die persoon over, je houdt van hem/haar, je kan niet zonder denk je.Dus blijf je alles tolereren.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_8235087
das idd erg jammer
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
pi_8235092
(ik neem aan de ze nog jong is)
Alsof je op die leeftijd weet wat houden van is.
pi_8235094
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:18 schreef Emel het volgende:
iemand loslaten waar je zo gek op bent is erg moeilijk.Je hebt veel voor die persoon over, je houdt van hem/haar, je kan niet zonder denk je.Dus blijf je alles tolereren.
Yep, maar er komt een moment dat je je grens bereikt.
Voor sommigen komt dat erg laat, helaas,
maar dan pas zie je ook hoe stom je bent geweest.
Iemand kan je er op wijzen, maar het blijft je eigen 'proces'.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8235104
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:21 schreef WcB0rSt3l het volgende:
(ik neem aan de ze nog jong is)
Alsof je op die leeftijd weet wat houden van is.
Heeft meer met haar zelfbeeld te maken dan met leeftijd lijkt mij.
pi_8235109
Het heeft wel degelijk met leeftijd cq ervaring te maken.
  Nerd met benen zondag 2 februari 2003 @ 13:23:35 #10
18073 miss_bleu
pi_8235122
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:22 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Laten we het er ook op houden dat ze nog veel te jong is voor de relatie die ze nu gehad heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 02-02-2003 13:23]

pi_8235124
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:22 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Ervaring, ja, dat is wat anders.
Maar er zijn mensen die al heel jong weten hoe het moet, en mensen die het nooit zullen leren.
pi_8235134
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:21 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Yep, maar er komt een moment dat je je grens bereikt.
Voor sommigen komt dat erg laat, helaas,
maar dan pas zie je ook hoe stom je bent geweest.
Iemand kan je er op wijzen, maar het blijft je eigen 'proces'.

klopt, je bereikt je grens, het wordt teveel.
ik heb mezelf ook soms de vraag gesteld: waarom heb ik in godsnaam dit niet eerder gedaan?
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_8235135
Dat die gast nog het lef had om bij jullie aan te tafel te gaan zitten..
Als een jongen zo met mijn zus om ging had ik hem ook een stomp op z'n bek gegeven, maakt me nie uit of het hun relatie is.. wat een kutstreken zijn dit..
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  Nerd met benen zondag 2 februari 2003 @ 13:25:40 #14
18073 miss_bleu
pi_8235143
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:24 schreef -En4Cer- het volgende:
Dat die gast nog het lef had om bij jullie aan te tafel te gaan zitten..
Als een jongen zo met mijn zus om ging had ik hem ook een stomp op z'n bek gegeven, maakt me nie uit of het hun relatie is.. wat een kutstreken zijn dit..
Ow geloof me heb vaak genoeg eens flink onder de tafel door willen trappen als hij tegenover me zat
  zondag 2 februari 2003 @ 13:25:46 #15
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8235145
ook al is het hun relatie...
als ik een zusje had gehad en 1 of andere sukkel gaat telkens vreemd terwijl die een relatie heeft met mijn zusje... echt wel dat ik die gast ff goed laat merken dat er niet met mijn zusje gespeeld word.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8235159
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:24 schreef Emel het volgende:

[..]

klopt, je bereikt je grens, het wordt teveel.
ik heb mezelf ook soms de vraag gesteld: waarom heb ik in godsnaam dit niet eerder gedaan?

Dem sjoe, girl, I know just how you feel.

sorry, ik ga weer ontopic

Nerd met benen zondag 2 februari 2003 @ 13:26:58 #17
18073 miss_bleu
pi_8235160
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:25 schreef dJ-Zcore het volgende:
als ik een zusje had gehad en 1 of andere sukkel gaat telkens vreemd terwijl die een relatie heeft met mijn zusje... echt wel dat ik die gast ff goed laat merken dat er niet met mijn zusje gespeeld word.
En als je zusje je nou lief vraagt om je er niet mee te bemoeien wat doe je dan?
pi_8235165
Gevoel, zeker in liefde, wint het meestal van je verstand. Maakt dan niet uit of het rationeel is of niet. En pas achteraf zie je pas hoe stom je bezig bent geweest. Gelukkig ziet ze dat zelf nu ook in.

Ik kan er altijd wel kwaad om worden als ik lees hoe mensen anderen zo gebruiken/misbruiken

zondag 2 februari 2003 @ 13:28:34 #19
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8235178
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:26 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

En als je zusje je nou lief vraagt om je er niet mee te bemoeien wat doe je dan?

lastige vraag, maar ik zou hem echt een paar klappen geven en mijn zusje eens goed inprinten dat ze veel beter kan krijgen en dat ze zo'n sukkel niet kan vertrouwen... misschien in begin word ze boos, maar achteraf is ze blij dat je zo gehandeld hebt, omdat direct slaan in zo'n geval veel ellende bespaard.
pi_8235182
quote:
yup zou ik ook doen
046
Dank aan Yeahinho
pi_8235183
quote:
Probleem is alleen dat je zusje dan waarschijnlijk nog meer naar hem toe trekt en zijn kant zal kiezen.
Hoe moeilijk het ook is, ik denk dat de familie van de topicstarter het goed heeft aangepakt.
Ze heeft de kans nodig gehad haar eigen fouten te maken,
alleen dan kun je leren hoe het voortaan anders moet.
pi_8235193
Ik ken een vergelijkbare situatie:
Meisje met relatie, terwijl letterlijk iedereen om haar heen (familie/vrienden) die relatie helemaal afkeurt (vanwege hem), maar ze lijkt alleen maar meer naar hem toe te trekken.
En dat terwijl die vrienden/familie dus wel elke keer al haar verdriet en 'geklaag' moeten aanhoren.

Echt heel frustrerend.

zondag 2 februari 2003 @ 13:30:39 #23
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8235209
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:29 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Probleem is alleen dat je zusje dan waarschijnlijk nog meer naar hem toe trekt en zijn kant zal kiezen.
Hoe moeilijk het ook is, ik denk dat de familie van de topicstarter het goed heeft aangepakt.
Ze heeft de kans nodig gehad haar eigen fouten te maken,
alleen dan kun je leren hoe het voortaan anders moet.

daar heb je ook wel gelijk in hoor.. dat ze ervan leert, maja zo handel ik dingen niet af.
ik ben enigskind, maar als ik een zusje had gehad en een jongen heeft iets met haar, maar gaat vreemd en doet haar veel verdriet aan... sorry hoor, maar dat gaat die echt wel voelen.
pi_8235224
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:29 schreef shmoopy het volgende:
Dat lijkt idd vaak te gebeuren. Hoe groter de kritiek van de buitenwereld, hoe meer ze geneigd zijn zich aan elkaar vast te klampen (in het algemeen dan, hoewel dit ook wel geldt voor het voorbeeld dat ik net gaf).
pi_8235229
Zijn we bij de weg niet op deze aarde gezet om ons voort te planten? dus elke dag/week/nacht een andere vrouw??

beetje offtopic...

a a n alles
pi_8235254
hoe oud is ze?
046
Dank aan Yeahinho
  zondag 2 februari 2003 @ 13:33:58 #27
22259 Fogerty
slapende account
pi_8235258
Goh, zoveel mensen zich er zo mee zouden bemoeien....bij mijn zusje ben ik niet verder gegaan dan zeggen "als het echt alleen maar ellende is moet je ermee kappen hoor". Verder ga ik er vanuit dat ze oud en wijs genoeg is om zelf te weten wat ze doet, ik zou het een soort van motie van wantrouwen vinden naar haar toe als ik me er verder in zou mengen. Alsof ik haar zie als een klein kind wat niet haar eigen boontjes kan doppen ofzo.

En inderdaad, als je je er wel in mengt bestaat ook nog de kans dat het averechts werkt.

Hieperdepiep hoera!
  Nerd met benen zondag 2 februari 2003 @ 13:33:58 #28
18073 miss_bleu
pi_8235259
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:28 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

lastige vraag, maar ik zou hem echt een paar klappen geven en mijn zusje eens goed inprinten dat ze veel beter kan krijgen en dat ze zo'n sukkel niet kan vertrouwen... misschien in begin word ze boos, maar achteraf is ze blij dat je zo gehandeld hebt, omdat direct slaan in zo'n geval veel ellende bespaard.

Tuurlijk hebben we haar wijs gemaakt dat het zo niet kan en niet hoort.
Hoevaak heeft ze wel niet staan schreeuwen naar ons. Hoevaak was ze wel niet zo onwijs neidig op ons. Vaak genoeg. Hoop dat ik het vrolijke zusje van een 6 maanden geleden weer terug krijg
  zondag 2 februari 2003 @ 13:34:03 #29
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8235261
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:32 schreef H3man het volgende:
Zijn we bij de weg niet op deze aarde gezet om ons voort te planten? dus elke dag/week/nacht een andere vrouw??

beetje offtopic...

nee.

dat word niet met voortplanten bedoeld.
mensen hebben gevoelens en er bestaan ook ziektes.

pi_8235263
quote:

beetje offtopic...

Erg offtopic, dus doe maar niet.
pi_8235266
quote:

beetje offtopic...

idd
046
Dank aan Yeahinho
pi_8235283
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:34 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

nee.

dat word niet met voortplanten bedoeld.
mensen hebben gevoelens en er bestaan ook ziektes.

Maar... 't zijn nog jonge "wezens" die moeten toch al spelenderwijs leren?? dat relatie "gedoe": hebben we onszelf maar aangeleerd... toch??
a a n alles
  Nerd met benen zondag 2 februari 2003 @ 13:36:05 #33
18073 miss_bleu
pi_8235291
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:35 schreef H3man het volgende:

[..]

Maar... 't zijn nog jonge "wezens" die moeten toch al spelenderwijs leren?? dat relatie "gedoe": hebben we onszelf maar aangeleerd... toch??

Leren gebruikt te worden
pi_8235295
quote:

[..]

spelend leren dus ?
046
Dank aan Yeahinho
  zondag 2 februari 2003 @ 13:36:25 #35
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8235297
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:33 schreef Fogerty het volgende:
Goh, zoveel mensen zich er zo mee zouden bemoeien....bij mijn zusje ben ik niet verder gegaan dan zeggen "als het echt alleen maar ellende is moet je ermee kappen hoor". Verder ga ik er vanuit dat ze oud en wijs genoeg is om zelf te weten wat ze doet, ik zou het een soort van motie van wantrouwen vinden naar haar toe als ik me er verder in zou mengen. Alsof ik haar zie als een klein kind wat niet haar eigen boontjes kan doppen ofzo.

En inderdaad, als je je er wel in mengt bestaat ook nog de kans dat het averechts werkt.

ik zou me er ook niet snel mee mengen, maar miss_blauw heeft het over week na week na week hetzelfde liedje... zoiets pik ik niet.
de 1 pakt het milder aan als de ander, maar ik sta niet toe dat haar gevoelens compleet de grond in getrapt worden en wat ook nog moeite kan opleveren voor vervolg relaties in de toekomst aangezien ze dan meer moeite heeft met vertrouwen, waardoor je ook kans hebt dat relaties kapot gaan.
  zondag 2 februari 2003 @ 13:36:42 #36
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_8235300
Ik snap niet dat je gewoon je zus even helpt om haar ogen te openen. Bijvoorbeeld op een confronterende manier aan de eettafel:

Maar goh, wat hoor ik? Je gaat nog steeds iedere zaterdagavond vreemd? Wat zielig zeg. Ben je zo onzeker van jezelf dat je iedere week maar weer verlegen zit om bevestiging van anderen..... Nog wat aardappelen, of heb je ineens geen honger meer?

Ik denk dat het op zo'n moment iets makkelijker wordt om de zaken anders te zien voor je zus.

pi_8235308
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:36 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

Leren gebruikt te worden

volgens zijn theorie wel
046
Dank aan Yeahinho
  zondag 2 februari 2003 @ 13:38:34 #38
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8235319
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:33 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

Tuurlijk hebben we haar wijs gemaakt dat het zo niet kan en niet hoort.
Hoevaak heeft ze wel niet staan schreeuwen naar ons. Hoevaak was ze wel niet zo onwijs neidig op ons. Vaak genoeg. Hoop dat ik het vrolijke zusje van een 6 maanden geleden weer terug krijg

vast wel, maar zorg dat ze veel steun krijgt en dat ze gewoon een goede jongen tegenkomt, anders worden de problemen alleen maar groter.
ik vind trouwens wel dat je goed gehandeld hebt hoor....
pi_8235322
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:36 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

Leren gebruikt te worden

Nee zonder bot te zijn hoor, maar misschien heeft dat ex-vriendje nog meer behoefte om zo veel mogelijk te "proeven" en heeft je zusje die "oer" gevoellens niet meer...
a a n alles
  zondag 2 februari 2003 @ 13:39:10 #40
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8235325
quote:

[..]

spelen... spelen... relatie is geen spelletje.
pi_8235328
Lullig van die jongen inderdaad. Stom van je zusje dat ze zo met zich heeft laten sollen. En erg slecht van jullie dat jullie er niks aan gedaan hebben. Had 'm die schop onder tafel of die klap op z'n bakkes maar verkocht. Iemand die zo zat te kloten met mijn familie was er al lang niet meer bij mij ingekomen.
Dus, het is altijd gemakkelijk om de één iemand de schuld te geven, maar in feite is iedereen hier schuld.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 2 februari 2003 @ 13:40:13 #42
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8235341
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:36 schreef Jethro het volgende:
Ik snap niet dat je gewoon je zus even helpt om haar ogen te openen. Bijvoorbeeld op een confronterende manier aan de eettafel:

Maar goh, wat hoor ik? Je gaat nog steeds iedere zaterdagavond vreemd? Wat zielig zeg. Ben je zo onzeker van jezelf dat je iedere week maar weer verlegen zit om bevestiging van anderen..... Nog wat aardappelen, of heb je ineens geen honger meer?

Ik denk dat het op zo'n moment iets makkelijker wordt om de zaken anders te zien voor je zus.

hiermee zet je hem vet voor lul.. dat is opzich goed, maar je zusje zit er ook bij en die zal zo'n opmerking niet waarderen.
pi_8235344
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:39 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

life is to short play more
046
Dank aan Yeahinho
pi_8235355
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:39 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

Nee, maar dat hele relatie gebeuren is gewoon in de loop van de honderden jaren erin gesleten... misschien dat bij die jongen zn "oer" gevoellens weer boven komen drijven??? wie weet... we zijn namelijk allemaal jagers geweest vroeger?? of niet dan?? en iedereen deed 't met iedereen.....
a a n alles
  zondag 2 februari 2003 @ 13:41:24 #45
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8235362
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:40 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

het leven is kort... daarom pak ik het liever in 1 keer goed aan i.p.v dat ik ga lopen spelen.
ik heb al genoeg gespeeld op de basisschool.
pi_8235369
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:40 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

Daar ben ik 't zeker mee eens, wat is er spannender dan 2 meiden te gelijk te hebben?? je kan er echt een kick van krijgen...
a a n alles
  zondag 2 februari 2003 @ 13:42:35 #47
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8235374
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:41 schreef H3man het volgende:

[..]

Nee, maar dat hele relatie gebeuren is gewoon in de loop van de honderden jaren erin gesleten... misschien dat bij die jongen zn "oer" gevoellens weer boven komen drijven??? wie weet... we zijn namelijk allemaal jagers geweest vroeger?? of niet dan?? en iedereen deed 't met iedereen.....

nah.. dat vind ik een slap excuus.
wat die gast doet/gedaan heeft valt niet goed te praten hoever je ook terug in de tijd gaat.
wat die jagers toen deden is gewoon fout en het leven was toen ook heel anders, dus vergelijken kan je het niet eens.
  zondag 2 februari 2003 @ 13:43:26 #48
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8235389
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:42 schreef H3man het volgende:

[..]

Daar ben ik 't zeker mee eens, wat is er spannender dan 2 meiden te gelijk te hebben?? je kan er echt een kick van krijgen...

ja 2 meiden is leuk, maar we hebben het hier over een gevoelskwestie en met 2 meiden is met een vriendin die het goedkeurt of gewoon een 1 night stand en niet achter iemand z'n rug om.
  Nerd met benen zondag 2 februari 2003 @ 13:43:30 #49
18073 miss_bleu
pi_8235391
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:42 schreef H3man het volgende:

[..]

Misschien verdien jij die knal onder de tafel door of dat knal in je gezicht wel
pi_8235406
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:42 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

nah.. dat vind ik een slap excuus.
wat die gast doet/gedaan heeft valt niet goed te praten hoever je ook terug in de tijd gaat.
wat die jagers toen deden is gewoon fout en het leven was toen ook heel anders, dus vergelijken kan je het niet eens.

Hoezo fout? toen was dat heel gewoon, ik zou 't niet raar vinden als iemand daar nu ook zo over dacht...de normen zijn anders... er zijn ook genoeg meiden die zo denken.. gelukkig wel.. jij hebt dan vroeger wel gespeeld op de basisschool als je zei.. maar nu is er geen gespeel meer bij zie ik..

ik praat niet goed wat ie doet, alleen denk ik dat hij mag doen en laten wat ie wil...

a a n alles
pi_8235410
Ik zal het nog maar eens zeggen aangezien er een beetje over mijn post heen gekeken wordt..
Je kan die jongen wel de schuld geven, maar je zusje liet het allemaal toe. En dat ze er niets aan kon doen omdat liefde blind maakt, dat vind ik een slap excuus. De liefde maakte jou en je ouders namelijk duidelijk niet blind, en jullie deden er ook niks aan.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 2 februari 2003 @ 13:46:02 #52
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8235415
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:44 schreef H3man het volgende:

[..]

Hoezo fout? toen was dat heel gewoon, ik zou 't niet raar vinden als iemand daar nu ook zo over dacht...de normen zijn anders... er zijn ook genoeg meiden die zo denken.. gelukkig wel.. jij hebt dan vroeger wel gespeeld op de basisschool als je zei.. maar nu is er geen gespeel meer bij zie ik..

ik praat niet goed wat ie doet, alleen denk ik dat hij mag doen en laten wat ie wil...

hij moet ook doen en laten wat hij wilt, maar doe dan met een slet en niet met iemand die godsgruwelijk veel om je geeft. dat vind ik gewoon fout.
pi_8235423
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:43 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

Misschien verdien jij die knal onder de tafel door of dat knal in je gezicht wel

Ik ben toch ook niet grof?? ik weet niet of jij een vriendje hebt, maar neem er nog 1 bij... = echt spannend... en als iemand er naar vraagt kom er eerlijk voor uit dat je er 2 hebt... dat is er toch geen probleem?
a a n alles
pi_8235433
maar in ieder geval niet leuk
046
Dank aan Yeahinho
pi_8235436
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:46 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

hij moet ook doen en laten wat hij wilt, maar doe dan met een slet en niet met iemand die godsgruwelijk veel om je geeft. dat vind ik gewoon fout.

Hallo? Zij is toch degene die steeds terugkomt? Het maakt het gewoon heel makkelijk voor hem. Die sletjes, die pakt ie wel voor erbij.
pi_8235442
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:46 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

Hoezo is zo'n meisje dan een slet?? als je er beiden zo over denkt is er toch geen probleem, zijn zusje vond dat wel een probleem dat moet ze er mee stoppen want dan is hij haar gewoon niet waard... zn zusje zal echt een schat zijn... maar als je 't niet bevalt moet je er mee stoppen..
a a n alles
  zondag 2 februari 2003 @ 13:49:00 #57
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8235457
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:47 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hallo? Zij is toch degene die steeds terugkomt? Het maakt het gewoon heel makkelijk voor hem. Die sletjes, die pakt ie wel voor erbij.

ja het is ook haar fout.
ik zeg nergens van niet, magoed ik zie het gewoon als misbruik.
een relatie heb je niet om vreemd te gaan... als je verliefd bent laat je meer toe dan normaal.
pi_8235481
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:46 schreef H3man het volgende:

[..]

Ik ben toch ook niet grof?? ik weet niet of jij een vriendje hebt, maar neem er nog 1 bij... = echt spannend... en als iemand er naar vraagt kom er eerlijk voor uit dat je er 2 hebt... dat is er toch geen probleem?

idioot
046
Dank aan Yeahinho
pi_8235485
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:49 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

ja het is ook haar fout.
ik zeg nergens van niet, magoed ik zie het gewoon als misbruik.
een relatie heb je niet om vreemd te gaan... als je verliefd bent laat je meer toe dan normaal.

Misbruik? Nee dat vind ik niet. Zij blijft terugkomen, dus in principe doet hij het gewoon met haar toestemming. In jouw ogen heb je een relatie niet om vreemd te gaan. Iemand anders denkt daar (blijkbaar) heel anders over.
  zondag 2 februari 2003 @ 13:51:53 #60
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8235499
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:47 schreef H3man het volgende:

[..]

Hoezo is zo'n meisje dan een slet?? als je er beiden zo over denkt is er toch geen probleem, zijn zusje vond dat wel een probleem dat moet ze er mee stoppen want dan is hij haar gewoon niet waard... zn zusje zal echt een schat zijn... maar als je 't niet bevalt moet je er mee stoppen..

met slet bedoel ik gewoon meisjes die met iedereen het bed induiken... als hij dat sowieso wilt moet hij maar een sletje nemen ofzo en geen relatie.

en ja.. het was ook niet helemaal slim van miss_blue's zusje om zich zolang te laten kwetsen.

pi_8235502
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:50 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

idioot

Agree

Maar hoe oud is je zusje dan? Neem aan dat als in de cat. 14 /17 valt prima voor zichzelf kan beslissen,

pi_8235503
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:50 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

idioot

Wat een loze reactie, lees 't verhaaltje van American nightmare dat klopt gewoon ...............
a a n alles
  zondag 2 februari 2003 @ 13:52:50 #63
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8235515
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:50 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Misbruik? Nee dat vind ik niet. Zij blijft terugkomen, dus in principe doet hij het gewoon met haar toestemming. In jouw ogen heb je een relatie niet om vreemd te gaan. Iemand anders denkt daar (blijkbaar) heel anders over.

zij blijft terug komen ja en daar maakt hij misbruik van.
pi_8235545
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:52 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

ik denk dat hij er GEbruik van maakt, hij denkt daar waarschijnlijk net als ik anders over, alleen communiceert hij 't niet goed naar de dame in kwestie... wat gewoon niet goed is, is dat hij niet aangeeft dat hij zo'n jongen is... als hij 't eerlijk uitspreekt dat hij gewend is meerdere meiden te hebben moet er toch geen probleem zijn?? dan is aan haar de keuze...

ff typ foutje verbeteren... de zin klopte niet.

a a n alles
pi_8235621
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:52 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

Gebruik.. misbruik. What's the difference? Hij loopt gewoon z'n pik achterna zoals zoveel kerels. Voor zover ik hier lees was er ook niemand die zei dat 'ie fout bezig was en er was niemand die er echt moeilijk over deed.
Je kan 100 euro voor je voordeur in het centrum van Amsterdam leggen. Vervolgens wachten tot iemand 't opraapt en wegloopt. En als 'ie 100 meter verderop is gaan schreeuwen dat 't een dief is. Je moet gewoon het geld er niet neerleggen, en als je dat wel doet, en iemand raapt 't op, dan moet je 'm meteen op z'n bakkes slaan (of in ieder geval hem erop aanspreken).
  zondag 2 februari 2003 @ 14:03:19 #66
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8235685
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:59 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Gebruik.. misbruik. What's the difference? Hij loopt gewoon z'n pik achterna zoals zoveel kerels. Voor zover ik hier lees was er ook niemand die zei dat 'ie fout bezig was en er was niemand die er echt moeilijk over deed.
Je kan 100 euro voor je voordeur in het centrum van Amsterdam leggen. Vervolgens wachten tot iemand 't opraapt en wegloopt. En als 'ie 100 meter verderop is gaan schreeuwen dat 't een dief is. Je moet gewoon het geld er niet neerleggen, en als je dat wel doet, en iemand raapt 't op, dan moet je 'm meteen op z'n bakkes slaan (of in ieder geval hem erop aanspreken).

heb je gelijk in.
  Nerd met benen zondag 2 februari 2003 @ 14:14:23 #67
18073 miss_bleu
pi_8235905
Sjonge jonge hoe erg kan een topic offtopic gaan
  zondag 2 februari 2003 @ 14:15:05 #68
36605 Scorpy2002
Ain't that cute :)
pi_8235918
Maar ff serieus...

Het is niet echt slim van haar geweest om het zolang te tolereren, maar ik kan het wel begrijpen. Liefde kan je gekke dingen laten doen...

Voor die jongen heb ik geen goeie woorden over, ik vind het niet kunnen om met de gevoelens van iemand anders te spelen. Ik zou het hem duidelijk gezegd hebben en anders als dat niet werkt wordt ik gewoon erg vervelend enzo.

pi_8236036
quote:
Op zondag 2 februari 2003 14:18 schreef H3man het volgende:

[..]

Is op vakantie... en JA voor de moraalridders onder ons... ze weet ervan!!!

Sja.. sis_bleu wist er ook van, maar toch liep dat niet helemaal zoals 't hoorde.
  zondag 2 februari 2003 @ 14:23:09 #70
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8236076
Liefde maakt blind, dat klopt. Ik zie het dagelijks om mij heen dat meisjes steevast voor de verkeerde jongens kiezen. Zeker jongens in de leeftijd van 16-40 die er een beetje leuk uitzien proberen zo veel mogelijk te scoren en als dat lukt dan gaan ze vreemd. Dat is gewoon een feit. Ik zie echter ook vaak dat dat gebeurt met meiden die een jongen op het oog hebben en het niet uitmaakt of die getrouwed is, een vriendin heeft etc... Het zit zowel in de vrouw als in de man van de verboden vrucht te plukken...

Helaas is er echter vaak 1 die de dupe is in een relatie, degene die wel onvoorwaardelijk verliefd is op de ander. (vaak 1 van de 2, bijna nooit allebei) Daarom, zoals ik al eens geopperd had is het vaak beter niet al te zeer verliefd te zijn op je relatie, omdat je dan die dingen wel ziet en je wat zakelijker kunt zijn in het trekken van conclusies.

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 2 februari 2003 @ 14:27:07 #71
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_8236146
Idd, liefde maakt blind.
En je kunt er niets aan doen, probeer een blinde maar eens zijn zicht terug te geven.
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_8236153
quote:
Op zondag 2 februari 2003 14:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Helaas is er echter vaak 1 die de dupe is in een relatie, degene die wel onvoorwaardelijk verliefd is op de ander. (vaak 1 van de 2, bijna nooit allebei) Daarom, zoals ik al eens geopperd had is het vaak beter niet al te zeer verliefd te zijn op je relatie, omdat je dan die dingen wel ziet en je wat zakelijker kunt zijn in het trekken van conclusies.
Lijkt me niet dat je daarvoor bewust kiest. Dan zouden mensen ook bewust kiezen om wel erg verliefd te kunnen worden zodat ze voor het gemak alle gebreken van hun prooi maar even over het hoofd zien.
pi_8238804
Liefde maakt niet blind. Verliefdheid maakt wel blind. Verliefdheid is een staat van milde psychose waarin al je kritische vermogens het laten afweten zodra Hij (of Zij) in zicht komt. Het is afschuwelijk, en een mens is zeker in staat om zich als oud vuil te laten behandelen tijdens zo'n fase.
1 troost: het gaat goddank altijd weer over. Vroeg of laat komt iedereen die verliefd is op een klootzak of een trut wel een keer bij zinnen.
en haalt het maar net!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')