Klopt.quote:
Echt hoor.quote:
Kitty is Els 2022.quote:
Zolang het bij de gezichtuitdrukking blijftquote:
We kunnen ook gaan rummicubben?quote:
Heel scherp van u.quote:
Bron?quote:
Zullen ze wel 1 voor 1 gedurende de dag vrijgevenquote:Op maandag 3 januari 2022 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/bigbrothernlbe/videos/602633094171922
Ik zoek de andere filmpjes.
Na de uitzending dacht ikquote:Op maandag 3 januari 2022 09:26 schreef GayGuy het volgende:
Ik las op fb dat de streams vandaag online gaan. Klopt dit? Helaas kan ik het vanavond niet live kijken
Ik zal straks ff de boel in elkaar knutselen. Zag dat er ook wat foutjes hier en daar in de topics dwarreldequote:Op maandag 3 januari 2022 08:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mag dit in de OP? Liefst met fotootjes er bij
quote:Op maandag 3 januari 2022 09:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zal straks ff de boel in elkaar knutselen. Zag dat er ook wat foutjes hier en daar in de topics dwarrelde
Benny,mooi dat je er weer bent.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zal straks ff de boel in elkaar knutselen. Zag dat er ook wat foutjes hier en daar in de topics dwarrelde
Ik las hier morgen pas.quote:
Ik las gisterenavond na de uitzendingquote:
Maar die users zijn ook welkomquote:Op maandag 3 januari 2022 09:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |