SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Volgens mij heb ik nog nooit darts in een kroeg gekeken. Geloof niet dat ze dat hier in kroegen uitzenden.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik mis vooral het in de kroeg kijken van deze potjes.
Dikke reet?quote:
Wat nou geforceerd, dwars is my middle namequote:Op maandag 3 januari 2022 00:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met de ''kijk mij geforceerd dwars doen!'' posts van Zorro.
Graag gedaan.quote:
Je hebt je rechten verspeeld.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:07 schreef Doevelaer het volgende:
Ik probeer niet eens meer een nieuw topic te openen
Wij zijn er altijd voor je makker.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:07 schreef Doevelaer het volgende:
Hier wel dan?quote:Op maandag 3 januari 2022 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Darts in een kroeg kijken zou ik er sowieso niks van meekrijgen.
En een hoop bans.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En dat zonder vlaggetjes vanaf de KF.
quote:Op maandag 3 januari 2022 00:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit darts in een kroeg gekeken. Geloof niet dat ze dat hier in kroegen uitzenden.
Er worden al geruime tijd schaamteloos topics gejat.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:07 schreef Doevelaer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |