SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je al gewend in je huis?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:55 schreef mschol het volgende:
ik ga ook maar niet te laat naar bedje toe..
Staan er nog veel?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ja redelijk.. wil wel graag uit de dozen zijn...
Ik heb hier ook nog 2 dozen staanquote:Op zondag 2 januari 2022 22:03 schreef mschol het volgende:
yup, uiteraard..
volgens mij ben ik qua keuken alleen bijna uit dozen, daar nog 2: iig broodmachine (is snel, 1 doos 1 item) en nog wat dingen gerei (denk aan 2 benigprikstokding, schuimspaan, spatel en dan een hele set met allerlei van dat soort tools)
voor de rest: kleding veel, ben nu veel aan het wassen, dan is zeker alles gewassen, schoon en droog de kast in als die af is..
en dan nog games enzo.. die kasten zijn ook bijna klaar (of iig het begin, denk dat ik meer dan 2 kasten nodig ga hebben :") )
lego.. tja.. das een project voor als al het andere weg is
ik denk dat als ik kleding en games weg heb de rest ook relatief snel weg heb.. op de dingen na die ik wellicht echt niet gebruik..quote:
die laatste dingen kunnen dan in de doos blijvenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat als ik kleding en games weg heb de rest ook relatief snel weg heb.. op de dingen na die ik wellicht echt niet gebruik..
Zo'n periode heb ik ook gehad, dat ik er ook makkelijk 2 per dag dronk. Weet eigenlijk niet meer waarom ik er destijds mee was gestopt maar opeens was ik er klaar meequote:Op zondag 2 januari 2022 20:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Dronk er 2 per dag, begon sowieso altijd de dag met een blikje.![]()
De eerste keer dat ik het dronk was leuk, toen was ik een jaar of 10 en was Red Bull net nieuw en niet echt bekend wat het was. Was toen op wintersport en had toen een paar flesjes (zat toen nog niet in blikjes) op, terug naar het hotel was ik zo hard aan het stuiteren dat ik het daarna niet meer mocht van mijn oudersquote:Op zondag 2 januari 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
1 keer een blikje redbull gedronken. Man man man![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |