quote:Op maandag 3 januari 2022 11:01 schreef Cupfighter het volgende:
Heeft ook Johny of Linda de Mol wel eens meegedaan aan dit programma?
Dan is het gemakkelijk te raden wie de Mol is
We hadden wel kunnen weten dat jij er zo eentje was die deze onzin kon waarderen, bianconeri. Zit je ook in zo'n appgroepje waar mensen dingen zeggen als 'Ja ik zit echt heel erg op Arno' en 'omg ik ben echt zo'n Molloot'quote:Op maandag 3 januari 2022 10:47 schreef bianconeri het volgende:
Mensen die nog nooit WIDM gekeken hebben en dan gaan klagen over WIDM
Over een klacht gesproken....
En dan vergelijkingen met reality shows maken
Ja sure, het heeft BN-ers (alhoewel 9 vd 10 onbekend zijn) en het is niet dat ze een rolletje spelen.
Maar het is echt geen reality-TV, het is een meer een game show. Met dubbele lagen, lieg en bedrieg.
Beste programma die NL ooit gekend heeft!
WIDM onzin noemen?quote:Op maandag 3 januari 2022 12:24 schreef Marsenal het volgende:
[..]
We hadden wel kunnen weten dat jij er zo eentje was die deze onzin kon waarderen, bianconeri. Zit je ook in zo'n appgroepje waar mensen dingen zeggen als 'Ja ik zit echt heel erg op Arno' en 'omg ik ben echt zo'n Molloot'
Zeker wel, ik krijg er ieder jaar weer wat van mij, mijn vrouw kijkt het.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
WIDM onzin noemen?
Nog nooit gekeken zeker.
Dat vond ik ook wel wat vreemd.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:15 schreef spleeh het volgende:
Al die oud deelnemers op de eerste rij zitten te geilen om in beeld te komen. Walgelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |