Ik ken iemand die een tattoo heb van die rechtse draak op haar armquote:
Draken worden best vaak getatoeëerd en dit is een die ik best vaak zie, 2 die samen een hart vormenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een tattoo heb van die rechtse draak op haar arm![]()
Ja dat is waar. Maar het meisje wat ik ken heeft hem om haar linker arm arm gedraaid in een blauw/zilveren kleur die ongeveer op dezelfde manier om haar arm draait.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Draken worden best vaak getatoeëerd en dit is een die ik best vaak zie, 2 die samen een hart vormen
Ik ken een tatoeër die vaak draken zetquote:Op zondag 2 januari 2022 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar het meisje wat ik ken heeft hem om haar linker arm arm gedraaid in een blauw/zilveren kleur die ongeveer op dezelfde manier om haar arm draait.
Moet wel, anders verlies ik bij deze mijn geloof in de mensheid!quote:Op zondag 2 januari 2022 21:19 schreef drakin het volgende:
Er is vast ook wel iemand met een tattoo van Zwelgje
Ach een vriend van mij had Calimero op zijn arm laten zetten.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet wel, anders verlies ik bij deze mijn geloof in de mensheid!
Nu pas, of ben ik een enorme zwartkijker?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet wel, anders verlies ik bij deze mijn geloof in de mensheid!
Dat is mooi.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
Een oud collega van me heeft een tattoo van Dolfje Weerwolfje op de binnenkant van zijn linker bovenarm omdat zijn zoontje altijd in die arm in slaap viel als hij verhaaltjes van Dolfje voorlas aan hem
Ik had het over de bovenste lagen van de mensheid, niet dat klootjes volk dat niet snapt dat als ze buiten zijn ze daarvoor ook binnen zijn geweestquote:Op zondag 2 januari 2022 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu pas, of ben ik een enorme zwartkijker?
Gewoon een demonstratie organiserenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:28 schreef drakin het volgende:
Ik heb een tattoofund nodig voor een Zwelgje tattoo
Ik heb wel een soldeerbout.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:28 schreef drakin het volgende:
Ik heb een tattoofund nodig voor een Zwelgje tattoo
Hou ik haar wel even vast.quote:
Jij weet wel raad met bouten.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Werkt beter dan een kippenbout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |