Zo spannend is dat nou ook weer niet, het verklapt weinigquote:Op zondag 2 januari 2022 22:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gezien. Stap er helemaal blanco in
Was dat niet gewoon een rode loper voor als ze naar binnen gaan. Shit, vergeten hoe het er precies uitzag, ach ja, zie het morgen wel weer.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:12 schreef suzi1 het volgende:
ik zag een knalrode tuinmat die zeer aan de ogen doet
Beetje zelfde indeling als vorig jaar?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Zo spannend is dat nou ook weer niet, het verklapt weinig
beetje kitsch allemaalquote:Op zondag 2 januari 2022 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon een rode loper voor als ze naar binnen gaan. Shit, vergeten hoe het er precies uitzag, ach ja, zie het morgen wel weer.
Indeling was wel gelijk volgens mij, maar wel alles verbouwd, en luxerquote:Op zondag 2 januari 2022 22:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Beetje zelfde indeling als vorig jaar?
minder saai inderdaadquote:Op zondag 2 januari 2022 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel maar de foto's die ik heb gezien, vind ik het er beter uitzien dan vorig jaar.
Nog luxerquote:Op zondag 2 januari 2022 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Indeling was wel gelijk volgens mij, maar wel alles verbouwd, en luxer
Ik zei rondleiding he, geen foto'squote:Op zondag 2 januari 2022 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel maar de foto's die ik heb gezien, vind ik het er beter uitzien dan vorig jaar.
Keuken ietsjes anders en soort winkeltje nu erbij. Is ergens een plattegrond en foto's iig. Maar ik ga niet terug zoeken.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Indelenig was wel gelijk volgens mij, maar wel alles verbouwd, en luxer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |