Je moet wel tegen schreeuwen kunnen, dat doen ze veel.quote:
dacht alquote:Op zondag 2 januari 2022 22:52 schreef Willewa het volgende:
Waar
[..]
Waar? Hier? Soms een beetje ja haha. Hoezo?
ik hoor hier niks anders dan geschreeuw haha. dan liever vanuit een schermquote:Op zondag 2 januari 2022 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je moet wel tegen schreeuwen kunnen, dat doen ze veel.Echt he en sommige zijn echt belachelijk rijk en zich dan zo gedragen.
Oh dat is minder. Scherm kun je tenminste uit zetten of zachter.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik hoor hier niks anders dan geschreeuw haha. dan liever vanuit een scherm
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:50 schreef rinardo het volgende:
https://ibb.co/cksW1Tx
Nieuwe info gevonden in de tv gids van Play 247
Okay ik ga dit een kans geven als ik een keer niks te doen hebquote:Op zondag 2 januari 2022 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
Out gaan van de drank op een feestje en dan naar je dikke dure auto gedragen worden en die dan vervolgens onder kotsen. En de volgende dag je weer voordoen als nette dame.
Haha nee, nvm was een grapje. Wille wa betekent ‘gaat het wel’.quote:
Echt doen en ff door de eerste afleveringen van een seizoen heen bijten. Meeste is trouwens via Prime te kijken en dan een extra betaalzender daaro, als je het legaal wilt kijken iig.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:56 schreef engine het volgende:
[..]
Okay ik ga dit een kans geven als ik een keer niks te doen heb
ook primaquote:Op zondag 2 januari 2022 22:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha nee, nvm was een grapje. Wille wa betekent ‘gaat het wel’.
Maar idd, ik zie dat ik meer gepost had vorig jaar dan ik dacht 😂 ik bedoel maar. Normaal meer een lurker dan een poster.
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik mis de gouden kooi.
En below deck ook allemaal gezien.Zelfde idee ook wel als de housewifes. Sowieso geef ze alcohol en je krijgt leuke tv.
quote:
Beide erg geinig, was ook begonnen aan die met dat zeilschip maar die moet ik nog verder kijken, zat wel een kok in van 1 van de andere below decks. Kweet alleen niet meer welke.quote:
die krullebol die later een korte coupe had?quote:Op zondag 2 januari 2022 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Beide erg geinig, was ook begonnen aan die met dat zeilschip maar die moet ik nog verder kijken, zat wel een kok in van 1 van de andere below decks. Kweet alleen niet meer welke.
Adamquote:Op zondag 2 januari 2022 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Beide erg geinig, was ook begonnen aan die met dat zeilschip maar die moet ik nog verder kijken, zat wel een kok in van 1 van de andere below decks. Kweet alleen niet meer welke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |