Wat is een scenario? Zijn er niet meer scenario's dan dat je met reserves kan afdekken?quote:Op zondag 9 januari 2022 19:40 schreef franklop het volgende:
Zal allicht een reserve per scenario zijn
Een voor de kortere afstanden (ideaal gezien op meerdere afstanden inzetbaar) en een voor de langere afstanden (waarvoor hetzelfde geldt)?quote:Op zondag 9 januari 2022 20:11 schreef Montov het volgende:
Ik denk dat reserves voor de TP het belangrijkste zijn.
[..]
Wat is een scenario? Zijn er niet meer scenario's dan dat je met reserves kan afdekken?
Dat laatste lijkt mij erg lastig, eigenlijk heeft iedereen die kans heeft op goud zich wel geplaatst.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:38 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
De Wit wilde nog geen schaatsers noemen die in aanmerking komen voor een rol als reserve. "Het moeten mensen zijn die op meerdere plekken inzetbaar zijn en kans hebben op goud", lichtte hij wel een tipje van de sluier.
Zeg maar de designated corona rijderquote:Op zondag 9 januari 2022 20:38 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
De Wit wilde nog geen schaatsers noemen die in aanmerking komen voor een rol als reserve. "Het moeten mensen zijn die op meerdere plekken inzetbaar zijn en kans hebben op goud", lichtte hij wel een tipje van de sluier.
Behalve een Ntab (want zeker op een enkele 500m kan hij echt wel een uitschieter hebben), maar die is dan weer niet bepaald inzetbaar in de achtervolging ofzoquote:Op zondag 9 januari 2022 20:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij erg lastig, eigenlijk heeft iedereen die kans heeft op goud zich wel geplaatst.
Wel een goede sprint voor de massastart!quote:Op zondag 9 januari 2022 20:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Behalve een Ntab (want zeker op een enkele 500m kan hij echt wel een uitschieter hebben), maar die is dan weer niet bepaald inzetbaar in de achtervolging ofzo
Het lijkt me dat je sowieso een sprinter en een stayer aanwijst als reserve. Misschien Conijn?quote:Op zondag 9 januari 2022 20:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Behalve een Ntab (want zeker op een enkele 500m kan hij echt wel een uitschieter hebben), maar die is dan weer niet bepaald inzetbaar in de achtervolging ofzo
Ntab, Snellink, Conijn.....Wijfje? Voskamp? Fledderus?quote:Op zondag 9 januari 2022 20:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je sowieso een sprinter en een stayer aanwijst als reserve. Misschien Conijn?
Ze gaan enkel mensen aanduiden die ze voor de TP kunnen gebruikenquote:Op zondag 9 januari 2022 20:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij erg lastig, eigenlijk heeft iedereen die kans heeft op goud zich wel geplaatst.
Daar hebben ze helemaal geen reserve voor nodigquote:Op zondag 9 januari 2022 20:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ze gaan enkel mensen aanduiden die ze voor de TP kunnen gebruiken
Ik denk dat Wijfje meer kans heeft dan Conijn. En dan Fledderus of Voskamp inderdaadquote:Op zondag 9 januari 2022 20:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ntab, Snellink, Conijn.....Wijfje? Voskamp? Fledderus?
https://nos.nl/artikel/24(...)-chaos-bij-de-mannenquote:Op zondag 9 januari 2022 18:30 schreef Slobeend het volgende:
Coopmans is niet alleen een nodbody hij klinkt ook als een nitwit (in het interview met Bert).
Op de 1000 heb je Michelle de Jong en Kok die kunnen invallen, op de 1500 heb je Schouten, op de 3000 zou Wüst nog kunnen en op de 5000 Ackereekte. Dan zou je inderdaad kunnen concluderen dat je nog iemand voor de 500 moet hebben, maar dat is eigenlijk gewoon een vergooide plek. Dan maar met 2 starten. Ik zou Wijfje (1500 en MS) en Conijn (3000 en 5000) als reserves meenemen.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Wijfje meer kans heeft dan Conijn. En dan Fledderus of Voskamp inderdaad
Niet onverwacht, goeie teamspiritquote:Op zondag 9 januari 2022 23:08 schreef hole1988 het volgende:
OKT USA: Brittany Bowe staat haar 500m plaats af aan Erin Jackson.
Ik hoop voor Bowe dat ze die reserve plek krijgt op OS.quote:
Dit si groot nieuws. Diep respect voor Brittany Bowe.quote:Op zondag 9 januari 2022 23:08 schreef hole1988 het volgende:
OKT USA: Brittany Bowe staat haar 500m plaats af aan Erin Jackson.
Want Sven gaat in de plaats van een zekere medaille? Sven zelf is de zekere medaille met hem op de ploegenachtervolging.quote:Op maandag 10 januari 2022 01:16 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dit si groot nieuws. Diep respect voor Brittany Bowe.Zij is precies het tegenovergestelde van een Sven Kramer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |