Leuke cave heeft hij ook.quote:
De laatste is vrij simpel.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen ik met het idee voor een treinbaan begon kreeg ik wel het idee om dingen als straten enzo naar voor mij bekende Fokkers te noemen. Kwam eigenlijk voort als een eerbetoon van de paar die overleden waren.
quote:
Euh?quote:
Straatverlichting.quote:
Alleen het kasteel is een dingetje, er is een mooie maar die kost 600 euro.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Chateau Lapin vond ik ook een mooie
Crowdfundje doen? ik geef 20 euro.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen het kasteel is een dingetje, er is een mooie maar die kost 600 euro.
Idd, hem kende ik wel wat minder. Ik doelde meer op Disana, Ampf en Momuffin.quote:
Oef, dat is wel prijzigquote:Op zondag 2 januari 2022 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen het kasteel is een dingetje, er is een mooie maar die kost 600 euro.
BarneyGod ook. Paar duizend ofzoquote:
Da fuk hee.Sommige zijn echt heel duur.quote:
Die poppetjes.quote:
1500 stuks dusquote:Op zondag 2 januari 2022 20:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Da fuk hee.Sommige zijn echt heel duur.
Steve aoki en Carl Cox zou ik wel willen.
Ik ga echt niet zoveel geld uitgeven voor iets op de baan, maar hij is wel verdomde gaaf.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Crowdfundje doen? ik geef 20 euro.
quote:Op zondag 2 januari 2022 20:20 schreef suzi1 het volgende:
wie heeft er een kasteel nodig als je een tuinhuisje heb?!
Wat zonde om ze te verkopen.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
1500 stuks dusIk had er nog nooit van gehoord tot ik dat over Barney las.
https://dartsnieuws.com/p(...)-in-huis?comment=335
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |