Brb. Ff mailtje sturen naar UWV en Belastingdienstquote:Op zondag 2 januari 2022 13:58 schreef RipCity het volgende:
NL32RABO 0365 9006 48 P. VAN DER WEIJDEN
donatiestand 3662¤ vanaf maart 2021
donateurs bedankt 👍
Toch lekkere 13de maand naast de uitkering.
Hebben ze vorig jaar een paar keer gedaan. Niet ingegrepen en er gebeurde niks.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Natuurlijk ben ik ook #teamwaterkanon. Maar van de andere kant: waarom grijpt de politie trouwens steeds in bij dit soort demo's? Deze mensen zijn er vooral om te irriteren en te zuigen, en wisten dat de demo verboden was. Laat ze lekker daar staan, geen politie, dan is hun lolletje er op den duur snel af. Na een aantal keer dat er niks gebeurt stopt het dan wellicht vanzelf?
Dat amper/niks doen hebben ze volgens mij een behoorlijke tijd gedaan. Alleen misschien wilde de driehoek weer even stoer doen.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Natuurlijk ben ik ook #teamwaterkanon. Maar van de andere kant: waarom grijpt de politie trouwens steeds in bij dit soort demo's? Deze mensen zijn er vooral om te irriteren en te zuigen, en wisten dat de demo verboden was. Laat ze lekker daar staan, geen politie, dan is hun lolletje er op den duur snel af. Na een aantal keer dat er niks gebeurt stopt het dan wellicht vanzelf?
quote:Op zondag 2 januari 2022 13:59 schreef spoilert het volgende:
Mad "Mondhoek" Max schijnt weer aangehouden te zijn...
Dat is minder dan Braddie harkt met donatiesquote:Op zondag 2 januari 2022 13:58 schreef RipCity het volgende:
NL32RABO 0365 9006 48 P. VAN DER WEIJDEN
donatiestand 3662¤ vanaf maart 2021
donateurs bedankt 👍
Toch lekkere 13de maand naast de uitkering.
Femke neemt uiteindelijk de beslissing, politie voort alleen maar uit..quote:Op zondag 2 januari 2022 13:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hebben ze vorig jaar een paar keer gedaan. Niet ingegrepen en er gebeurde niks.
Bij zulke mensenmassas heb je gewoon handhaving nodig om de boel niet uit de hand te laten lopen vanwege een verkeerd afgestoken vuurwerkje oid.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
En kikkerscootmobiel?quote:Op zondag 2 januari 2022 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
Aardbei gespot, geen demo zonder aardbei
En pieter krijgt een biertje.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:00 schreef -river- het volgende:
En maar roken, maar een vaccinatie is gevaarlijk![]()
Die heb ik nog niet gezien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |