En kan je ze een beetje vinden?quote:Op zondag 2 januari 2022 12:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Debieltjes kijken, zeg maar wat jullie met die livestreams doen.
Nu is de NWO voorbijquote:Op zondag 2 januari 2022 12:40 schreef Charmian het volgende:
Nou en dan sta je daar met z'n allen...en nu?
Zeker, dit topic stelt nooit teleur.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:43 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
En kan je ze een beetje vinden?
't doet me een beetje denken aan duckhunt van vroegerquote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 12:44 schreef D_A het volgende:
[..]
't doet me een beetje denken aan duckhunt van vroeger
Plaatje erbij.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:44 schreef raptorix het volgende:
Leuk feitje, de route die witte pakken lopen was 30 jaar terug een volwaardige snelweg
Dat zou je zeggen, en wat mij betreft isoleer je de aanstichters door ze nul keer in beeld te brengen. Echter, die lui van OnrechtTV en de hunnen zullen desnoods een parkeerwachter omsingelen om de politie te provoceren en daarna het slachtoffer te spelen.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:43 schreef RipCity het volgende:
het zijn natuurlijk allemaal wappies en demonstratie gaat meestal nergens over maar je kan zeggen wat je wil maar de inzet rondom deze koffie-demo's slaat natuurlijk nergens op. Sterker nog als je er geen politie bijzet is kans dat er iets qua rellen ontstaat misschien 2%. Maar door de grote inzet en acties loopt het juist uit de hand. Andere demonstraties mogen wel doorgaan en worden vrijwel niet gehinderd/beperkte inzet maar bij die museumplein demos staan de waterkanonnen standaard klaar. Dat is misschien het enige waar die gasten gelijk in hebben.
Tuurlijk. Dan grijp je in maar om nou telkens maar in te grijpen voordat er iets van onrust ontstaat is alleen bij die corona demos onder het mom van het is te druk.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:46 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen, en wat mij betreft isoleer je de aanstichters door ze nul keer in beeld te brengen. Echter, die lui van OnrechtTV en de hunnen zullen desnoods een parkeerwachter omsingelen om de politie te provoceren en daarna het slachtoffer te spelen.
Eens jaquote:Op zondag 2 januari 2022 12:43 schreef RipCity het volgende:
het zijn natuurlijk allemaal wappies en demonstratie gaat meestal nergens over maar je kan zeggen wat je wil maar de inzet rondom deze koffie-demo's slaat natuurlijk nergens op. Sterker nog als je er geen politie bijzet is kans dat er iets qua rellen ontstaat misschien 2%. Maar door de grote inzet en acties loopt het juist uit de hand. Andere demonstraties mogen wel doorgaan en worden vrijwel niet gehinderd/beperkte inzet maar bij die museumplein demos staan de waterkanonnen standaard klaar. Dat is misschien het enige waar die gasten gelijk in hebben.
Andersom spullen stukmaken vinden ze heel gewoonquote:Op zondag 2 januari 2022 12:47 schreef Starhopper het volgende:
Ze vallen de politiewagen aan. Nou. Direct de wapenstok er overheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |