Één aftereight bij een kopje japanse groene thee, ja nou nog heel effe, niet iedereen laat zich in de poepert neuken door harige kerels met grote piemels hoor.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, als je zo'n tokkie bent die een heel pak ineens opeet, dan snap ik je comment deels. Echter, 1 Aftereight bij een kopje Japanse groene thee is voldoende. En, als je tandpasta naar Aftereight smaakt dan moet je een betere tandpasta kopen.
Wat ben jij pervers zeg.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:35 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Één aftereight bij een kopje japanse groene thee, ja nou nog heel effe, niet iedereen laat zich in de poepert neuken door harige kerels met grote piemels hoor.
Niet de boel nu omdraaien he, jij begint met smerige dingen zeggen.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Wat ben jij pervers zeg.
Je houdt niet van Japanse groene thee? Kun je ook normaal zeggen hoor.
Omdat ik graag met mijn vrouw en vriendenkring weleens een kopje verse thee drink met een After Eight moet jij meteen beginnen over anale penetratie door grootgeschapen, behaarde, homoseksuelen?quote:Op maandag 3 januari 2022 12:47 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Niet de boel nu omdraaien he, jij begint met smerige dingen zeggen.
Jezus het wordt er allemaal niet beter op zo. Dat je je vrouw erbij betrekt spreekt ook niet voor je.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:49 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat ik graag met mijn vrouw en vriendenkring weleens een kopje verse thee drink met een After Eight moet jij meteen beginnen over anale penetratie door grootgeschapen, behaarde, homoseksuelen?
Serieus, dan ben je wel ziek in je hoofd.
quote:Op maandag 3 januari 2022 12:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Jezus het wordt er allemaal niet beter op zo. Dat je je vrouw erbij betrekt spreekt ook niet voor je.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:46 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
bahbah ervoor uit komen dat je een hipster bent met je spa rood koffie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |