SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
autist ...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm nee. we hebben gewoon onze gewoontes grmbl
Trek eens een nachtje met ons door? Morgen voel je jezelf een zwoel prinsesje en duiken er knappe mannen met ontbloot bovenlijf zalmen voor je uit de rivier, er valt zoveel te leren van onsquote:
Dit heb ik precies zo. Heb iemand daardoor wel eens out geslagen met boksoefening. Vooral na een dag werken kan ik daar absoluut niet tegen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:54 schreef Ygritte het volgende: [..] Ik ga al niet lekker op fanatieke schreeuw sportschool mensen. Als die al schreeuwen ‘kom op, doorgaan doorgaan go go go’ dan ontstaat er een soort van instant dikke middelvinger waardoor ik denk ‘dikke doei, zoek het uit’.
![]()
Die ligt al aan haar kussen te ruiken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek eens een nachtje met ons door? Morgen voel je jezelf een zwoel prinsesje en duiken er knappe mannen met ontbloot bovenlijf zalmen voor je uit de rivier, er valt zoveel te leren van ons
gauw, geef ze aan bij de VWAquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:53 schreef bitterbal het volgende:
Alle SENSEO® koffiepads voor zwarte koffie bevatten 100% pure koffie. Onze cappuccino-varianten bevatten naast zwarte koffie nog andere ingrediënten (bijvoorbeeld melkpoeder) maar ook geen varkensvet.
https://www.senseo.nl/tips-inspiratie/koffieweetjes/
Wij van wc eend
Mens ga eens leven. Zeg je nu hè?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek eens een nachtje met ons door? Morgen voel je jezelf een zwoel prinsesje en duiken er knappe mannen met ontbloot bovenlijf zalmen voor je uit de rivier, er valt zoveel te leren van ons
Ja denk het, snap daar echt geen donder van maar goed ik ben ook van het andere uiterste, als het ergens gezellig is dans ik na drie dagen nog op de bar.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mens ga eens leven. Zeg je nu hè?
Zodra mensen mij dingen gaan opdragen of mij niet gewoon mijn eigen ding laat doen gaat het ‘mis’quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit heb ik precies zo. Heb iemand daardoor wel eens out geslagen met boksoefening. Vooral na een dag werken kan ik daar absoluut niet tegen.
Ik wou dat ik meer Bal en Kwiwi had overigensquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja denk het, snap daar echt geen donder van maar goed ik ben ook van het andere uiterste, als het ergens gezellig is dans ik na drie dagen nog op de bar.
Ja zo werkt een leger niet hèquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zodra mensen mij dingen gaan opdragen of mij niet gewoon mijn eigen ding laat doen gaat het ‘mis’
Ik denk dat BB dat ook wel kan maar dat ze dan weer losgaat met alcohol en dat gaat fout.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja denk het, snap daar echt geen donder van maar goed ik ben ook van het andere uiterste, als het ergens gezellig is dans ik na drie dagen nog op de bar.
Ik niet, zou dat echt voor geen miljoen willen hoor maar ok de ochtenden doen soms wel zeer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wou dat ik meer Bal en Kwiwi had overigens
Bijna al mijn ochtenden doen zeerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik niet, zou dat echt voor geen miljoen willen hoor maar ok de ochtenden doen soms wel zeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |