SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
autist ...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm nee. we hebben gewoon onze gewoontes grmbl
Trek eens een nachtje met ons door? Morgen voel je jezelf een zwoel prinsesje en duiken er knappe mannen met ontbloot bovenlijf zalmen voor je uit de rivier, er valt zoveel te leren van onsquote:
Dit heb ik precies zo. Heb iemand daardoor wel eens out geslagen met boksoefening. Vooral na een dag werken kan ik daar absoluut niet tegen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:54 schreef Ygritte het volgende: [..] Ik ga al niet lekker op fanatieke schreeuw sportschool mensen. Als die al schreeuwen ‘kom op, doorgaan doorgaan go go go’ dan ontstaat er een soort van instant dikke middelvinger waardoor ik denk ‘dikke doei, zoek het uit’.
![]()
Die ligt al aan haar kussen te ruiken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek eens een nachtje met ons door? Morgen voel je jezelf een zwoel prinsesje en duiken er knappe mannen met ontbloot bovenlijf zalmen voor je uit de rivier, er valt zoveel te leren van ons
gauw, geef ze aan bij de VWAquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:53 schreef bitterbal het volgende:
Alle SENSEO® koffiepads voor zwarte koffie bevatten 100% pure koffie. Onze cappuccino-varianten bevatten naast zwarte koffie nog andere ingrediënten (bijvoorbeeld melkpoeder) maar ook geen varkensvet.
https://www.senseo.nl/tips-inspiratie/koffieweetjes/
Wij van wc eend
Mens ga eens leven. Zeg je nu hè?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek eens een nachtje met ons door? Morgen voel je jezelf een zwoel prinsesje en duiken er knappe mannen met ontbloot bovenlijf zalmen voor je uit de rivier, er valt zoveel te leren van ons
Ja denk het, snap daar echt geen donder van maar goed ik ben ook van het andere uiterste, als het ergens gezellig is dans ik na drie dagen nog op de bar.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mens ga eens leven. Zeg je nu hè?
Zodra mensen mij dingen gaan opdragen of mij niet gewoon mijn eigen ding laat doen gaat het ‘mis’quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit heb ik precies zo. Heb iemand daardoor wel eens out geslagen met boksoefening. Vooral na een dag werken kan ik daar absoluut niet tegen.
Ik wou dat ik meer Bal en Kwiwi had overigensquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja denk het, snap daar echt geen donder van maar goed ik ben ook van het andere uiterste, als het ergens gezellig is dans ik na drie dagen nog op de bar.
Ja zo werkt een leger niet hèquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zodra mensen mij dingen gaan opdragen of mij niet gewoon mijn eigen ding laat doen gaat het ‘mis’
Ik denk dat BB dat ook wel kan maar dat ze dan weer losgaat met alcohol en dat gaat fout.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja denk het, snap daar echt geen donder van maar goed ik ben ook van het andere uiterste, als het ergens gezellig is dans ik na drie dagen nog op de bar.
Ik niet, zou dat echt voor geen miljoen willen hoor maar ok de ochtenden doen soms wel zeer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wou dat ik meer Bal en Kwiwi had overigens
Bijna al mijn ochtenden doen zeerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik niet, zou dat echt voor geen miljoen willen hoor maar ok de ochtenden doen soms wel zeer.
Ja maar dat heb ik ervoor over of zo, ik kan daarentegen ook intens genieten van die zeldzame keren dat ik vroeg wakker ben, dat de wereld nog stil is en dat ik op een vage manier energiek ben maar dat komt dan meestal omdat ik 10.000 leuke plannetjes voor die dag in mijn hoofd heb.quote:
Welke feesten precies?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Hmm had voor Corona toch vaker die echte lekkere feesten, nu ook wel maar steeds vaker dezelfde gezichten.
We are fading to grey...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Hmm had voor Corona toch vaker die echte lekkere feesten, nu ook wel maar steeds vaker dezelfde gezichten.
Herkenbaar. Ik vind bijvoorbeeld de natuur ‘s ochtends vroeg ook het mooiste. De stilte voordat de rest van de wereld ‘aan’ gaatquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik ervoor over of zo, ik kan daarentegen ook intens genieten van die zeldzame keren dat ik vroeg wakker ben, dat de wereld nog stil is en dat ik op een vage manier energiek ben maar dat komt dan meestal omdat ik 10.000 leuke plannetjes voor die dag in mijn hoofd heb.
Ja nou gewoon, mensen, warmte, geroezemoes, gelach, een bruiloft, een festival, druk terras, strand, live band, beetje nog wel gehad deze zomer maar normaal was het toch anders.quote:
Ik heb dit echt veel te weinig gehad de afgelopen zomer. Afgelopen week trouwens wel intens veel mensen gezien, gesproken, langs geweest en over de vloer gehad. Dat was wel echt mega fijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou gewoon, mensen, warmte, geroezemoes, gelach, een bruiloft, een festival, druk terras, strand, live band, beetje nog wel gehad deze zomer maar normaal was het toch anders.
Ja supermooi is de wereld dan hè, dan zijn vogeltjes, bomen, koffie, ontbrekende homo sapiens, stilte en alle tijd van de wereld even mijn beste vriendjes.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik vind bijvoorbeeld de natuur ‘s ochtends vroeg ook het mooiste. De stilte voordat de rest van de wereld ‘aan’ gaat![]()
Ik wordt ook altijd heel blij van een jetlag ‘naar links’. 2 dagen ultravroeg wakker
Heb je dat ook bij mannen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Of dat je een ander diep in de ogen kijkt en elkaar de hele avond gewoon lief vind, ken je dat?
Ik heb op festivals wel eens fantastische avonden met totaal onbekenden gehad, dat mis ik gewoon ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Of dat je een ander diep in de ogen kijkt en elkaar de hele avond gewoon lief vind, ken je dat?
aangebrand?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Koekjes zijn geloof ik een beetje mislukt
Niet op de sexistische manier, nee, mannen kan ik wel als maten zien dan. Nee kriebels krijg ik bij vrouwen.quote:
Op mijn favo vakantieplek heb ik altijd een huis met een hangmat op de veranda met uitzicht. Als ik dan ‘s ochtends vroeg wakker wordt is het eerste wat ik doe de veranda op en wakker worden in de hangmat met het geluid van vogels, bomen, palmen en wind. Ooooohhhhhhquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja supermooi is de wereld dan hè, dan zijn vogeltjes, bomen, koffie, ontbrekende homo sapiens, stilte en alle tijd van de wereld even mijn beste vriendjes.
Mij staan me ook een paar avonden bij. Op een festival eens enkel op basis van oogcontact met iemand een connectie met iemand.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb op festivals wel eens fantastische avonden met totaal onbekenden gehad, dat mis ik gewoon ook.
Jij zou helemaal gek worden van ons familiehuisje in Marbellaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op mijn favo vakantieplek heb ik altijd een huis met een hangmat op de veranda met uitzicht. Als ik dan ‘s ochtends vroeg wakker wordt is het eerste wat ik doe de veranda op en wakker worden in de hangmat met het geluid van vogels, bomen, palmen en wind. Ooooohhhhhh![]()
![]()
![]()
Dat inderdaad. Zo’n fractie van een seconde met ‘jij bent ok’ en dan gewoon een hele leuke avond hebben.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mij staan me ook een paar avonden bij. Op een festival eens enkel op basis van oogcontact met iemand een connectie met iemand.
Ik was een spelletje aan het spelen en rook ineens verbrand kaneel. Minuut of vier, vijf.quote:
Ja bijzonder is dat hè en toch allemaal zo lang geleden alweer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mij staan me ook een paar avonden bij. Op een festival eens enkel op basis van oogcontact met iemand een connectie met iemand.
oh valt meequote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was een spelletje aan het spelen en rook ineens verbrand kaneel. Minuut of vier, vijf.
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij zou helemaal gek worden van ons familiehuisje in Marbella
Waar is dat?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op mijn favo vakantieplek heb ik altijd een huis met een hangmat op de veranda met uitzicht. Als ik dan ‘s ochtends vroeg wakker wordt is het eerste wat ik doe de veranda op en wakker worden in de hangmat met het geluid van vogels, bomen, palmen en wind. Ooooohhhhhh![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was een spelletje aan het spelen en rook ineens verbrand kaneel. Minuut of vier, vijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |