quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:44 schreef BillDauterive het volgende:
Wel leuk dat ze in het geel zijn. Unieke kleur!
Jawel, en een jaar later andersom.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:44 schreef sportfreak het volgende:
Met Ruth Jacott in het achtergrondkoor toch?
Mag ik je aanrakenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kende online een Zweedse die vroeger bij Abba over de vloer kwam en helemaal gek was van Wind .. Ze had ooit iets gehad met een Duitse voetballer die later getrouwd was met een zangeres van Wind
Je kunt toch het geluid uit of op zacht zetten ...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:45 schreef Momo het volgende:
Ik zit nu dartsen te kijken, maar de komende tijd hebben we elke week een nationale voorronde
[ twitter ]
Inmiddels is het:quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:12 schreef NailQueen het volgende:
12. Verenigd Koninkrijk
10. Italie
8. Nederland
7. Ierland
6. Griekenland
5. Frankrijk
4. Luxemburg
3. Denemarken
2. Ijsland
1. Zwitserland
De laatste 3 zijn een beetje in willekeurige volgorde.
Misschien was je toen niet misselijk, dat scheelt ookquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:50 schreef NailQueen het volgende:
Even vergelijken. In Augustus was dit mijn rijtje:
[..]
Inmiddels is het:
12. Italie (+1)
10. Verenigd Koninkrijk (-1)
8. Griekenland (+2)
7. Frankrijk (+2)
6. Nederland (-2)
5. Ierland (-2)
4. Joegoslavie (nieuw)
3. Luxemburg (-1)
2. Denemarken (-1)
1. Noorwegen (nieuw)
Mijn smaak kan in een paar maanden dus wel veranderen
Slaap lekker Fred!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:49 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga het hierbij laten voor vanavond.
Geniet van de punten van Herman Slager (wie?) en de andere landen.
Ik denk niet dat er een recap komt. Het publiek hoeft tenslotte niet te stemmen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien was je toen niet misselijk, dat scheelt ook
Ik wacht nog even een recap af voordat ik met mijn top 10 kom.
Er zit nu ook niet zoveel alcohol in m'n bloedquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien was je toen niet misselijk, dat scheelt ook
Ik wacht nog even een recap af voordat ik met mijn top 10 kom.
Dan kom ik slechts tot een top 8quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een recap komt. Het publiek hoeft tenslotte niet te stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |