Zuip lekker opquote:
Wat moet jij daar? Je bent jonger!quote:Op zondag 2 januari 2022 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb dit heel gęnant in de 40+ SC geplaatst net
En meestal mogen ze ook niets zeggen.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:41 schreef Sableheart het volgende:
Waarom de aankondiging in die volgorde? Linda is de zangeres, dit is een van de weinige keren dat de componist zo expliciet naar voren wordt gehaald. Zelfs in de jaren 60 kregen ze nog niet zo veel nadruk.
Ergens is het wel zielig voor Linda Martin. Als zij zo slecht zong als dat mens van Malta, dan had ze nooit gewonnen. Ze verdient meer credits.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:41 schreef Sableheart het volgende:
Waarom de aankondiging in die volgorde? Linda is de zangeres, dit is een van de weinige keren dat de componist zo expliciet naar voren wordt gehaald. Zelfs in de jaren 60 kregen ze nog niet zo veel nadruk.
We houden wel van een jong blaadjequote:Op zondag 2 januari 2022 00:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat moet jij daar? Je bent jonger!
Wij maken altijd tijd vrij voor het ESFquote:Op zondag 2 januari 2022 00:50 schreef Sableheart het volgende:
Hartelijk bedankt voor het gezelschap allemaal! Het was weer gezellig!
Volgende week is de eerste voorronde van Litouwen, die waarschijnlijk van 8 tot 10 duurt. Voorrondes gaan in principe voor, dus willen we pas beginnen nadat Litouwen is afgelopen. Of zou dat te laat worden?
age is just a numberquote:Op zondag 2 januari 2022 00:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat moet jij daar? Je bent jonger!
Was Netta er toen ook al?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:48 schreef BillDauterive het volgende:
"Tot volgend jaar in Dublin". Ja, bijna goed. Bekend van euhm... het songfestival wat daar gehouden werd.
Als Millstreet werd geraden had ik het ook serieus knap gevondenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:48 schreef BillDauterive het volgende:
"Tot volgend jaar in Dublin". Ja, bijna goed. Bekend van euhm... het songfestival wat daar gehouden werd.
Ik wilde hem starten na Litouwen. Dat is ook precies na WIDM, zo te zien.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:55 schreef Aoibhin het volgende:
Hebben we vanavond trouwens een kijksessie of gaat het niet door vanwege Litouwen? @:Sableheart
Ah topquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:04 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik wilde hem starten na Litouwen. Dat is ook precies na WIDM, zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |