Gravity Rush is echt zo'n game waarbij je later pas realiseert hoe leuk spel het was. Binnenkort deel 2 maar een keer starten.quote:
Zeker, heb deze op vinyl en staat regelmatig aan. Fantastische soundtrack.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:50 schreef Red_85 het volgende:
Ik zit nu voor het eerst RDR 2 te spelen en kan na 200+ uur en op 33% van story zeggen dat ik die 'score' toch echt wel heb zitten hoor.
Kippenvel bij bepaalde muziek als je rustig een week op je paardje door de bossen heen rijdt op zoek naar een perfecte specht in een zijmissie. Of aan het vissen bent naar gritty fish omdat je dat nodig hebt om een bait te craften.
Zo fijn.
Maar als niemand dat doet is het topic toch incompleet.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:39 schreef Marsenal het volgende:
Ik wilde hier al meteen een linkje naar Final Fantasy 6 neerplempen maar we kennen dat antwoord ondertussen wel en dus neem ik de moeite om eens iets anders te posten
Fakking epische soundtrack ook gewoonquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:07 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Maar als niemand dat doet is het topic toch incompleet.
Tsushima was qua verhaal en gameplay imo niet zo'n hele boeiende game maar de muziek en sommige momenten waren echt episch. Yarikawa was zo'n moment en de title sequence waren audiovisueel onvergetelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |