SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Ik heb denk ik de meest frisse nieuwjaarsdag in mn leven tot op dusver meegemaakt, ik ben zelfs vanmorgen even bij mijn oma geweestquote:
Ik doe zo nog een saucijzenbroodje in de oven.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:19 schreef fetX het volgende:
Ga er zo wel wat pistachenoten bij pakken.
vetzakquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe zo nog een saucijzenbroodje in de oven.
Het lijkt er wel op dat hij steeds beter in één ritme kan gooien dan wanneer hij moet stappen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:20 schreef Tagliano het volgende:
Rits valt nu toch ook vrij ver weg
Ja leuk 180
Zwijnquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb niet gedronken want ik moest nog autorijden.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb denk ik de meest frisse nieuwjaarsdag in mn leven tot op dusver meegemaakt, ik ben zelfs vanmorgen even bij mijn oma geweest
Wat jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |