SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
kloptquote:
Pics or it didn’t happen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
@:crack_ ik had gister die ene laarsjes aan
Ik zou niet eens weten hoe je eruitzietquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weleens door een fokker aangesproken op Utrecht CS die mij had herkend. Vond het wel een beetje griezelig.
Wat was er te kanen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weer. Was gezellig bij pa en ma. Nu weer op weg naar huis. Vanavond nog 2 kwartfinales darts genot allen
sorry zal het niet meer doenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weleens door een fokker aangesproken op Utrecht CS die mij had herkend. Vond het wel een beetje griezelig.
Probeer dan maar eens op een FOK!-meet de juiste tafel op een terras te vinden met mensen waarvan je denkt dat ze van FOK! zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe je eruitziet
Ik in de kroegquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
dat kan ik mij voorstellenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
Was heel kort, op de roltrap beneden. "Goh ben jij CL van Fok?"quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kan ik mij voorstellenhoe ging het gesprek?
Wij jou wel hoor Angelaquote:
Of andersomquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probeer dan maar eens op een FOK!-meet de juiste tafel op een terras te vinden met mensen waarvan je denkt dat ze van FOK! zijn.
Vier van die grietjes die smachtend op je wachten.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probeer dan maar eens op een FOK!-meet de juiste tafel op een terras te vinden met mensen waarvan je denkt dat ze van FOK! zijn.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was heel kort, op de roltrap beneden. "Goh ben jij CL van Fok?"
Ik ben alweer vergeten hoe zij heette.
Volgens mij plaatste ik vroeger nog weleens een foto van mezelf.
Nee ik had zoiets van "o ehm oké".quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]Voelde je je niet een beetje een BN'er?
Was jij het niet? Trein denk ik toch aan jouquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe je eruitziet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |