Dit ziet er ideaal uit.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:44 schreef Vonkenboer het volgende:
Er zijn klemmen te huur waar je trottoirbanden eenvoudig mee uit de grond kunt tillen.
[ afbeelding ]
Beton. Idd cm of 5.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:49 schreef XanderH het volgende:
Wat voor banden zijn het precies? En steken ze boven de grond uit of niet? Heb je misschien een foto?
Als het die dunne bandjes van 4 a 5 cm zijn, zeker niet met een hamer er tegenaan gaan slaan. Die bandjes sla je zo doormidden.
Dit dus, zit er hoogte verschil tussen de tuin en de stoep?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:49 schreef XanderH het volgende:
Wat voor banden zijn het precies? En steken ze boven de grond uit of niet? Heb je misschien een foto?
Als het die dunne bandjes van 4 a 5 cm zijn, zeker niet met een hamer er tegenaan gaan slaan. Die bandjes sla je zo doormidden.
Maar gelukkig zijn er ook mensen die dingen willen leren waar ze nooit eerder mee te maken hebben gehad en dus vragen durven stellen op een forum.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Sjezus mensen kunnen echt niets meer lijkt wel.
Vroeger, toen er nog geen Google was, lukte het mensen ook om opsluitbanden recht te zetten. Toen probeerde men zelf na te denken.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:17 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn er ook mensen die dingen willen leren waar ze nooit eerder mee te maken hebben gehad en dus vragen durven stellen op een forum.
Toen stelde ik dergelijke vragen op mijn werk aan collega's die er meer verstand van hadden.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:34 schreef Knuppel1983 het volgende:
[..]
Vroeger, toen er nog geen Google was, lukte het mensen ook om opsluitbanden recht te zetten. Toen probeerde men zelf na te denken.
Mwah, daar ben ik het niet mee eens. Je kunt ook gewoon iets niet weten omdat je het nog nooit gedaan hebt.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:34 schreef Knuppel1983 het volgende:
[..]
Vroeger, toen er nog geen Google was, lukte het mensen ook om opsluitbanden recht te zetten. Toen probeerde men zelf na te denken.
Ja, daar door makkelijk te vertillen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:14 schreef qajariaq het volgende:
Dit dus, zit er hoogte verschil tussen de tuin en de stoep?
Dit dus.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:17 schreef qajariaq het volgende:
Maar gelukkig zijn er ook mensen die dingen willen leren waar ze nooit eerder mee te maken hebben gehad en dus vragen durven stellen op een forum.
Ik denk juist dat dit meerwaarde van een forum kan zijn.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:48 schreef Vonkenboer het volgende:
Mwah, daar ben ik het niet mee eens. Je kunt ook gewoon iets niet weten omdat je het nog nooit gedaan hebt.
Dan is er toch niets mis mee ?
Maar hoe hoog zijn de bandjes dan en hoe ver steken ze boven de grond uit?quote:
Dat zal idd het probleem zijn, dankquote:Op zondag 2 januari 2022 13:40 schreef XanderH het volgende:
[..]
Maar hoe hoog zijn de bandjes dan en hoe ver steken ze boven de grond uit?
Klinkt alsof ze amper onder de grond zitten. Dan heb je meteen de reden gevonden dat ze scheef gaan staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |