Jij begint gelijk al effectiefquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik alleen nog koffie en water![]()
#goedevoornemens
Fraaiquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:09 schreef DrDarwin het volgende:
Goedemiddag.
Wij hebben deze:
[ afbeelding ]
Deze minder droog dan je oliebollen?quote:
Nope, solid glass.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Fraai
Zit daar drank in, dat zou helemaal tof zijn ?
Schuif maar hierheenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kan geen obiebol of appelflap meer zien
Je moet natuurlijk niet achterlijk gaan doen maar zulke dingen zijn mooie ervaringenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik moest even goed nadenken wat een tendum ook alweer is....
Ja. Deze zijn heerlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze minder droog dan je oliebollen?
Ja, lijkt me ook wel. Heb wel ooit gevlogen, en een ballonvaart gedaan, maar parachutesprong nog nooitquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet achterlijk gaan doen maar zulke dingen zijn mooie ervaringen
Je mag ze allemaal hebben.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Olliebollen waarmee je ruiten kan ingooien![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben bang voor niks meer hoogte diepte noem het maar op
Ga je dit bij alle 40+-users doen die binnen komen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ALOA JIJ HIER??? n![]()
![]()
![]()
@:deisyy kom eens kijken wie er zojuist binnen gewandeld is?
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je dit bij alle 40+-users doen die binnen komen?
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:03 schreef cafca het volgende:
Prijs gewonnen in de oudejaarsloterij!GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Lekker! Krijgt je broer ook?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij begint gelijk al effectief![]()
* Aoibhin heeft ondertussen nog een lading gevulde eieren gemaakt![]()
Je gaat nu aan de kniepertjes beginnen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kan geen obiebol of appelflap meer zien
Ik heb de beste eieren van NLquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Krijgt je broer ook?
Of het effectief is moet nog blijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |