Ja ik ga even nuttige dingen doen, maar ik kom terugquote:
Ik moet ff mijn kop onder de koude kraan stoppen en dan ga ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik ga even nuttige dingen doen, maar ik kom terug
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:05 schreef Deisyy het volgende:
Boeuf bourguignon en stoofpeertjes staan op
Ik moet niet aan eten denken voorlopigquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:17 schreef pullup het volgende:
[..]Ik ga nasi maken met sateetjes natuurlijk
Geen katertje hierquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moet niet aan eten denken voorlopig
Ik geen eenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
Hier heb ik de hele dag alleen nog maar een oliebol gehad
Ook lekker, beetje atjar erbijquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:17 schreef pullup het volgende:
[..]Ik ga nasi maken met sateetjes natuurlijk
Ik alleen nog koffie en waterquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
Hier heb ik de hele dag alleen nog maar een oliebol gehad
ALOA JIJ HIER??? nquote:
Huhquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ALOA JIJ HIER??? n![]()
![]()
![]()
@:deisyy kom eens kijken wie er zojuist binnen gewandeld is?
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ALOA JIJ HIER??? n![]()
![]()
![]()
@:deisyy kom eens kijken wie er zojuist binnen gewandeld is?
Dan val je.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer parachute gesprongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:03 schreef cafca het volgende:
Prijs gewonnen in de oudejaarsloterij!Dat is de schuld van Mark Rutte !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will do what i must !!
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:03 schreef cafca het volgende:
Prijs gewonnen in de oudejaarsloterij!BoksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er meteen een nieuwe voor gekocht
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Nou, bedankt dan maar, Mark, voor dat tientjequote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Mark Rutte !!!
Het lijkt mij niks.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Eerste keer was een tendum jump dat zit je vast aan instructuur
Ik moest even goed nadenken wat een tendum ook alweer is....quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Eerste keer was een tendum jump dat zit je vast aan instructuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |