Jij ook maantjequote:
Maar ook echt, minste vuurwerk sinds het vuurwerkverbod wat ik heb gezien was voor het vuurwerkverbodquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Wat nou vuurwerkverbod, ik heb meer gezien in de afgelopen 25 min dan in de afgelopen 25 jaar.![]()
![]()
Jij ook een vivantastisch 2022 gewenst!quote:
Iedereen en dat we dit jaar nog veel met en om elkaar mogen lachen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ook trouwens voor alle andere Viva SC'ers een mooi, gelukkig en vivantastisch nieuwe jaar!
Hier net zoquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Wat nou vuurwerkverbod, ik heb meer gezien in de afgelopen 25 min dan in de afgelopen 25 jaar.![]()
![]()
Niet normaal zoveelquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier net zo
Jeetje wat een vuurwerk
Na na naquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iedereen en dat we dit jaar nog veel met en om elkaar mogen lachen.
Was ook echt mooi wat hier te zien was.quote:
hier ook zat echt we van dat semi professioneel tussenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was ook echt mooi wat hier te zien was.
Ik had een stukje film gemaakt maar die is geroteerd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook zat echt we van dat semi professioneel tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |