quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:14 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oscar![]()
Ik ben blij dat je er deze week veel was
Plant is een ouwe mopperkontquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
#teamjimmypage qua mening over dit liedje
#sorrynotsorry
We zijn hier Peter Pannekoek aan het kijken, dus ik kwam hier even posten. Ik doe zo wel weer sociaalquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eentje nog dan? En wel een beetje gezellig doen daar hoor. Wij zijn alleen maar surrogaat voor irl
Ik ontken allesquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
Het fijne aan jullie is ook dat ik gewoon ongegeneerd (te veel) kan drinken, want dat doen jullie ook.
Ik kon jullie nog niet volledig missenquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
En jij ook leuk dat je toch nog mee komt posten![]()
Ik vraag me af of sommigen echt drinken, gezien de hoeveelheid posts van hunquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
Het fijne aan jullie is ook dat ik gewoon ongegeneerd (te veel) kan drinken, want dat doen jullie ook.
Dat zal het zijnquote:
Ik heb deze week inderdaad ook geen 2/3e fles whisky soldaat gemaaktquote:
Terecht ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:16 schreef Fred_B het volgende:
Bill harkt likes binnen alsof het niets is.
Nee nee.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hier gaat iets gruwelijk fout
Is ie goed? We nemen het op!quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
We zijn hier Peter Pannekoek aan het kijken, dus ik kwam hier even posten. Ik doe zo wel weer sociaal
ik niet hoorquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
We slepen elkaar wel altijd mee jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |