abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203120327
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 02:47 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Spoort ook niet.
Dat valt me dan weer mee van je.
pi_203125863
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 13:58 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Het is een gevoelskwestie. Een man wil een vrouw die niet door Jan en Alleman is afgelebberd. Dit gevoel is al zo oud als de mensheid. Niet voor niets bestaat er een maagdencultus in veel oude religies.

Nu is dat tegenwoordig geen absoluut criterium meer. Een vrouw van 30 die nog maagd is, daar is iets mee aan de hand. Maar een vrouw van 30 met 100 sekspartners, is ook niet helemaal in orde. Ik heb geen formule om te bepalen wat nog acceptabel is. Dat is persoonlijk, en, zoals ik schreef, een gevoelskwestie.
Nee, jij wil dat niet.

Het is enorm cultureel bepaald hoe mannen daar tegenaan kijken. In sommige culturen interesseert men zich er niet zo voor en in andere culturen (vaak meer achterlijke, waarbij vrouwen nog lager staan dan honden in de pikorde) is het een enorm ding.

Dat religies die cultuur hebben klopt (doorgaans) wel, maar dat gaat wederom gelijk op met onderdrukking van vrouwen.

Het is gewoon heel simpel: op de eerste date met mijn vriendin zijn we direct in bed beland en hebben we de hele avond, nacht en volgende ochtend sex gehad, ongeremd, zonder condoom en met maar een beetje slaap tussendoor.

Heerlijk. Ik hou daarvan: als je elkaar lekker vindt, gewoon niet moeilijk doen.

En moet ik dan echt verwachten dat zij maar een paar bedpartners heeft gehad? Dat zou wel heel raar zijn. Ik heb verder geen idee hoeveel het er zijn, maar op basis van wat ik wel weet van haar is de kans best groot dat het er meer dan 100 zijn geweest.

Dat kun je zien als 'ik ben niet bijzonder, want ze dook met zovelen het bed in', maar dat kun je net zo goed zien als 'ze weet wat er in de wereld te koop is, dus dat ze bij mij is, is niet omdat ze bang is dat ze geen andere kerel kan krijgen'.

En ik denk dat daar ook precies zit waarom er mannen zijn die het geen fijn idee vinden. Want dan zul je gewoon je best moeten blijven doen om het een beetje leuk te houden.
pi_203125899
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 02:47 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Spoort ook niet.
Je kan beter niet sporen dan een saai leven hebben (niet dat daarmee gezegd is dat iedereen die maar enkele partners heeft gehad een saai leven heeft, maar de kans dat bij die eerste zeg maar 5 iemand zit die helemaal bij jou past op alle vlakken, die is in mijn ervaring niet zo heel groot, al zul je wellicht ook minder missen als je niet weet wat je mist).
pi_203134638
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:12 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Nee, toch liever niet.

De praktijk wijst uit dat je dan als man toch op allerlei manieren last blijft houden van dat leger aan kerels dat ze eerder in bed heeft gehad. Die kerels zullen met enige regelmaat een nieuwe poging doen om jouw vrouw te bezitten, wat hen immers eerder gemakkelijk lukte. En ook al is de vrouw dan trouw zoals je schrijft, het blijft vervelend steeds die andere mannen letterlijk of figuurlijk aan de deur de deur te krijgen. En dit kan tien jaar of langer blijven voortsudderen. Ik heb dit meegemaakt en werd het op een gegeven moment gewoon zat.

Dan toch liever een normale vrouw.
Kan me voorstellen dat dat vervelend is, maar dat zijn niet bepaald mijn ervaringen. Misschien ligt het aan de mannen met wie ik date of misschien ben ik gewoon heel duidelijk. Doorgaans is het zo dat als een man de definitie van one night stand niet begrijpt, je het uitlegt en klaar. En ja, ik heb ook wel eens gehad dat het een man niet wilde accepteren dat er niet meer inzat (en dat werd vrij creepy), maar ook daar zijn oplossingen voor. En toevallig of niet, maar de man in kwestie was juist niet het type dat ik normaal date.

Anywho, wanneer er tien jaar lang vreemde mannen bij je aanbellen, omdat ze denken dat je vriendin seks met ze wil speelt er denk ik een beetje meer. Misschien lag het aan gedrag van je vriendin of misschien aan de mannen met wie ze date, maar het is onzin dat dit een normale situatie is als je als vrouw seks hebt met relatief veel mannen.
pi_203134871
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:57 schreef matigeuser het volgende:
Ik zal uitleggen hoe het voor mij werkt. Spoiler: het heeft niks met onzekerheid te maken.

Ik vind het niet aantrekkelijk als een vrouw signalen vertoont van een slet zijn. Dat wil zeggen, haar hele uiterlijk staat in het teken van seks en verleiding. Dikke lagen make-up. Decolleté. Van die stripperachtige hoge hakken. Tattoos. Oorbellen, dikke lippenstift, rode nagellak, etc. Allemaal vind ik dat zwaar onaantrekkelijk.

En dat zit hem dus in het fysieke, maar ook in de gedachte daarachter. Ik begrijp dat het anno 2022 voor een vrouw heel gemakkelijk is om alles te krijgen wat ze wil, door simpelweg haar 'uiterlijk' en 'vrouw-zijn' in te zetten en te gebruiken. Aandacht. Likes. Geld. Slijmballen. Sekspartners. Validatie. Alles komt haar dan aanwaaien.
Ik ben hoog opgeleid, heb een normale baan, speel D&D, dans graag op Duran Duran, verslind 2 a 3 boeken per maand, heb geen socials, ben qua make-up vrij bescheiden en ik zit ruim in de 40+ bedpartners. Ik snap prima dat je niet op het type 'bimbo' (als ik het zo mag noemen) valt en ik kan er ook prima mee leven als een man veel bedpartners niet aantrekkelijk vindt, maar het is gewoon echt onzin dat veel seks hebben iets te maken heeft met dikke lippenstift en likes. Vooral dat laatste.

Ik heb een clitje, g-spot, kutlippen, gewone lippen, een kont, gevoelige nek en naast nog meer lichaamsdelen die gevoelig zijn voor aanraking een stel hersenen dat vrij makkelijk afgaat op sensuele prikkels: is het echt zoooooooooo moeilijk te begrijpen dat een vrouw kan genieten van seks? Waarom moeten vrouwen met relatief veel bedpartners worden weggezet als vrouwen met een stoornis of als vrouwen die het alleen om validatie gaat? Is het echt zo'n absurd idee dat je als vrouw seks simpelweg lekker kan vinden?
pi_203134887
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:30 schreef -Momo- het volgende:

[..]
Kan me voorstellen dat dat vervelend is, maar dat zijn niet bepaald mijn ervaringen. Misschien ligt het aan de mannen met wie ik date of misschien ben ik gewoon heel duidelijk. Doorgaans is het zo dat als een man de definitie van one night stand niet begrijpt, je het uitlegt en klaar. En ja, ik heb ook wel eens gehad dat het een man niet wilde accepteren dat er niet meer inzat (en dat werd vrij creepy), maar ook daar zijn oplossingen voor. En toevallig of niet, maar de man in kwestie was juist niet het type dat ik normaal date.

Anywho, wanneer er tien jaar lang vreemde mannen bij je aanbellen, omdat ze denken dat je vriendin seks met ze wil speelt er denk ik een beetje meer. Misschien lag het aan gedrag van je vriendin of misschien aan de mannen met wie ze date, maar het is onzin dat dit een normale situatie is als je als vrouw seks hebt met relatief veel mannen.
Denk dat het eerder de praatjes van die one night stands zijn die een man storen, niet per se dat ze constant allemaal voor de deur staan. De verhalen die blijven rondspoken. Of toch zover ik het begrijp. Het is wel al gebeurd dat er snachts dronken een kerel aanbelde of appte, maar dat is eerder zeldzaam.
pi_203135150
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:52 schreef anoniemV het volgende:

[..]
Denk dat het eerder de praatjes van die one night stands zijn die een man storen, niet per se dat ze constant allemaal voor de deur staan. De verhalen die blijven rondspoken. Of toch zover ik het begrijp. Het is wel al gebeurd dat er snachts dronken een kerel aanbelde of appte, maar dat is eerder zeldzaam.
Dat snap ik wel meer, maar ook is dat toch niet standaard het geval? Ik las hier een voorbeeld van een vrouw die de hele dorpskroeg in haar bed had gehad. Tja, dan kan ik me dat heel goed voorstellen. Maar als je zoals de meeste vrouwen gewoon een beetje speelt met Tinder en je pikt af en toe iemand op tijdens het uitgaan, dan speelt dit toch niet/nauwelijks?
pi_203135187
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:51 schreef -Momo- het volgende:

[..]
Ik ben hoog opgeleid, heb een normale baan, speel D&D, dans graag op Duran Duran, verslind 2 a 3 boeken per maand, heb geen socials, ben qua make-up vrij bescheiden en ik zit ruim in de 40+ bedpartners. Ik snap prima dat je niet op het type 'bimbo' (als ik het zo mag noemen) valt en ik kan er ook prima mee leven als een man veel bedpartners niet aantrekkelijk vindt, maar het is gewoon echt onzin dat veel seks hebben iets te maken heeft met dikke lippenstift en likes. Vooral dat laatste.

Ik heb een clitje, g-spot, kutlippen, gewone lippen, een kont, gevoelige nek en naast nog meer lichaamsdelen die gevoelig zijn voor aanraking een stel hersenen dat vrij makkelijk afgaat op sensuele prikkels: is het echt zoooooooooo moeilijk te begrijpen dat een vrouw kan genieten van seks? Waarom moeten vrouwen met relatief veel bedpartners worden weggezet als vrouwen met een stoornis of als vrouwen die het alleen om validatie gaat? Is het echt zo'n absurd idee dat je als vrouw seks simpelweg lekker kan vinden?
Zeg nou zelf D&D? Duran Duran? Is nou niet wat je zegt "normaal" toch ;)

Maar ff serieus, het idee dat vrouwen seks lekker vinden is niet het punt volgens mij. Het probleem is dat sommige mannen niet kunnen accepteren dat vrouwen seks lekker vinden met andere mannen dan zijzelf. Iets met ego enzo
pi_203135478
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 09:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Maar ff serieus, het idee dat vrouwen seks lekker vinden is niet het punt volgens mij. Het probleem is dat sommige mannen niet kunnen accepteren dat vrouwen seks lekker vinden met andere mannen dan zijzelf. Iets met ego enzo
Voor mij (en voor veel vrouwen) betekent seks lekker vinden dat je ook seks met meerdere mannen hebt. Welke reden is er om dat niet te hebben? En ik denk inderdaad ook dat het een ego-kwestie is, maar dat is volgens de mannen die hier een probleem mee hebben ondenkbaar. Vandaar mijn vraag.
pi_203135779
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 09:33 schreef -Momo- het volgende:

[..]
Voor mij (en voor veel vrouwen) betekent seks lekker vinden dat je ook seks met meerdere mannen hebt. Welke reden is er om dat niet te hebben? En ik denk inderdaad ook dat het een ego-kwestie is, maar dat is volgens de mannen die hier een probleem mee hebben ondenkbaar. Vandaar mijn vraag.
In de hoofden van die mannen is het hebben van sex met meerdere mannen not done. Het zijn dezelfde mannen die denken dat vrouwen nooit naar de wc gaan, nooit scheten laten en nooit boeren.
Je kent ze vast wel, van die mannen die denken dat vrouwen geen mensen zijn maar van een andere planeet komen ofzo
  dinsdag 11 januari 2022 @ 10:03:45 #251
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203135909
Denk dat het probleem eerder is dat die 'sletten' wel seks hebben met allemaal andere mannen, maar dat ze er zelf niet aan te pas komen terwijl ze dat stiekem wel graag willen. Vervolgens maken ze zichzelf wijs dat dat vrouwen zonder eigenwaarde zijn die geen knip voor de neus waard zijn.

/generalisatie
Huilen dan.
pi_203136083
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 10:03 schreef Isdatzo het volgende:
Denk dat het probleem eerder is dat die 'sletten' wel seks hebben met allemaal andere mannen, maar dat ze er zelf niet aan te pas komen terwijl ze dat stiekem wel graag willen. Vervolgens maken ze zichzelf wijs dat dat vrouwen zonder eigenwaarde zijn die geen knip voor de neus waard zijn.

/generalisatie
Precies... het prototype incel
  dinsdag 11 januari 2022 @ 10:32:30 #253
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203136290
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 10:03 schreef Isdatzo het volgende:

/generalisatie
Nou ja tja. Het is vrij menselijk om verklaringen te zoeken/bedenken. Andersom gebeurd nu dus ook bij de mannen die een losbandig verleden niet zien zitten voor een partner.

Alleen zie je in dit soort discussies op fok te vaak de heren die vrij ver gaan in hun waardeoordeel. Dat levert dan tegengas op (heb ik ook last van hoor) en dan krijg je dit hele met hun is wat mis, nee met jou is wat mis geblaat van.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203136357
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 09:33 schreef -Momo- het volgende:

En ik denk inderdaad ook dat het een ego-kwestie is, maar dat is volgens de mannen die hier een probleem mee hebben ondenkbaar. Vandaar mijn vraag.
Het is ook makkelijker om die vrouwen de schuld te geven dan om naar jezelf te kijken.
pi_203136951
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 10:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Nou ja tja. Het is vrij menselijk om verklaringen te zoeken/bedenken. Andersom gebeurd nu dus ook bij de mannen die een losbandig verleden niet zien zitten voor een partner.

Alleen zie je in dit soort discussies op fok te vaak de heren die vrij ver gaan in hun waardeoordeel. Dat levert dan tegengas op (heb ik ook last van hoor) en dan krijg je dit hele met hun is wat mis, nee met jou is wat mis geblaat van.
Ik denk niet zo zeer dat er iets mis is met hen, maar dat ze het vooral om (achterhaalde) maatschappelijke normen gaat die primair zijn bedoeld om vrouwen te onderdrukken. Het is ook belangrijk om te zien dat het niet iets natuurlijks is, maar iets wat met name door religie is geïntroduceerd.

Ik heb ook werkelijk nog nooit meegemaakt dat een vrouw bang was voor haar reputatie omdat ze met mij naar bed ging en er dan wellicht vrouwen uit mijn verleden gaan aanbellen, of dat in de omgeving bekend zou zijn met wie ik allemaal het bed gedeeld heb. Niets menselijks is vrouwen vreemd en het feit dat vrouwen zich er niet zo mee bezig houden toont mij aan dat het vooral een gedachtenkronkel is waarmee mensen zichzelf (of in ieder geval vrouwen) dwars zitten.
pi_203141434
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 09:10 schreef -Momo- het volgende:

[..]
Dat snap ik wel meer, maar ook is dat toch niet standaard het geval? Ik las hier een voorbeeld van een vrouw die de hele dorpskroeg in haar bed had gehad. Tja, dan kan ik me dat heel goed voorstellen. Maar als je zoals de meeste vrouwen gewoon een beetje speelt met Tinder en je pikt af en toe iemand op tijdens het uitgaan, dan speelt dit toch niet/nauwelijks?
Lol ik hoop dat dat geen verhaal over mij was! Het zou inderdaad slimmer geweest zijn om meer op tinder te zitten met een verre radius ipv jongens van de kroeg te doen. Want het zijn die verhalen die natuurlijk in de kring blijven rondgaan. Maar dan nog zou het eigenlijk niet zoveel moeten uitmaken.
pi_203141909
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 16:47 schreef anoniemV het volgende:

[..]
Lol ik hoop dat dat geen verhaal over mij was! Het zou inderdaad slimmer geweest zijn om meer op tinder te zitten met een verre radius ipv jongens van de kroeg te doen. Want het zijn die verhalen die natuurlijk in de kring blijven rondgaan. Maar dan nog zou het eigenlijk niet zoveel moeten uitmaken.
Hmmmmm, ik weet vrij zeker dat ik dat hier ergens gelezen had, maar kan het niet meer terugvinden. Dus misschien heb ik het wel verzonnen. Maakt ook niet zo veel uit. Je kunt inderdaad prima rondneuken zonder dat er allemaal blijvende verhalen de wereld inkomen. Ik weet dat toen ik studeerde er ook wel een paar verhalen over mij rond gingen, maar nu studeer ik niet meer en woon ik in een ander deel van het land: weg verhalen😊
pi_203142689
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 16:19 schreef anoniemV het volgende:

[..]
Ik weet dat mannen daarover kunnen opscheppen en haantjesgedrag vertonen. Ik werk soms achter de bar, dus hoor mannen in de kroeg vaak onder elkaar over de vrouw van de nacht ervoor vertellen en dat is inderdaad zelden respectvol. Zijn het de slettenpraatjes over je vrouw dat je dan zouden storen? Of gewoon het tegenkomen van die mannen en wetten wat ze zich herinneren? Of dat het voor hen makkelijk ging en voor jou misschien minder gezien je er een relatie mee zou hebben? Ik vind dat zooo kinderachtig en snap niet dat je je daar niet over zou kunnen zetten als volwassen man.
Wel je somt het hier eigenlijk mooi op hoor. Het is ongelooflijk kut om dat gevoel te hebben als man. Je wil met je vriendin buitenkomen en dat ze op zn minst gerespecteerd wordt. Je geeft zelf toe dat zoveel mannen er een macho houding over aannemen. Je probeert er zelf over te geraken, dan ga je samen uit kom je een of meerdere mannen tegen die al wat met haar hebben gedaan. Onmiddellijk voel je de ongemakkelijke spanning, zij vindt het awkward en giechelt een beetje, die kerels hun grijns vergeet je gewoon niet, die genieten keihard van hun positie, en dan de mensen errond die er ook nog eens van op de hoogte zijn en lachend toekijken. Als dat een keer gebeurt kan je je daar misschien over zetten, maar dit gebeurde veel te vaak en dan geraak je er niet over, geloof mij.
pi_203142798
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 18:21 schreef Woodiewoodie het volgende:

[..]
Onmiddellijk voel je de ongemakkelijke spanning, zij vindt het awkward en giechelt een beetje, die kerels hun grijns vergeet je gewoon niet, die genieten keihard van hun positie, en dan de mensen errond die er ook nog eens van op de hoogte zijn en lachend toekijken.
Jij vind het ongemakkelijk, wij vinden het geil
pi_203143267
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 18:21 schreef Woodiewoodie het volgende:

[..]
Wel je somt het hier eigenlijk mooi op hoor. Het is ongelooflijk kut om dat gevoel te hebben als man. Je wil met je vriendin buitenkomen en dat ze op zn minst gerespecteerd wordt. Je geeft zelf toe dat zoveel mannen er een macho houding over aannemen. Je probeert er zelf over te geraken, dan ga je samen uit kom je een of meerdere mannen tegen die al wat met haar hebben gedaan. Onmiddellijk voel je de ongemakkelijke spanning, zij vindt het awkward en giechelt een beetje, die kerels hun grijns vergeet je gewoon niet, die genieten keihard van hun positie, en dan de mensen errond die er ook nog eens van op de hoogte zijn en lachend toekijken. Als dat een keer gebeurt kan je je daar misschien over zetten, maar dit gebeurde veel te vaak en dan geraak je er niet over, geloof mij.
Kan me voorstellen dat dat heel erg naar is.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 20:01:30 #261
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203144375
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 16:47 schreef anoniemV het volgende:

[..]
Bed partner keuze is best wel een ding.
Die man wil geen troela die hem overal en nergens achterna zit en vanalles verteld over hem tegen mensen die hem kennen. Andersom geld hetzelfde.

Een goede bedpartners is discreet. Is vriendelijk en lult niet teveel. Het is van belang een goede bedpartner uit te zoeken. Die zal in bed het meest plezierig zijn en erbuiten geen ellende veroorzaken.
Genot, plezier en een zeker respect.

Persoonlijk ben ik dan ook niet zo van in de kroeg iemand op de wc pijpen of in een steegje neuken. Dronken mensen doen domme dingen en dat kan zich tegen je keren. En het genot van dat soort dingen is erg beperkt. Kan anders zijn als de rest goed is, maar enkel dat doet me niets.
Ik ben meer van laten we deze avond tot het ochtendgloren met elkaar doorbrengen. Pure lust, dikke pret en genegenheid in dat moment.

En dat kan ook binnen de context van deze topic. Voor mezelf zie ik geen meerwaarde in een partner die toekijkt. Maar heb ik zat andere gekke dingen gedaan.
Maar altijd was er een zeker respect naar elkaar toe, was er geen minachting. Was er niet wat een aantal mannen hier beschrijven. Dat soort mannen wil ik niet, accepteer ik niet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203144594
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 20:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Persoonlijk ben ik dan ook niet zo van in de kroeg iemand op de wc pijpen of in een steegje neuken. Dronken mensen doen domme dingen en dat kan zich tegen je keren.
Ja dat was bij mij wel heel vaak zo. Achteraf gezien denk ik nu "had ik dat maar eerder geweten" maar dat hing ook gewoon vast aan mijn situatie. Ik heb in studentenverenigingen gezeten, altijd achter de bar gewerkt en als ik niet werkte dan was ik er nog.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 20:25:15 #263
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203144832
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 20:12 schreef anoniemV het volgende:

[..]
Ja dat was bij mij wel heel vaak zo. Achteraf gezien denk ik nu "had ik dat maar eerder geweten" maar dat hing ook gewoon vast aan mijn situatie. Ik heb in studentenverenigingen gezeten, altijd achter de bar gewerkt en als ik niet werkte dan was ik er nog.
Hmmzzz…

Ik heb veelste veel gedronken en meer drugs gebruikt dan handig is. Maar dat is een keuze en waar en met wie je dat doet is een keuze.
Heb dingen gedaan waarbij iemand op de wc pijpen verbleekt. Maar in die kroeg heb ik gekozen om naar huis te gaan ipv dom te doen.

En echt iedereen kan lullen wat ze willen, maar ik weet dat dat keuze moment er is voor iedereen. En dat even iemand pijpen op de wc bar weinig brengt voor jou als vrouw. Iig als het om enkel dat gaat, niet om iemand die je verder kent en dingen mee doet.

Ik hou van seks, ik hou van lust. En ik mag graag ver daarin gaan. Maar het moet wel wederzijds zijn.
Tuurlijk zijn er momenten geweest dat ik fuck, moet nu echt naar huis heb gezegd en wankelend op mijn voeten dat ook gedaan heb. Was ontzettend dom, want iemand die kwaad had willen doen had een kans gehad. Daarin heb ik geluk gehad.
Maar die gast op de wc pijpen en verder niet? Echt waarom?? Of die gast me in dat steegje te laten neuken die daarna een grote bek over me had? Waarom?
Wat zou mijn lol daarin zijn? Zonder verdere context die het leuk maakt?
pi_203145698
Samenvattend: sletten zijn prima, sletten zijn normaal, sletten zijn fijn. Ik weerspreek dat niet. Vrijheid blijheid. Iedereen zijn ding.

Alleen ik zou daar geen relatie mee willen. Mijn keuze.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 21:24:14 #265
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203145860
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 21:13 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Samenvattend: sletten zijn prima, sletten zijn normaal, sletten zijn fijn. Ik weerspreek dat niet. Vrijheid blijheid. Iedereen zijn ding.

Dat laatste is prima. Het is het waardeoordeel dat een mogelijk probleem is.

Er zijn 1001 soorten mensen met wie ik geen relatie wil, om allerlei redenen. Maar iemand die een ander leven wil dan ik wil noem ik niet zomaar gestoord. Die dicht ik niet allerlei problemen toe.

En vooral, ik ga niet roepen dat iemand die doet wat ik wil doen of zelfs doe oh zo fout is.
En jij was nogal stellig, zelf de slet uithangen en dan vrouwen die datzelfde doen als problematisch neerzetten.

Ik heb respect voor de man die zelf ook niet wil rondneuken of de man die met plezier terug denkt aan zijn bedpartners. Ik heb geen respect voor de man die wel rondneukt, maar minderwaardig denkt over zijn bedpartners.
Over eigenwaarde gesproken… hoeveel ben jij waard als je volgens eigen zeggen jezelf verlaagt?
Jij neukt vuilnis, zo doe jij het overkomen. Wat zegt dat over jou?
pi_203145930
Steegjes zijn leuk...met de juiste persoon. Vooral in het eerste jaar van mijn studie deed ik wel eens domme dingen met drank op. Soms erg lekker, maar de ervaringen waar ik achteraf met een dubbel gevoel op terugkijk waren ook bijna allemaal zulke situaties. Dat leerde ik gelukkig snel af. Doorgaans is het het gewoon niet waard.
pi_203146076
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 21:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Dat laatste is prima. Het is het waardeoordeel dat een mogelijk probleem is.

Er zijn 1001 soorten mensen met wie ik geen relatie wil, om allerlei redenen. Maar iemand die een ander leven wil dan ik wil noem ik niet zomaar gestoord. Die dicht ik niet allerlei problemen toe.

En vooral, ik ga niet roepen dat iemand die doet wat ik wil doen of zelfs doe oh zo fout is.
En jij was nogal stellig, zelf de slet uithangen en dan vrouwen die datzelfde doen als problematisch neerzetten.

Ik heb respect voor de man die zelf ook niet wil rondneuken of de man die met plezier terug denkt aan zijn bedpartners. Ik heb geen respect voor de man die wel rondneukt, maar minderwaardig denkt over zijn bedpartners.
Over eigenwaarde gesproken… hoeveel ben jij waard als je volgens eigen zeggen jezelf verlaagt?
Jij neukt vuilnis, zo doe jij het overkomen. Wat zegt dat over jou?
Nee, hoor. Ik ben gewoon gelukkig getrouwd. Al jaren.
pi_203146082
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 20:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Hmmzzz…

Ik heb veelste veel gedronken en meer drugs gebruikt dan handig is. Maar dat is een keuze en waar en met wie je dat doet is een keuze.
Heb dingen gedaan waarbij iemand op de wc pijpen verbleekt. Maar in die kroeg heb ik gekozen om naar huis te gaan ipv dom te doen.

En echt iedereen kan lullen wat ze willen, maar ik weet dat dat keuze moment er is voor iedereen. En dat even iemand pijpen op de wc bar weinig brengt voor jou als vrouw. Iig als het om enkel dat gaat, niet om iemand die je verder kent en dingen mee doet.

Ik hou van seks, ik hou van lust. En ik mag graag ver daarin gaan. Maar het moet wel wederzijds zijn.
Tuurlijk zijn er momenten geweest dat ik fuck, moet nu echt naar huis heb gezegd en wankelend op mijn voeten dat ook gedaan heb. Was ontzettend dom, want iemand die kwaad had willen doen had een kans gehad. Daarin heb ik geluk gehad.
Maar die gast op de wc pijpen en verder niet? Echt waarom?? Of die gast me in dat steegje te laten neuken die daarna een grote bek over me had? Waarom?
Wat zou mijn lol daarin zijn? Zonder verdere context die het leuk maakt?
Nou daar moet ik heel eerlijk in zijn, op die momenten heb ik dat nooit tegen mijn zin gedaan en heb daar zo goed als altijd veel plezier aan gehad. Voor mij hoeft dat niet fysiek wederzijds te zijn. Als ik lees over jou avonturen, zijn dat dan weer zaken die mij persoonlijk niet zoveel zeggen, dus op dat vlak zullen we een andere smaak hebben.
pi_203146091
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 21:13 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Hier heb ik ook geen enkel probleem mee. Dat is inderdaad jouw keus.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 21:36:42 #270
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203146122
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 21:27 schreef -Momo- het volgende:
Steegjes zijn leuk...met de juiste persoon. Vooral in het eerste jaar van mijn studie deed ik wel eens domme dingen met drank op. Soms erg lekker, maar de ervaringen waar ik achteraf met een dubbel gevoel op terugkijk waren ook bijna allemaal zulke situaties. Dat leerde ik gelukkig snel af. Doorgaans is het het gewoon niet waard.
Dom doen we allemaal soms wel, zeker als we jong zijn.
Gelukkig blijft dat meestal niet teveel kleven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')