Nee, jij wil dat niet.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:58 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Het is een gevoelskwestie. Een man wil een vrouw die niet door Jan en Alleman is afgelebberd. Dit gevoel is al zo oud als de mensheid. Niet voor niets bestaat er een maagdencultus in veel oude religies.
Nu is dat tegenwoordig geen absoluut criterium meer. Een vrouw van 30 die nog maagd is, daar is iets mee aan de hand. Maar een vrouw van 30 met 100 sekspartners, is ook niet helemaal in orde. Ik heb geen formule om te bepalen wat nog acceptabel is. Dat is persoonlijk, en, zoals ik schreef, een gevoelskwestie.
Je kan beter niet sporen dan een saai leven hebben (niet dat daarmee gezegd is dat iedereen die maar enkele partners heeft gehad een saai leven heeft, maar de kans dat bij die eerste zeg maar 5 iemand zit die helemaal bij jou past op alle vlakken, die is in mijn ervaring niet zo heel groot, al zul je wellicht ook minder missen als je niet weet wat je mist).quote:
Kan me voorstellen dat dat vervelend is, maar dat zijn niet bepaald mijn ervaringen. Misschien ligt het aan de mannen met wie ik date of misschien ben ik gewoon heel duidelijk. Doorgaans is het zo dat als een man de definitie van one night stand niet begrijpt, je het uitlegt en klaar. En ja, ik heb ook wel eens gehad dat het een man niet wilde accepteren dat er niet meer inzat (en dat werd vrij creepy), maar ook daar zijn oplossingen voor. En toevallig of niet, maar de man in kwestie was juist niet het type dat ik normaal date.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:12 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Nee, toch liever niet.
De praktijk wijst uit dat je dan als man toch op allerlei manieren last blijft houden van dat leger aan kerels dat ze eerder in bed heeft gehad. Die kerels zullen met enige regelmaat een nieuwe poging doen om jouw vrouw te bezitten, wat hen immers eerder gemakkelijk lukte. En ook al is de vrouw dan trouw zoals je schrijft, het blijft vervelend steeds die andere mannen letterlijk of figuurlijk aan de deur de deur te krijgen. En dit kan tien jaar of langer blijven voortsudderen. Ik heb dit meegemaakt en werd het op een gegeven moment gewoon zat.
Dan toch liever een normale vrouw.
Ik ben hoog opgeleid, heb een normale baan, speel D&D, dans graag op Duran Duran, verslind 2 a 3 boeken per maand, heb geen socials, ben qua make-up vrij bescheiden en ik zit ruim in de 40+ bedpartners. Ik snap prima dat je niet op het type 'bimbo' (als ik het zo mag noemen) valt en ik kan er ook prima mee leven als een man veel bedpartners niet aantrekkelijk vindt, maar het is gewoon echt onzin dat veel seks hebben iets te maken heeft met dikke lippenstift en likes. Vooral dat laatste.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:57 schreef matigeuser het volgende:
Ik zal uitleggen hoe het voor mij werkt. Spoiler: het heeft niks met onzekerheid te maken.
Ik vind het niet aantrekkelijk als een vrouw signalen vertoont van een slet zijn. Dat wil zeggen, haar hele uiterlijk staat in het teken van seks en verleiding. Dikke lagen make-up. Decolleté. Van die stripperachtige hoge hakken. Tattoos. Oorbellen, dikke lippenstift, rode nagellak, etc. Allemaal vind ik dat zwaar onaantrekkelijk.
En dat zit hem dus in het fysieke, maar ook in de gedachte daarachter. Ik begrijp dat het anno 2022 voor een vrouw heel gemakkelijk is om alles te krijgen wat ze wil, door simpelweg haar 'uiterlijk' en 'vrouw-zijn' in te zetten en te gebruiken. Aandacht. Likes. Geld. Slijmballen. Sekspartners. Validatie. Alles komt haar dan aanwaaien.
Denk dat het eerder de praatjes van die one night stands zijn die een man storen, niet per se dat ze constant allemaal voor de deur staan. De verhalen die blijven rondspoken. Of toch zover ik het begrijp. Het is wel al gebeurd dat er snachts dronken een kerel aanbelde of appte, maar dat is eerder zeldzaam.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:30 schreef -Momo- het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat vervelend is, maar dat zijn niet bepaald mijn ervaringen. Misschien ligt het aan de mannen met wie ik date of misschien ben ik gewoon heel duidelijk. Doorgaans is het zo dat als een man de definitie van one night stand niet begrijpt, je het uitlegt en klaar. En ja, ik heb ook wel eens gehad dat het een man niet wilde accepteren dat er niet meer inzat (en dat werd vrij creepy), maar ook daar zijn oplossingen voor. En toevallig of niet, maar de man in kwestie was juist niet het type dat ik normaal date.
Anywho, wanneer er tien jaar lang vreemde mannen bij je aanbellen, omdat ze denken dat je vriendin seks met ze wil speelt er denk ik een beetje meer. Misschien lag het aan gedrag van je vriendin of misschien aan de mannen met wie ze date, maar het is onzin dat dit een normale situatie is als je als vrouw seks hebt met relatief veel mannen.
Dat snap ik wel meer, maar ook is dat toch niet standaard het geval? Ik las hier een voorbeeld van een vrouw die de hele dorpskroeg in haar bed had gehad. Tja, dan kan ik me dat heel goed voorstellen. Maar als je zoals de meeste vrouwen gewoon een beetje speelt met Tinder en je pikt af en toe iemand op tijdens het uitgaan, dan speelt dit toch niet/nauwelijks?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:52 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Denk dat het eerder de praatjes van die one night stands zijn die een man storen, niet per se dat ze constant allemaal voor de deur staan. De verhalen die blijven rondspoken. Of toch zover ik het begrijp. Het is wel al gebeurd dat er snachts dronken een kerel aanbelde of appte, maar dat is eerder zeldzaam.
Zeg nou zelf D&D? Duran Duran? Is nou niet wat je zegt "normaal" tochquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:51 schreef -Momo- het volgende:
[..]
Ik ben hoog opgeleid, heb een normale baan, speel D&D, dans graag op Duran Duran, verslind 2 a 3 boeken per maand, heb geen socials, ben qua make-up vrij bescheiden en ik zit ruim in de 40+ bedpartners. Ik snap prima dat je niet op het type 'bimbo' (als ik het zo mag noemen) valt en ik kan er ook prima mee leven als een man veel bedpartners niet aantrekkelijk vindt, maar het is gewoon echt onzin dat veel seks hebben iets te maken heeft met dikke lippenstift en likes. Vooral dat laatste.
Ik heb een clitje, g-spot, kutlippen, gewone lippen, een kont, gevoelige nek en naast nog meer lichaamsdelen die gevoelig zijn voor aanraking een stel hersenen dat vrij makkelijk afgaat op sensuele prikkels: is het echt zoooooooooo moeilijk te begrijpen dat een vrouw kan genieten van seks? Waarom moeten vrouwen met relatief veel bedpartners worden weggezet als vrouwen met een stoornis of als vrouwen die het alleen om validatie gaat? Is het echt zo'n absurd idee dat je als vrouw seks simpelweg lekker kan vinden?
Voor mij (en voor veel vrouwen) betekent seks lekker vinden dat je ook seks met meerdere mannen hebt. Welke reden is er om dat niet te hebben? En ik denk inderdaad ook dat het een ego-kwestie is, maar dat is volgens de mannen die hier een probleem mee hebben ondenkbaar. Vandaar mijn vraag.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:12 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Maar ff serieus, het idee dat vrouwen seks lekker vinden is niet het punt volgens mij. Het probleem is dat sommige mannen niet kunnen accepteren dat vrouwen seks lekker vinden met andere mannen dan zijzelf. Iets met ego enzo
In de hoofden van die mannen is het hebben van sex met meerdere mannen not done. Het zijn dezelfde mannen die denken dat vrouwen nooit naar de wc gaan, nooit scheten laten en nooit boeren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:33 schreef -Momo- het volgende:
[..]
Voor mij (en voor veel vrouwen) betekent seks lekker vinden dat je ook seks met meerdere mannen hebt. Welke reden is er om dat niet te hebben? En ik denk inderdaad ook dat het een ego-kwestie is, maar dat is volgens de mannen die hier een probleem mee hebben ondenkbaar. Vandaar mijn vraag.
Precies... het prototype incelquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:03 schreef Isdatzo het volgende:
Denk dat het probleem eerder is dat die 'sletten' wel seks hebben met allemaal andere mannen, maar dat ze er zelf niet aan te pas komen terwijl ze dat stiekem wel graag willen. Vervolgens maken ze zichzelf wijs dat dat vrouwen zonder eigenwaarde zijn die geen knip voor de neus waard zijn.
/generalisatie
Nou ja tja. Het is vrij menselijk om verklaringen te zoeken/bedenken. Andersom gebeurd nu dus ook bij de mannen die een losbandig verleden niet zien zitten voor een partner.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:03 schreef Isdatzo het volgende:
Denk dat het probleem eerder is dat die 'sletten' wel seks hebben met allemaal andere mannen, maar dat ze er zelf niet aan te pas komen terwijl ze dat stiekem wel graag willen. Vervolgens maken ze zichzelf wijs dat dat vrouwen zonder eigenwaarde zijn die geen knip voor de neus waard zijn.
/generalisatie
Het is ook makkelijker om die vrouwen de schuld te geven dan om naar jezelf te kijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:33 schreef -Momo- het volgende:
En ik denk inderdaad ook dat het een ego-kwestie is, maar dat is volgens de mannen die hier een probleem mee hebben ondenkbaar. Vandaar mijn vraag.
Ik denk niet zo zeer dat er iets mis is met hen, maar dat ze het vooral om (achterhaalde) maatschappelijke normen gaat die primair zijn bedoeld om vrouwen te onderdrukken. Het is ook belangrijk om te zien dat het niet iets natuurlijks is, maar iets wat met name door religie is geïntroduceerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nou ja tja. Het is vrij menselijk om verklaringen te zoeken/bedenken. Andersom gebeurd nu dus ook bij de mannen die een losbandig verleden niet zien zitten voor een partner.
Alleen zie je in dit soort discussies op fok te vaak de heren die vrij ver gaan in hun waardeoordeel. Dat levert dan tegengas op (heb ik ook last van hoor) en dan krijg je dit hele met hun is wat mis, nee met jou is wat mis geblaat van.
Lol ik hoop dat dat geen verhaal over mij was! Het zou inderdaad slimmer geweest zijn om meer op tinder te zitten met een verre radius ipv jongens van de kroeg te doen. Want het zijn die verhalen die natuurlijk in de kring blijven rondgaan. Maar dan nog zou het eigenlijk niet zoveel moeten uitmaken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:10 schreef -Momo- het volgende:
[..]
Dat snap ik wel meer, maar ook is dat toch niet standaard het geval? Ik las hier een voorbeeld van een vrouw die de hele dorpskroeg in haar bed had gehad. Tja, dan kan ik me dat heel goed voorstellen. Maar als je zoals de meeste vrouwen gewoon een beetje speelt met Tinder en je pikt af en toe iemand op tijdens het uitgaan, dan speelt dit toch niet/nauwelijks?
Hmmmmm, ik weet vrij zeker dat ik dat hier ergens gelezen had, maar kan het niet meer terugvinden. Dus misschien heb ik het wel verzonnen. Maakt ook niet zo veel uit. Je kunt inderdaad prima rondneuken zonder dat er allemaal blijvende verhalen de wereld inkomen. Ik weet dat toen ik studeerde er ook wel een paar verhalen over mij rond gingen, maar nu studeer ik niet meer en woon ik in een ander deel van het land: weg verhalen😊quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:47 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Lol ik hoop dat dat geen verhaal over mij was! Het zou inderdaad slimmer geweest zijn om meer op tinder te zitten met een verre radius ipv jongens van de kroeg te doen. Want het zijn die verhalen die natuurlijk in de kring blijven rondgaan. Maar dan nog zou het eigenlijk niet zoveel moeten uitmaken.
Wel je somt het hier eigenlijk mooi op hoor. Het is ongelooflijk kut om dat gevoel te hebben als man. Je wil met je vriendin buitenkomen en dat ze op zn minst gerespecteerd wordt. Je geeft zelf toe dat zoveel mannen er een macho houding over aannemen. Je probeert er zelf over te geraken, dan ga je samen uit kom je een of meerdere mannen tegen die al wat met haar hebben gedaan. Onmiddellijk voel je de ongemakkelijke spanning, zij vindt het awkward en giechelt een beetje, die kerels hun grijns vergeet je gewoon niet, die genieten keihard van hun positie, en dan de mensen errond die er ook nog eens van op de hoogte zijn en lachend toekijken. Als dat een keer gebeurt kan je je daar misschien over zetten, maar dit gebeurde veel te vaak en dan geraak je er niet over, geloof mij.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:19 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Ik weet dat mannen daarover kunnen opscheppen en haantjesgedrag vertonen. Ik werk soms achter de bar, dus hoor mannen in de kroeg vaak onder elkaar over de vrouw van de nacht ervoor vertellen en dat is inderdaad zelden respectvol. Zijn het de slettenpraatjes over je vrouw dat je dan zouden storen? Of gewoon het tegenkomen van die mannen en wetten wat ze zich herinneren? Of dat het voor hen makkelijk ging en voor jou misschien minder gezien je er een relatie mee zou hebben? Ik vind dat zooo kinderachtig en snap niet dat je je daar niet over zou kunnen zetten als volwassen man.
Jij vind het ongemakkelijk, wij vinden het geilquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:21 schreef Woodiewoodie het volgende:
[..]
Onmiddellijk voel je de ongemakkelijke spanning, zij vindt het awkward en giechelt een beetje, die kerels hun grijns vergeet je gewoon niet, die genieten keihard van hun positie, en dan de mensen errond die er ook nog eens van op de hoogte zijn en lachend toekijken.
Kan me voorstellen dat dat heel erg naar is.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:21 schreef Woodiewoodie het volgende:
[..]
Wel je somt het hier eigenlijk mooi op hoor. Het is ongelooflijk kut om dat gevoel te hebben als man. Je wil met je vriendin buitenkomen en dat ze op zn minst gerespecteerd wordt. Je geeft zelf toe dat zoveel mannen er een macho houding over aannemen. Je probeert er zelf over te geraken, dan ga je samen uit kom je een of meerdere mannen tegen die al wat met haar hebben gedaan. Onmiddellijk voel je de ongemakkelijke spanning, zij vindt het awkward en giechelt een beetje, die kerels hun grijns vergeet je gewoon niet, die genieten keihard van hun positie, en dan de mensen errond die er ook nog eens van op de hoogte zijn en lachend toekijken. Als dat een keer gebeurt kan je je daar misschien over zetten, maar dit gebeurde veel te vaak en dan geraak je er niet over, geloof mij.
Bed partner keuze is best wel een ding.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:47 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Lol ik hoop dat dat geen verhaal over mij was! Het zou inderdaad slimmer geweest zijn om meer op tinder te zitten met een verre radius ipv jongens van de kroeg te doen. Want het zijn die verhalen die natuurlijk in de kring blijven rondgaan. Maar dan nog zou het eigenlijk niet zoveel moeten uitmaken.
Ja dat was bij mij wel heel vaak zo. Achteraf gezien denk ik nu "had ik dat maar eerder geweten" maar dat hing ook gewoon vast aan mijn situatie. Ik heb in studentenverenigingen gezeten, altijd achter de bar gewerkt en als ik niet werkte dan was ik er nog.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik dan ook niet zo van in de kroeg iemand op de wc pijpen of in een steegje neuken. Dronken mensen doen domme dingen en dat kan zich tegen je keren.
Hmmzzz…quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:12 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Ja dat was bij mij wel heel vaak zo. Achteraf gezien denk ik nu "had ik dat maar eerder geweten" maar dat hing ook gewoon vast aan mijn situatie. Ik heb in studentenverenigingen gezeten, altijd achter de bar gewerkt en als ik niet werkte dan was ik er nog.
Dat laatste is prima. Het is het waardeoordeel dat een mogelijk probleem is.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:13 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Samenvattend: sletten zijn prima, sletten zijn normaal, sletten zijn fijn. Ik weerspreek dat niet. Vrijheid blijheid. Iedereen zijn ding.
Alleen ik zou daar geen relatie mee willen. Mijn keuze.
Nee, hoor. Ik ben gewoon gelukkig getrouwd. Al jaren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat laatste is prima. Het is het waardeoordeel dat een mogelijk probleem is.
Er zijn 1001 soorten mensen met wie ik geen relatie wil, om allerlei redenen. Maar iemand die een ander leven wil dan ik wil noem ik niet zomaar gestoord. Die dicht ik niet allerlei problemen toe.
En vooral, ik ga niet roepen dat iemand die doet wat ik wil doen of zelfs doe oh zo fout is.
En jij was nogal stellig, zelf de slet uithangen en dan vrouwen die datzelfde doen als problematisch neerzetten.
Ik heb respect voor de man die zelf ook niet wil rondneuken of de man die met plezier terug denkt aan zijn bedpartners. Ik heb geen respect voor de man die wel rondneukt, maar minderwaardig denkt over zijn bedpartners.
Over eigenwaarde gesproken… hoeveel ben jij waard als je volgens eigen zeggen jezelf verlaagt?
Jij neukt vuilnis, zo doe jij het overkomen. Wat zegt dat over jou?
Nou daar moet ik heel eerlijk in zijn, op die momenten heb ik dat nooit tegen mijn zin gedaan en heb daar zo goed als altijd veel plezier aan gehad. Voor mij hoeft dat niet fysiek wederzijds te zijn. Als ik lees over jou avonturen, zijn dat dan weer zaken die mij persoonlijk niet zoveel zeggen, dus op dat vlak zullen we een andere smaak hebben.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Hmmzzz…
Ik heb veelste veel gedronken en meer drugs gebruikt dan handig is. Maar dat is een keuze en waar en met wie je dat doet is een keuze.
Heb dingen gedaan waarbij iemand op de wc pijpen verbleekt. Maar in die kroeg heb ik gekozen om naar huis te gaan ipv dom te doen.
En echt iedereen kan lullen wat ze willen, maar ik weet dat dat keuze moment er is voor iedereen. En dat even iemand pijpen op de wc bar weinig brengt voor jou als vrouw. Iig als het om enkel dat gaat, niet om iemand die je verder kent en dingen mee doet.
Ik hou van seks, ik hou van lust. En ik mag graag ver daarin gaan. Maar het moet wel wederzijds zijn.
Tuurlijk zijn er momenten geweest dat ik fuck, moet nu echt naar huis heb gezegd en wankelend op mijn voeten dat ook gedaan heb. Was ontzettend dom, want iemand die kwaad had willen doen had een kans gehad. Daarin heb ik geluk gehad.
Maar die gast op de wc pijpen en verder niet? Echt waarom?? Of die gast me in dat steegje te laten neuken die daarna een grote bek over me had? Waarom?
Wat zou mijn lol daarin zijn? Zonder verdere context die het leuk maakt?
Hier heb ik ook geen enkel probleem mee. Dat is inderdaad jouw keus.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:13 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Samenvattend: sletten zijn prima, sletten zijn normaal, sletten zijn fijn. Ik weerspreek dat niet. Vrijheid blijheid. Iedereen zijn ding.
Alleen ik zou daar geen relatie mee willen. Mijn keuze.
Dom doen we allemaal soms wel, zeker als we jong zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:27 schreef -Momo- het volgende:
Steegjes zijn leuk...met de juiste persoon. Vooral in het eerste jaar van mijn studie deed ik wel eens domme dingen met drank op. Soms erg lekker, maar de ervaringen waar ik achteraf met een dubbel gevoel op terugkijk waren ook bijna allemaal zulke situaties. Dat leerde ik gelukkig snel af. Doorgaans is het het gewoon niet waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |