abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203093118
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:33 schreef matigeuser het volgende:
Valt me altijd op dat mannen die zeiken op andere mannen die niet op vrouwen vallen die een losbandig verleden hebben altijd maar 1 argument hebben en dat is 'onzekerheid'.

Lekker makkelijk weer he. Dan kun jij daar als superzelfverzekerde man natuurlijk weer eenvoudig boven staan en als morele winnaar uit de bus komen.

Dat andere mannen andere voorkeuren hebben, gebaseerd op eigen meningen en bevindingen en morele waardes, dat gaat erbij jou niet in. Nee ze zijn gewoon 'te onzeker' om zich aan een sterke vrouw te binden die tientallen mannen heeft gehad. Lekker makkelijk weer.
Onzekere man gespot
pi_203093128
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 december 2021 23:17 schreef Marsenal het volgende:
Cuckolding is voor losers en er is vast een modje die vind dat ik dat niet mag zeggen omdat het beledigend zou zijn maar als je er goed over nadenkt definiëren losers de wereld van cuckolding en je vind de belediging blijkbaar nog lekker ook dus ik denk dat deze post niet aangepast hoeft te worden.

Zelf heb ik er niks mee. :)
Ik begrijp er ook geen reet van.
pi_203093140
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 02:16 schreef T42 het volgende:
bull nodig?
Jij neukt ook alles.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_203093153
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:42 schreef Chinless het volgende:

[..]
Jij neukt ook alles.
Dat zouden meer mensen moeten doen.
-nee-
pi_203093309
quote:
Valt me altijd op dat mannen die zeiken op andere mannen die niet op vrouwen vallen die een losbandig verleden hebben altijd maar 1 argument hebben en dat is 'onzekerheid'.

Lekker makkelijk weer he. Dan kun jij daar als superzelfverzekerde man natuurlijk weer eenvoudig boven staan en als morele winnaar uit de bus komen.

Dat andere mannen andere voorkeuren hebben, gebaseerd op eigen meningen en bevindingen en morele waardes, dat gaat erbij jou niet in. Nee ze zijn gewoon 'te onzeker' om zich aan een sterke vrouw te binden die tientallen mannen heeft gehad. Lekker makkelijk weer.
Op mij komt dat wel zo over. Sowieso dat hypocriete gedoe dat mannen er wel op los mogen neuken en dat vrouwen die dat doen sletten zijn :') hoe sneu is dat?!
pi_203093490
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:01 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Kijk, toch een verklaring, bedankt.

Dan wat betreft dat wat jij niet begrijpt: het heeft dus niets te maken met "jaloers". Je moet het meer zoeken in de hoek van afkeer en weerzin. Het is eigenlijk precies het omgekeerde van wat jij aantrekkelijk vindt bij een man:

Een vrouw die veel sekspartners heeft gehad is voor een man (voor mij althans) niet aantrekkelijk voor een langdurige, serieuze relatie. Met zo'n vrouw zou ik het nog steeds prima kunnen vinden. Of mee samen kunnen werken. Natuurlijk.

Maar de gedachte om naast zo'n vrouw wakker te moeten worden in een langdurige relatie is afstotend. En als moeder van mijn kinderen helemaal.
Dus een leuke, knappe vrouw die alles voor je zou doen, een goede moeder is en trouw, zou je niet willen gewoon als er wel al veel mannen haar een keertje hebben bestegen?
pi_203094214
quote:

Het zijn vooral de mannen die uit nood akkoord moesten gaan met het verleden van een vrouw. Een stevig potje cognitieve dissonantie die afgedekt wordt met 'zelfverzekerdheid'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Akathisia op 08-01-2022 17:28:56 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203094354
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:14 schreef anoniemV het volgende:

[..]
Dus een leuke, knappe vrouw die alles voor je zou doen, een goede moeder is en trouw, zou je niet willen gewoon als er wel al veel mannen haar een keertje hebben bestegen?
Nee, toch liever niet.

De praktijk wijst uit dat je dan als man toch op allerlei manieren last blijft houden van dat leger aan kerels dat ze eerder in bed heeft gehad. Die kerels zullen met enige regelmaat een nieuwe poging doen om jouw vrouw te bezitten, wat hen immers eerder gemakkelijk lukte. En ook al is de vrouw dan trouw zoals je schrijft, het blijft vervelend steeds die andere mannen letterlijk of figuurlijk aan de deur de deur te krijgen. En dit kan tien jaar of langer blijven voortsudderen. Ik heb dit meegemaakt en werd het op een gegeven moment gewoon zat.

Dan toch liever een normale vrouw.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 15:37:41 #184
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203094819
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:12 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Nee, toch liever niet.

De praktijk wijst uit dat je dan als man toch op allerlei manieren last blijft houden van dat leger aan kerels dat ze eerder in bed heeft gehad. Die kerels zullen met enige regelmaat een nieuwe poging doen om jouw vrouw te bezitten, wat hen immers eerder gemakkelijk lukte. En ook al is de vrouw dan trouw zoals je schrijft, het blijft vervelend steeds die andere mannen letterlijk of figuurlijk aan de deur de deur te krijgen. En dit kan tien jaar of langer blijven voortsudderen. Ik heb dit meegemaakt en werd het op een gegeven moment gewoon zat.

Wat????
Euhm nee.

Er zijn wel mensen met wie ik gewoon normaal contact ben blijven houden, maar echt nog nooit lastig gevallen door scharrels. Dat zou ik ook niet geaccepteerd hebben.

Jij had er blijkbaar een te pakken die een rare keuze had voor bedpartners. Nou ja, ligt wel in lijn met jou kiezen ;)
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203095110
Ik zal uitleggen hoe het voor mij werkt. Spoiler: het heeft niks met onzekerheid te maken.

Ik vind het niet aantrekkelijk als een vrouw signalen vertoont van een slet zijn. Dat wil zeggen, haar hele uiterlijk staat in het teken van seks en verleiding. Dikke lagen make-up. Decolleté. Van die stripperachtige hoge hakken. Tattoos. Oorbellen, dikke lippenstift, rode nagellak, etc. Allemaal vind ik dat zwaar onaantrekkelijk.

En dat zit hem dus in het fysieke, maar ook in de gedachte daarachter. Ik begrijp dat het anno 2022 voor een vrouw heel gemakkelijk is om alles te krijgen wat ze wil, door simpelweg haar 'uiterlijk' en 'vrouw-zijn' in te zetten en te gebruiken. Aandacht. Likes. Geld. Slijmballen. Sekspartners. Validatie. Alles komt haar dan aanwaaien.

Ik vind vrouwen die die keuze maken onaantrekkelijk. En het tegenovergestelde is ook waar. Mooie jonge vrouwen die deze troef wel in handen hebben maar hem niet inzetten, zijn super aantrekkelijk. Die dus niet voor de makkelijke weg gaan, maar voor de moeilijke. Die een persoonlijkheid hebben gecultiveerd. Kennis vergaard. Opgeleid zijn. Discipline hebben.

Die vrouwen willen niet eens beoordeeld worden op hun uiterlijk. Die kleden zich 'normaal'. Mag heus wel vrouwelijk en mooi zijn en natuurlijk willen ze door de juiste man wel aantrekkelijk gevonden worden, maar het ligt er niet boven op. Dat soort vrouwen hebben, bewezen uit al hun keuzes en beslissingen, discipline en zelfbeheersing. Die weten wat werkt in het leven en wat tegen hun werkt. Denken niet alleen op de korte termijn, maar ook op de lange.

En dat soort vrouwen laat zich dan ook niet verleiden tot seks met heel veel mannen. Omdat ze weet wat ze waard is. Gewone sukkeltjes hebben geen kans bij haar. Ze bewaart bovenstaande kwaliteiten, wat haar tot de top 10% van de vrouwen maakt of zo, voor mannen die het óók snappen.

En als ik dan die man ben, dan is dat een grote eer. Dat zij zich dan aan mij (bloot) geeft, en niet aan jan en alleman, dat is een teken van échte affectie van haar kant en ook voor mij is dat aantrekkelijk. Dan heeft het waarde.

En dat een vrouw van 30 een aantal relaties heeft gehad waar ze echt voor gegaan is, maar die uiteindelijk zijn mislukt en dat ze dus een seksueel verleden heeft, dat snap ik. Prima, accepteer ik zonder meer. En dat ze een wellicht nog een keertje een ONS geprobeerd heeft maar pas daarna besloot dat het niks voor haar was, ook prima. Doen we niet moeilijk over.

Maar als er gewoon vele mannen de revu hebben gepasseerd, dan zijn vele eigenschappen van bovenstaand verhaal gewoon niet meer van toepassing en dan vind ik dat oprecht onaantrekkelijk. Nogmaals, niks met onzekerheid te maken. Ik heb een pik van 18 cm. Een succesvol eigen onderneming. Ken geen schaamte. Andere kerels kunnen me niks boeien. Het is puur gewoon niet het type vrouw waar ik op val.

Maar vrouwen kunnen dit niet begrijpen, want mannen en vrouwen zitten anders in elkaar. We hebben andere voorkeuren en zoeken allebei wat anders in de andere sekse. Prima toch?

En dat andere mensen, man of vrouw dit een 'oneerlijke' situatie vinden waarbij vrouwen worden afgerekend op hun seksuele activiteiten en mannen niet... Tja, deal with it. Ik heb er heel lang over na gedacht maar het maakt ook niet uit waarom het zo werkt. Of het nou instinct is, of het nou te verklaren is door biologie of door honderdduizenden jaren evolutie, etc, maakt dat iets uit?

Dit speelt wel mee. Mannen neuken wél vrouwen die ze eigenlijk als 'minder' omschrijven als zichzelf of waar ze zelfs op neer kijken. Zeker vrouwen waar ze geen relatie mee willen. Mannen neuken wél 'down' zoals dat heet. Vrouwen neuken over het algemeen alleen 'up'. Vrouwen willen een man die door andere vrouwen ook begeerd wordt. Dat bewijst dat hij wat voorstelt en wat te bieden heeft. En dat haar keuze de juiste is. Andersom is dit totaal niet belangrijk. De aantrekkelijkheid van een vrouw wordt 0% beïnvloed door het feit of ze wel of niet beroemd is of populair is. We zitten gewoon anders in elkaar.

Dus deal with it. En dat er een aantal mannen zijn die zich hier 'bewust' overheen hebben gezet of dat proberen, dat is inderdaad zo. Dus je hebt als losbandige vrouw nog een escape. En voor deze mannen, chapeau dat het je is gelukt en dat je net zo lief 'trouwt' of een lange relatie aangaat met een losbandige vrouw als met een vrome vrouw. Prima voor jou. Dan heb je je vrij gemaakt van een hele lange historie mensheid waarbij mannen 'maagdelijkheid' of het tegenovergestelde van losbandigheid, als het hoogste goed ervoeren. In vrijwel elke cultuur en elke religie werden vrouwen die zich onthielden van seks met veel mannen, extreem begeerd en gewaardeerd. Waren dan al die mannen een stelletje onzekere, ouderwetse sukkeltjes?

Kom op. Maar eigenlijk is al deze redenatie niet nodig. Ik vind het namelijk oprecht gewoon simpelweg, onaantrekkelijk. Ook als ik er niet over nadenk of het probeer te verklaren. En dat is ook gewoon een goed argument.

[ Bericht 0% gewijzigd door matigeuser op 08-01-2022 17:57:29 ]
  zaterdag 8 januari 2022 @ 16:02:02 #186
492440 IW2B
I Want To Believe
pi_203095165
quote:

[..]
Nee, toch liever niet.

"De praktijk wijst uit" laat zien dat je ervaring hebt, of simpelweg een aanname doet.

Mijn partner en ik doen niet specifiek aan cuckolding, maar ik vind het wel super wanneer ik mijn vrouw bevredig met een extra man er bij. Ik ga het niet hebben over waarom, omdat je dat toch nooit zal snappen. Maar ik kan je wel verzekeren dat wij echt nooit, maar dan ook nooit, last hebben van mannen die een keer (of in sommige gevallen paar keer) meegedaan hebben. Ik vind je stelling dan ook absoluut onjuist. Zegt vermoedelijk meer iets over je mensenkennis, of het gebrek hieraan. Geloof mij dat die meeste heren zelf ook uiterst discreet willen zijn, ivm hun omgeving. Als je dit zelf hebt meegemaakt zoals je beschrijft, dan heb je bij voorbaat (of je vrouw in ieder geval) de verkeerde personen uitgekozen om zoiets te doen. Daarnaast moet je als man zijnde toch wel de vrouw kunnen beschermen lijkt mij. Heb het zelf nooit ervaren, maar kan je vertellen dat ik genoeg opties heb om die man definitief af te laten haken, en daarnaast vertrouw je blijkbaar dan ook niet genoeg op je vrouw. Want als je samen afspreekt dat ze monogaam zal zijn, moet je er ook gewoon in vertrouwen dat dat gebeurd. Doe je dat niet is er echt iets fout in je vertrouwensband.

Daarnaast praat je over 'bezitten'. Laat ik voorop stellen dat een man werkelijk waar NOOIT een vrouw bezit. Belachelijke woordkeuze. Een vrouw is een individu met eigen wil en kracht.
"The truth is out there, but so are lies." - Dana Scully
pi_203095298
Eigenlijk is dit topic compleet verpest. Er horen 2 topics te zijn.

Zoals 1 (Van wanneer is een vrouw een slet?)
Topic 2 (Cuckolding)

Desnoods opent er maar iemand een 3de over hoe het voelt om een slet te neuken.
Cindy De Vuyst
  zaterdag 8 januari 2022 @ 16:12:28 #188
492440 IW2B
I Want To Believe
pi_203095311
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:57 schreef matigeuser het volgende:
Ik zal uitleggen hoe het voor mij werkt. Spoiler: het heeft niks met onzekerheid te maken.

.....

Kom op. Maar eigenlijk is al deze redenatie niet nodig. Ik vind het namelijk oprecht gewoon simpelweg, onaantrekkelijk. Ook als ik er niet over nadenk of het probeer te verklaren. En dat is ook gewoon een goed argument.
Kijk als je stelling is dat je het onaantrekkelijk vind, is dat meer dan genoeg. Niemand zal je daar op beoordelen, en als dat je keuze is moet je daar lekker voor gaan. Niets mis mee.

Het gaat er meer om nu in deze discussie dat er hier een hele reeks personen (voornamelijk mannen) zijn die zeer denigrerend doen naar de personen (vooral naar de vrouwen) die wel van deze levensstijl houden. Er worden denigrerende namen gebruikt (slet, hoer, etc) gezegd dat ze smerig/vies zijn. En veel van die mannen zeggen ondertussen doodleuk dat ze zelf wel alles wat los en vast zit neuken. Hoe hypocriet ben je dan?!

Ik had vroeger ook het plaatje in mijn hoofd, dat mijn vrouw de ideale moeder moet zijn. Maar kan je vertellen dat mijn kinderen niets beters kunnen wensen. Ons seksleven staat totaal af van ons gezinsleven, en ze zullen hier ook nooit wat over meekrijgen. Seks moet iets zijn waar je je lekker in kan uitleven, en waarvan je optimaal moet proberen te genieten. Als je dan verlangens of fantasieën hebt, ben je gek als je je daar niet aan toe geeft (zolang het maar binnen de wetten blijft), omdat je dan nooit het maximale plezier eruit zal halen. Wie ben ik dan om mijn vrouw dat te onthouden? Uiteraard geniet ik er zelf ook van om haar zo te zien. Maar dat moet sowieso altijd, elke deelnemende partij moet er blij mee zijn.

Het 'afschrijven' van een vrouw omdat ze graag vrij gelaten wordt seksueel gezien, of in het verleden bijvoorbeeld een sekswerker was is een keuze die men mag maken. Ikzelf zou het er niet moeilijk mee hebben, gezien ik zelf ook van een vrij seksleven hou. Maar als je die keuze maakt, hoef je niet denigrerend te doen naar anderen toe, dat slaat werkelijk waar nergens op.
pi_203095349
quote:
16s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 16:02 schreef IW2B het volgende:

[..]
"De praktijk wijst uit" laat zien dat je ervaring hebt, of simpelweg een aanname doet.

Mijn partner en ik doen niet specifiek aan cuckolding, maar ik vind het wel super wanneer ik mijn vrouw bevredig met een extra man er bij. Ik ga het niet hebben over waarom, omdat je dat toch nooit zal snappen. Maar ik kan je wel verzekeren dat wij echt nooit, maar dan ook nooit, last hebben van mannen die een keer (of in sommige gevallen paar keer) meegedaan hebben. Ik vind je stelling dan ook absoluut onjuist. Zegt vermoedelijk meer iets over je mensenkennis, of het gebrek hieraan. Geloof mij dat die meeste heren zelf ook uiterst discreet willen zijn, ivm hun omgeving. Als je dit zelf hebt meegemaakt zoals je beschrijft, dan heb je bij voorbaat (of je vrouw in ieder geval) de verkeerde personen uitgekozen om zoiets te doen. Daarnaast moet je als man zijnde toch wel de vrouw kunnen beschermen lijkt mij. Heb het zelf nooit ervaren, maar kan je vertellen dat ik genoeg opties heb om die man definitief af te laten haken, en daarnaast vertrouw je blijkbaar dan ook niet genoeg op je vrouw. Want als je samen afspreekt dat ze monogaam zal zijn, moet je er ook gewoon in vertrouwen dat dat gebeurd. Doe je dat niet is er echt iets fout in je vertrouwensband.

Daarnaast praat je over 'bezitten'. Laat ik voorop stellen dat een man werkelijk waar NOOIT een vrouw bezit. Belachelijke woordkeuze. Een vrouw is een individu met eigen wil en kracht.
Dit verhaal gaat over een hele andere wereld waar ik totaal geen belangstelling voor heb.
pi_203095370
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Wat????
Euhm nee.

Er zijn wel mensen met wie ik gewoon normaal contact ben blijven houden, maar echt nog nooit lastig gevallen door scharrels. Dat zou ik ook niet geaccepteerd hebben.

Jij had er blijkbaar een te pakken die een rare keuze had voor bedpartners. Nou ja, ligt wel in lijn met jou kiezen ;)
I rest my case.
pi_203095410
quote:

[..]
Nee, toch liever niet.

Ik weet dat mannen daarover kunnen opscheppen en haantjesgedrag vertonen. Ik werk soms achter de bar, dus hoor mannen in de kroeg vaak onder elkaar over de vrouw van de nacht ervoor vertellen en dat is inderdaad zelden respectvol. Zijn het de slettenpraatjes over je vrouw dat je dan zouden storen? Of gewoon het tegenkomen van die mannen en wetten wat ze zich herinneren? Of dat het voor hen makkelijk ging en voor jou misschien minder gezien je er een relatie mee zou hebben? Ik vind dat zooo kinderachtig en snap niet dat je je daar niet over zou kunnen zetten als volwassen man.
pi_203095418
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:57 schreef matigeuser het volgende:

Ik vind het niet aantrekkelijk als een vrouw signalen vertoont van een slet zijn. Dat wil zeggen, haar hele uiterlijk staat in het teken van seks en verleiding. Dikke lagen make-up. Decolleté. Van die stripperachtige hoge hakken. Tattoos. Oorbellen, dikke lippenstift, rode nagellak, etc. Allemaal vind ik dat zwaar onaantrekkelijk.

En dat zit hem dus in het fysieke, maar ook in de gedachte daarachter. Ik begrijp dat het anno 2022 voor een vrouw heel gemakkelijk is om alles te krijgen wat ze wil, door simpelweg haar 'uiterlijk' en 'vrouw-zijn' in te zetten en te gebruiken. Aandacht. Likes. Geld. Slijmballen. Sekspartners. Validatie. Alles komt haar dan aanwaaien.

Ik vind vrouwen die die keuze maken onaantrekkelijk. En het tegenovergestelde is ook waar. Mooie jonge vrouwen die deze troef wel in handen hebben maar hem niet inzetten, zijn super aantrekkelijk. Die dus niet voor de makkelijke weg gaan, maar voor de moeilijke. Die een persoonlijkheid hebben gecultiveerd. Kennis vergaard. Opgeleid zijn. Discipline hebben.

Die vrouwen willen niet eens beoordeeld worden op hun uiterlijk. Die kleden zich 'normaal'. Mag heus wel vrouwelijk en mooi zijn en natuurlijk willen ze door de juiste man wel aantrekkelijk gevonden worden, maar het ligt er niet boven op. Dat soort vrouwen hebben, bewezen uit al hun keuzes en beslissingen, discipline en zelfbeheersing. Die weten wat werkt in het leven en wat tegen hun werkt.

En dat soort vrouwen laten zich dan ook niet verleiden tot seks met heel veel mannen. Omdat ze weet wat ze waard is. Gewone sukkeltjes hebben geen kans bij haar. Ze bewaart bovenstaande kwaliteiten, wat haar tot de top 10% van de vrouwen maakt of zo, voor mannen die het óók snappen.

En als ik dan die man ben, dan is dat een grote eer. Dat zij zich dan aan mij (bloot) geeft, en niet aan jan en alleman, dat is een teken van échte affectie van haar kant en ook voor mij is dat aantrekkelijk. Dan heeft het waarde.

En dat een vrouw van 30 een aantal relaties heeft gehad waar ze echt voor gegaan is, maar die uiteindelijk zijn mislukt en dat ze dus een seksueel verleden heeft, dat snap ik. Prima, accepteer ik zonder meer. En dat ze een wellicht nog een keertje een ONS geprobeerd heeft maar pas daarna besloot dat het niks voor haar was, ook prima. Doen we niet moeilijk over.

Maar als er gewoon vele mannen de revu hebben gepasseerd, dan zijn vele eigenschappen van bovenstaand verhaal gewoon niet meer van toepassing en dan vind ik dat oprecht onaantrekkelijk. Nogmaals, niks met onzekerheid te maken. Ik heb een pik van 18 cm. Een succesvol eigen onderneming. Ken geen schaamte. Andere kerels kunnen me niks boeien. Het is puur gewoon niet het type vrouw waar ik op val.

Maar vrouwen kunnen dit niet begrijpen, want mannen en vrouwen zitten anders in elkaar. We hebben andere voorkeuren en zoeken allebei wat anders in de andere sekse. Prima toch?

En dat andere mensen, man of vrouw dit een 'oneerlijke' situatie vinden waarbij vrouwen worden afgerekend op hun seksuele activiteiten en mannen niet... Tja, deal with it. Ik heb er heel lang over na gedacht maar het maakt ook niet uit waarom het zo werkt. Of het nou instinct is, of het nou te verklaren is door biologie of door honderdduizenden jaren evolutie, etc, maakt dat iets uit?

Dit speelt wel mee. Mannen neuken wél vrouwen die ze eigenlijk als 'minder' omschrijven als zichzelf of waar ze zelfs op neer kijken. Zeker vrouwen waar ze geen relatie mee willen. Mannen neuken wél 'down' zoals dat heet. Vrouwen neuken over het algemeen alleen 'up'. Vrouwen willen een man die door andere vrouwen ook begeerd wordt. Dat bewijst dat hij wat voorstelt en wat te bieden heeft. En dat haar keuze de juiste is. Andersom is dit totaal niet belangrijk. De aantrekkelijkheid van een vrouw wordt 0% beïnvloed door het feit of ze wel of niet beroemd is of populair is. We zitten gewoon anders in elkaar.

Dus deal with it. En dat er een aantal mannen zijn die zich hier 'bewust' overheen hebben gezet of dat proberen, dat is inderdaad zo. Dus je hebt als losbandige vrouw nog een escape. En voor deze mannen, chapeau dat het je is gelukt en dat je net zo lief 'trouwt' of een lange relatie aangaat met een losbandige vrouw als met een vrome vrouw. Prima voor jou. Dan heb je je vrij gemaakt van een hele lange historie mensheid waarbij mannen 'maagdelijkheid' of het tegenovergestelde van losbandigheid, als het hoogste goed ervoeren. In vrijwel elke cultuur en elke religie werden vrouwen die zich onthielden van seks met veel mannen, extreem begeerd en gewaardeerd. Waren dan al die mannen een stelletje onzekere, ouderwetse sukkeltjes?

Chapeau - topanalyse. Ik sluit me hier geheel bij aan.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 16:22:41 #193
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203095454
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 16:16 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
I rest my case.
Hoe dan?
Gewoon normaal contact. Beide gevallen hebben een vrouw en kinderen nu. Die ik ook goed ken.
Op geen enkel moment gaat dat om proberen er toch weer op te mogen kruipen. Is gewoon respectvol en vriendelijk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203095457
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 16:19 schreef anoniemV het volgende:

[..]
Ik weet dat mannen daarover kunnen opscheppen en haantjesgedrag vertonen. Ik werk soms achter de bar, dus hoor mannen in de kroeg vaak onder elkaar over de vrouw van de nacht ervoor vertellen en dat is inderdaad zelden respectvol. Zijn het de slettenpraatjes over je vrouw dat je dan zouden storen? Of gewoon het tegenkomen van die mannen en wetten wat ze zich herinneren? Of dat het voor hen makkelijk ging en voor jou misschien minder gezien je er een relatie mee zou hebben? Ik vind dat zooo kinderachtig en snap niet dat je je daar niet over zou kunnen zetten als volwassen man.
Ik wil gewoon op geen enkele manier last hebben van mijn voorgangers. Hoe meer voorgangers er zijn, hoe groter de kans is dat je er wel last van krijgt.
pi_203095514
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 16:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Hoe dan?
Gewoon normaal contact. Beide gevallen hebben een vrouw en kinderen nu. Die ik ook goed ken.
Op geen enkel moment gaat dat om proberen er toch weer op te mogen kruipen. Is gewoon respectvol en vriendelijk.
Het is voor mij een afstotende gedachte, dat "normale contact", wetende dat je een jaar eerder (ofzo) nog elkaars geslachtsdelen in de mond hebt gehad.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 16:31:39 #196
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203095568
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 16:27 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Het is voor mij een afstotende gedachte, dat "normale contact", wetende dat je een jaar eerder (ofzo) nog elkaars geslachtsdelen in de mond hebt gehad.
20 jaar geleden eerder.

Maar dan heb je dus een probleem met iedereen die een ex heeft waarmee nog contact is. Dat maakt het niet simpel zeg maar aangezien de meesten wel een ex hebben die ze nog spreken.
Heeft iig bar weinig van doen met de hoeveelheid bedpartners.
pi_203095622
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 16:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
20 jaar geleden eerder.

Maar dan heb je dus een probleem met iedereen die een ex heeft waarmee nog contact is. Dat maakt het niet simpel zeg maar aangezien de meesten wel een ex hebben die ze nog spreken.
Heeft iig bar weinig van doen met de hoeveelheid bedpartners.
Ja, dat heeft juist veel te maken met die hoeveelheid.

Contact met een zeer klein aantal exen vind ik nog wel normaal (afhankelijk van de specifieke omstandigheden), maar bij de aantallen waarover hierboven werd gesproken (40 tot 100) is dat niet meer het geval.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 16:39:27 #198
492440 IW2B
I Want To Believe
pi_203095667
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 16:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Dit verhaal gaat over een hele andere wereld waar ik totaal geen belangstelling voor heb.
Dit topic gaat over cuckolding, staat zelfs gewoon in de titel.
Waarom klik je daar dan überhaupt op en lees je alles om vervolgens te reageren? :')
  zaterdag 8 januari 2022 @ 16:43:57 #199
492440 IW2B
I Want To Believe
pi_203095719
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 16:36 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Contact met een zeer klein aantal exen vind ik nog wel normaal (afhankelijk van de specifieke omstandigheden), maar bij de aantallen waarover hierboven werd gesproken (40 tot 100) is dat niet meer het geval.
Je haalt nu twee dingen totaal door elkaar. Een ex is iemand waarmee je een (langdurige) relatie hebt gehad. Een bedpartner kan net zo goed iemand zijn die je eenmalig gezien of gesproken hebt. Twee totaal verschillende dingen.

Bedpartners van mij of mijn vrouw, eigenlijk geen contacten meer mee gehad. Zoals ik eerder al aangaf is het, vooral bij mannen, in 99% van de gevallen zo dat zij het 'verborgen' willen houden van hun omgeving. Je hoort of ziet ze daarna echt niet meer.

Een ex daar in tegen, vooral als je kids ermee hebt, kan je contact mee hebben. Maar ook daar in de meeste gevallen niet meer, het is tenslotte niet voor niets een ex. Vaak is het contact nog oppervlakkig... slechts zeldzaam is het dat een ex nog veelvuldig contact heeft. Maar dat kan ook gewoon zijn bij iemand die maar 1 of 2 exen heeft gehad. Sowieso geloof ik niet dat men 40-100 exen heeft, want 'een relatie' van een week of maand kan ik nou niet echt zien als iets serieus, zou zo iemand niet eens een ex noemen.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 16:47:38 #200
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203095759
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 16:36 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Ik vertel net dat ik nooit last heb van scharrels. Met 2 ervan nog normaal contact heb 20 jaar later nog.
Ik ken eigenlijk ook niemand die te pas en te onpas last heeft van scharrels uit het verleden. Dat jij nou net die ene hebt gekozen die dat wel had zegt wat over jullie partner keuze. Niet over die van anderen.

Ik ken mensen die enkel van de serieuze vaste relaties zijn die meer exen hebben waarmee ze contact hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')