abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203077325
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:58 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Als ik het moet geloven zitten er wel zat van die zelfverzekerde mannen hier op FOK! :P
Ja inderdaad, als ik het moet geloven... veel mannen zeggen dat maar als de ballen leeg zijn verandert de mening daarover ook heel vaak.
pi_203077672
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:58 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Als ik het moet geloven zitten er wel zat van die zelfverzekerde mannen hier op FOK! :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:03 schreef anoniemV het volgende:

[..]
Ja inderdaad, als ik het moet geloven... veel mannen zeggen dat maar als de ballen leeg zijn verandert de mening daarover ook heel vaak.
Misschien was dan dat ene nummertje dat ze net aan je piemelteller hebben toegevoegd wel net dat eentje teveel. :')
pi_203077785
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:26 schreef anoniemV het volgende:

[..]
Leuk dat je zo over ons denkt. Dan weet ik ook voor in het vervolg dat ik enkel nog moet zorgen dat mn bekkie er leuk genoeg uitziet voor mannen om vol te spuiten en hoef ik voor de rest niets meer te bereiken want dat heeft geen zin meer. Te laat om nog vrouw/moeder/mens te zijn. Wat een droevige mening.
Deed je dat niet al?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203079502
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 december 2021 23:17 schreef Marsenal het volgende:
Cuckolding is voor losers en er is vast een modje die vind dat ik dat niet mag zeggen omdat het beledigend zou zijn maar als je er goed over nadenkt definiëren losers de wereld van cuckolding en je vind de belediging blijkbaar nog lekker ook dus ik denk dat deze post niet aangepast hoeft te worden.

Zelf heb ik er niks mee. :)
Weetje, raar genoeg is dat denk ik meer baas dan de jaloerse BF spelen. Je bent niet bang dat je meid weggaat of meer interesse in een ander zult hebben. Vs bang, jaloers, en streng zijn.

Maar tot nu voor mij, nooit gewild
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 15:37:20 #125
441859 crew  Lenny77
pi_203079822
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 12:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Uiteindelijk gaat het bij seks toch ook om de voortplanting en broedzorg. Een vrouwtje met 40 of meer sekspartners is biologisch gezien niet interessant meer. Qua seks nog wel leuk om het bekkie vol te spuiten, maar niet geschikt als moeder van je kinderen.
:N
Al die mannen die zo neerkijken naar dat soort vrouwen doen er zelf lustig aan mee... Zij zorgen zelf mee voor vrouwen die niets meer waard zijn in hun ogen. Maar voor vol te spuiten zijn ze wel goed genoeg..
Ik blijf dat echt iets triestigs vinden..
Als ik neerkijk naar iemand zal geen haar op mijn hoofd er aan denken om seks met m te willen hebben.
Nu ben ik sowieso niet het type van seks voor de seks maar ik kan heel moeilijk om met dit soort opmerkingen.
Blijf met je poten van zo een meisje af als ze toch maar minderwaardig voor je is (maar mijn zak is vol mimimimi)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 15:39:45 #126
441859 crew  Lenny77
pi_203079861
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 15:54 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Het is primair biologisch/instinctief: de angst voor de titel van het topic. Abstracties over het verleden, heden en kennisname van anticonceptie verminderen de angst voor het investeren in een vrouwtje die andermans zaad draagt niet afdoende. Het is logisch dat deze 'walging' zeer sterk aanwezig is daar het evolutionair gezien zeer ongunstig kan uitpakken.
Maar eigenlijk ook niet he. Evolutionair wil de man zijn zaad zoveel mogelijk verspreiden en hij bleef toch niet bij die vrouw (het kerngezin is van veel later), dus wat maakte hem dat uit wat er met dat kind gebeurde of van wie het was, hij was al lang weg tegen dat het kind er was.
pi_203080027
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:39 schreef Lenny77 het volgende:
Maar eigenlijk ook niet he. Evolutionair wil de man zijn zaad zoveel mogelijk verspreiden en hij bleef toch niet bij die vrouw (het kerngezin is van veel later), dus wat maakte hem dat uit wat er met dat kind gebeurde of van wie het was, hij was al lang weg tegen dat het kind er was.
Het losbandige vrouwtje heeft met meer waarschijnlijkheid het zaad van een ander. Het kan zelfs geil zijn om daar de competitie mee aan te gaan (spermcompetition-context kan leiden tot meer zaadcellen bij het klaarkomen), maar voor de binding is het impliciete risico wel problematisch.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 16:03:27 #128
441859 crew  Lenny77
pi_203080211
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:50 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Het losbandige vrouwtje heeft met meer waarschijnlijkheid het zaad van een ander. Het kan zelfs geil zijn om daar de competitie mee aan te gaan (spermcompetition-context kan leiden tot meer zaadcellen bij het klaarkomen), maar voor de binding is het impliciete risico wel problematisch.
Maar de tijdsperiode waaraan jij refereert had geen binding nodig. Het was zaad dumpen en door.
pi_203080540
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:03 schreef Lenny77 het volgende:
Maar de tijdsperiode waaraan jij refereert had geen binding nodig. Het was zaad dumpen en door.
Het gaat hier om de perceptie van de man die wil binden op de losbandige vrouw, hè?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203080717
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:37 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Al die mannen die zo neerkijken naar dat soort vrouwen doen er zelf lustig aan mee... Zij zorgen zelf mee voor vrouwen die niets meer waard zijn in hun ogen. Maar voor vol te spuiten zijn ze wel goed genoeg..
Als ik neerkijk naar iemand zal geen haar op mijn hoofd er aan denken om seks met m te willen hebben.
Nu ben ik sowieso niet het type van seks voor de seks maar ik kan heel moeilijk om met dit soort opmerkingen.
Blijf met je poten van zo een meisje af als ze toch maar minderwaardig voor je is (maar mijn zak is vol mimimimi)
mimimimi?
pi_203080745
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:26 schreef anoniemV het volgende:

[..]
Leuk dat je zo over ons denkt. Dan weet ik ook voor in het vervolg dat ik enkel nog moet zorgen dat mn bekkie er leuk genoeg uitziet voor mannen om vol te spuiten en hoef ik voor de rest niets meer te bereiken want dat heeft geen zin meer. Te laat om nog vrouw/moeder/mens te zijn. Wat een droevige mening.
Don't shoot the messenger.
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 16:57:42 #132
441859 crew  Lenny77
pi_203080900
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:30 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Het gaat hier om de perceptie van de man die wil binden op de losbandige vrouw, hè?
Jawel dat begrijp ik maar jij gaf daar een evolutionaire verklaring voor en daar had ik het dan ook over :)
  vrijdag 7 januari 2022 @ 16:57:50 #133
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203080904
'Interessant' hoe dit topic tot een verzamelplaats voor onzekere en conservatieve mannen, die dat proberen te verhullen door zich over vrouwen die een andere seksuele moraal hanteren dan zij deugdzaam achten laatdunkend uit te laten, verworden is. Met het onderwerp van dit topic heeft het alleen weinig te maken.
Huilen dan.
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 16:59:02 #134
441859 crew  Lenny77
pi_203080918
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:45 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
mimimimi?
Ja, voor de zak te legen is zo een meisje wel goed (als de nood hoog is zeg maar :P )
Anders krijg je alweer van die verhalen dat de ballen anders op springen staan of ontploffen.. (heb het nu niet over jou)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 07-01-2022 20:49:29 ]
pi_203080988
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dus dan klopt het toch wat Complotwappie zegt? In een vroegere tijdsperiode functioneerden we als beesten waar het gewoon zaad dumpen was en weg. De vrouw werd toen wrs 90% van de keren verkracht dus had ze er weinig op te zeggen. In een moderne samenleving is dat anders. mannen zijn helaas nog wat meer oermens dan de vrouw (geef ik eerlijk toe dat jullie op dat vlak verder staan). En vrouwen hebben uiteraard zelf de keuze nu. Nu kunnen ze kiezen wie ze toelaten, liefst de man die goed voor haar is in de context van deze maatschappij. Tuurlijk experimenteert men wat en heb je meer dan 1 partner op een leven. Maar we hebben het over iemand met 40, veel die ik ken zelfs 100 en meer partners. Als ze er voor kiest om zich te laten volspuiten door jan en alleman is het toch normaal dat die niet als relatiemateriaal wordt gezien. En ik kijk echt niet neer op die vrouwen want die hebben mij en veel mannen in de kroeg al veel leuke avonden gegeven, maar ik kijk wel neer op de man die zich eraan bindt.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:13:00 #136
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203081115
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:02 schreef Woodiewoodie het volgende:

maar ik kijk wel neer op de man die zich eraan bindt.
Waarom :? .

En als een vrouw een jaar of 10 vrijgezel is, dan is 40-100 bedpartners toch niet zo'n gigantisch aantal?
Huilen dan.
pi_203081225
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:37 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wij zorgen mee voor vrouwen die niets meer waard zijn? Ik verplicht ze niet hoor, zij verlenen toegang. Toch normaal dat we dat doen? We zijn er biologisch op geprogrammeerd om dat doel te bereiken. We hebben er alleen maar plezier en een enorme egoboost van, geen nadeel. Vrouwen weten dat ze er voor geshamed worden, of dat nu eerlijk is of niet, jou eigen mening bepaalt die van een maatschappij niet. Ik had het echt ook liever anders gezien, dat niemand geshamed werd, maar hoe ga je dat veranderen?

Je zegt zelf "Als ik neerkijk naar iemand zal geen haar op mijn hoofd er aan denken om seks met m te willen hebben. Nu ben ik sowieso niet het type van seks voor de seks" en dat is een normale gezonde houding in mijn ogen. Een vrouw die voortdurend voortdurend haar compote door random mannen van de bar laat aanstampen gaat daar toch volledig tegen in?
pi_203081395
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:46 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Don't shoot the messenger.
True! Ik vind het slutshamen ook alles behalve eerlijk, maar @anoniemV hoe ga je de mening van zo een groot deel van de maatschappij veranderen?
pi_203081617
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:35 schreef Woodiewoodie het volgende:

[..]
Deed je dat niet al?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaja lol ja
pi_203081666
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:02 schreef Woodiewoodie het volgende:
Maar we hebben het over iemand met 40, veel die ik ken zelfs 100 en meer partners. Als ze er voor kiest om zich te laten volspuiten door jan en alleman is het toch normaal dat die niet als relatiemateriaal wordt gezien. En ik kijk echt niet neer op die vrouwen want die hebben mij en veel mannen in de kroeg al veel leuke avonden gegeven, maar ik kijk wel neer op de man die zich eraan bindt.
Ik denk dat ik op dit moment geen relatiemateriaal ben. Ik ben 23, het leven is pas net begonnen, dus op dit moment heb ik überhaupt geen behoefte aan een relatie. Op dit moment doe ik gewoon wat goed voelt en tja, ik heb ik totaal geen issues met een beetje variatie. Maar ik weet eigenlijk wel zeker dat er een moment komt dat ik wel een relatie wil. Geen idee hoe dat zal zijn. Misschien monogaam, misschien niet. Maar ik denk wel dat als ik echt voor een man ga ik trouw zal zijn.
pi_203081890
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:59 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja, voor de zak te legen is zo een meisje wel goed (als de nood hoog is zeg maar :P )
Anders krijg je alweer van die verhalen dat de ballen anders op springen staat of ontploffen.. (heb het nu niet over jou)
Echt waar, de excuses die sommige mannen gebruiken om eens afgewerkt te worden zijn soms ongelooflijk. "ik ben een beetje backed up" heb ik al veel te vaak gehoord. Rukken? Of gewoon laten? Die ontploffen er echt niet van.
pi_203082038
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waarom :? .

En als een vrouw een jaar of 10 vrijgezel is, dan is 40-100 bedpartners toch niet zo'n gigantisch aantal?
Lol.

Er is natuurlijk een gradatie. Bij 40 heb je het over een goedkope snol, bij 70 over een ordinaire hoer en vanaf 100 kun je gerust spreken van een professionele sekswerker.
pi_203082113
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:26 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Lol.

Er is natuurlijk een gradatie. Bij 40 heb je het over een goedkope snol, bij 70 over een ordinaire hoer en vanaf 100 kun je gerust spreken van een professionele sekswerker.
Dus een vrouw die 1x per maand sex heeft is een sekswerker.

Oke dan
pi_203082167
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Dus een vrouw die 1x per maand sex heeft is een sekswerker.

Oke dan
1 x per maand met een ander zaaddonor - inderdaad
pi_203082305
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:37 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
1 x per maand met een ander zaaddonor - inderdaad
:')
Ben je altijd zo onzeker of alleen als het om vrouwen gaat die genieten van sex?
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:49:53 #146
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203082326
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:26 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Lol.

Waarom?
Huilen dan.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:57:54 #147
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203082419
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:57 schreef Isdatzo het volgende:
'Interessant' hoe dit topic tot een verzamelplaats voor onzekere en conservatieve mannen, die dat proberen te verhullen door zich over vrouwen die een andere seksuele moraal hanteren dan zij deugdzaam achten laatdunkend uit te laten, verworden is.
Dat vind ik ook wel lachen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203082427
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]
:')
Ben je altijd zo onzeker of alleen als het om vrouwen gaat die genieten van sex?
Hoezo onzeker? Ik heb zelf ook veel en graag gebruik gemaakt van deze hoeren. Heerlijk. Maar niet voor een serieuze en langdurige relatie - dat is gewoon een andere categorie.
pi_203082446
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waarom?
Vuistregels gebaseerd op veel ervaring.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:00:01 #150
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203082453
Wauw _O-
My age is very