Jij bent meer dan onze mascotte hier.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:35 schreef essnhills het volgende:
Lieve mensen
Ik ga jullie voor vanavond verlaten
Ik heb enorm gelachen en genoten, en zelfs weer wat nieuwe muziek geleerd en titels gekoppeld aan nummers.
Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2022![]()
Al besprokenquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:37 schreef Isorden het volgende:
Alle zoomers in de aanslag voor die drum phil
Hoogst genoteerde ESF-plaat ooit ook.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:36 schreef Arth_NL het volgende:
Zit de rest van de lijst eens door te kijken maar is Miss Montreal nu de hoogstgenoteerde zangeres?
Versie duurt maar 35 seconde langer dan single edit.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:37 schreef Pino112 het volgende:
Albumversie, dan duurt het intro nog langer zeker?
Het is hier, net als in Nederland, ook extreem warm voor de tijd van het jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is echt veel hoger dan ik had verwacht.
Fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:35 schreef essnhills het volgende:
Lieve mensen
Ik heb enorm gelachen en genoten, en zelfs weer wat nieuwe muziek geleerd en titels gekoppeld aan nummers.
Adios!quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:35 schreef essnhills het volgende:
Lieve mensen
Was weer een genoegen Bassman!quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:37 schreef MTheBassman het volgende:
ik ga langzaamaan aanstalten maken voor vertrek.
Ik hou het kort: was hartstikke leuk, tot volgend jaar, mazzel, gelukkig nieuwjaar dit dat en geniet nog van de muziekjes
quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:37 schreef MTheBassman het volgende:
Ik hou het kort: was hartstikke leuk, tot volgend jaar, mazzel, gelukkig nieuwjaar dit dat en geniet nog van de muziekjes
Veel plezierquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:37 schreef MTheBassman het volgende:
Tot ooitquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:37 schreef MTheBassman het volgende:
goed idee, moet wel klaar zitten voor Dire Straits zo!quote:
Fijne avond Bassie!!quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:37 schreef MTheBassman het volgende:
A GOGOquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn ouders zijn a go go kijken dus ik ben weer naar boven verhuisd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |