+2 te veel op.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:11 schreef Myraela het volgende:
Wat is de oliebollen stand op het moment bij jullie?
0quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:11 schreef Myraela het volgende:
Goeie vraag.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:11 schreef Myraela het volgende:
Ooooh, warme marshmellowsquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
1 appelbeignet
Straks nog een rozijnenbol denk ik.
Nu warme choc met marshmellow. Crash dieet lijkt voorbij
Ik was net mijn kat aan het zoeken. Onder het bed. Er ging hier net zo'n duizendklapperachtig iets af; dat was teveel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Af en toe een knal buiten.
Katten /care![]()
![]()
Hoe zou het met Dora zijn?
Hier al boem knallen gehoord, siervuurwerk gezien voor de deur en zojuist een ambu die langs kwam mét sirene.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Af en toe een knal buiten.
Katten /care![]()
![]()
Hoe zou het met Dora zijn?
Nog steeds gevoeligquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooooh, warme marshmellows
Hoe is het verder, nog pijn?
Dan zouden die van mij ook onder de bank duikenquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was net mijn kat aan het zoeken. Onder het bed. Er ging hier net zo'n duizendklapperachtig iets af; dat was teveel.
Chocolademousse is ook zachtquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nog steeds gevoeligMaar tienduizendmiljoen keer beter te hebben dan gisteravond en vannacht
![]()
Veel kauwen is meer auwa dus therapeutisch zacht voer als lasagne en oliebollen en chocomel met snotterige marshmellow is precies wat de dokter voorschreef
Ik liep vandaag langs de chocomousse maar voelde me niet dapper genoegquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Chocolademousse is ook zacht![]()
Snotterige marshmellow. Hoe zo'n smerig woord zo zalig kan klinken
Ik wilde dit net postenquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah, 17 dagen voordat ze honderd zou worden is Betty White vanochtend overleden
Awww neequote:Op vrijdag 31 december 2021 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah, 17 dagen voordat ze honderd zou worden is Betty White vanochtend overleden
Halve bol, halve beignet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:11 schreef Myraela het volgende:
Beslag staat! Bakken en eten doen we op z'n vroegst morgenquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:11 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |