SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]Hoe is dit 7.5 kamers? Het lijkt zo klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:43 schreef kwiwi het volgende:
En we hebben besloten dat we graag twee dwerggeitjes willen
2 dwerggeitjesquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:43 schreef kwiwi het volgende:
En we hebben besloten dat we graag twee dwerggeitjes willen, dat kan daar ook wel![]()
Maar goed, denk niet dat dit 'm wordt want we kunnen niet overbieden met deze vraagprijs. Toch leuk om te dromen
Ik steek zo meteen mijn allerduurste geurkaars aan dan gaat het zeker goedkomenquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:43 schreef kwiwi het volgende:
En we hebben besloten dat we graag twee dwerggeitjes willen, dat kan daar ook wel![]()
Maar goed, denk niet dat dit 'm wordt want we kunnen niet overbieden met deze vraagprijs. Toch leuk om te dromen
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]Mooi hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk vinden Zwitsers het uitzicht te vlak of zoiets en hebben jullie geluk.
Raclettequote:Op vrijdag 31 december 2021 17:50 schreef Karzai het volgende:
wat eten we vanavond buiten oliebollen?
Is dat de keus vanavond? Dat wordt een lange zit.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:33 schreef Karzai het volgende:
gaan jullie naar de conference kijken vanavond van peter of najib?
Die woonkamer zou ik zo'n groot panoramaraam inzetten dan lijkt het een beetje op de Berghof op de Obersalzberg.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi hoor!Hopelijk vinden Zwitsers het uitzicht te vlak of zoiets en hebben jullie geluk.
Ik heb een stuk of 10 soorten kaasjes meegenomen; 2x worst. Daarna door met de bitterballen of partysnacks.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:50 schreef Karzai het volgende:
wat eten we vanavond buiten oliebollen?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 10 soorten kaasjes meegenomen; 2x worst. Daarna door met de bitterballen of partysnacks.
Picsquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:55 schreef UitStraling het volgende:
En ik heb net 17 smurfbroeken besteld, living the fucking good life
jij ook Karzaiquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:54 schreef Karzai het volgende:
ik ga ook, verveel me hier. Een fijne avond allen en rustaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagh aan he!
Hmm, tja, daar liep het niet zo goed mee af, dus ik weet niet of dat een goed idee is eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die woonkamer zou ik zo'n groot panoramaraam inzetten dan lijkt het een beetje op de Berghof op de Obersalzberg.
Fijne avondquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:54 schreef Karzai het volgende:
ik ga ook, verveel me hier. Een fijne avond allen en rustaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagh aan he!
Van alles twee en sommige drie wat er op die site bij vergelijkbaar staat;quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van alles twee en sommige drie wat er op die site bij vergelijkbaar staat;
https://www.c-and-a.com/n(...)ll&utm_source=google
thuis smurfenquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:57 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal wat ga jij doen eigenlijk vanavond?
zien er smurfbaar uitquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van alles twee en sommige drie wat er op die site bij vergelijkbaar staat;
https://www.c-and-a.com/n(...)ll&utm_source=google
doen ze daar ook vuurwerk afsteken op 00:00?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker, wij ookLig al op de bank onder m'n dekentje
Voor jou is het al bijna bedtijd eigenlijk. Je was vannacht al opgestaan, zag ik. Voor vijf uur, toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar lang niet zoveel als normaal in Nederland. In de grote steden doet de gemeente wel een vuurwerkshow.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doen ze daar ook vuurwerk afsteken op 00:00?
Nee daar snijden ze een kaasje aan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doen ze daar ook vuurwerk afsteken op 00:00?
En gaan mensen ook naar elkaar toe toe in de avond?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar lang niet zoveel als normaal in Nederland. In de grote steden doet de gemeente wel een vuurwerkshow.
Ja ik ga het niet lang volhouden vandaagquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor jou is het al bijna bedtijd eigenlijk. Je was vannacht al opgestaan, zag ik. Voor vijf uur, toch?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En gaan mensen ook naar elkaar toe toe in de avond?
Ja ik ook, ik verslijt die smurfbroeken ook bij de vleet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik draag nog maar zelden een gewone broek sinds de pandemie
Ook dat, met bezoekquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee daar snijden ze een kaasje aan.
Ik moet straks mijn vriendin wakker maken om vuurwerk te gaan kijken volgens mij.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
doen ze met kinderen ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet straks mijn vriendin wakker maken om vuurwerk te gaan kijken volgens mij.
Zo gaat het hier ook denk ikquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet straks mijn vriendin wakker maken om vuurwerk te gaan kijken volgens mij.
Sissertjes aan je ballen knopen en om 23:50 al brandende boven haar hoofd wakker wiebelen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
Kat is inmiddels onder de bank gekropen
quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
Nina vind al die lichtjes superboeiend en probeert ze steeds te vangen nu het donker is.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
Jawel, maar was een gewone werkweek/dag voor ons allebei dus het is wel goedquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben jullie geen vrienden daar?
Mijn kat vind bier lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Mijn hond zit lekker in Frankrijk champagne te drinken. Kreeg een foto door van een drinkbak van een van de champagne-huizen daar
Mijn kat houdt dit jaar nog behoorlijk stand. Ze zit wel in haar krabtoren, maar in voorgaande jaren zat ze een week onder het bed of achter het gordijn, dus dit is heel dapper.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
Luxe hondquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Mijn hond zit lekker in Frankrijk champagne te drinken. Kreeg een foto door van een drinkbak van een van de champagne-huizen daar
hebben ze ook zoiets voor snacks?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Die zoekt het zich wel uit. In het verleden gingen we ergens op een huisje in Friesland ofzo zitten waar het rustig was. Door COVID was alles vrij snel volgeboekt dus is 'ie maar naar Frankrijk vertrokken. Geen slecht leventje; en volgende week kan hij weer de hele week uitrusten hier.quote:
The snackadise for cold balls.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hebben ze ook zoiets voor snacks?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The snackadise for cold balls.
Je hebt wel deze, naar die is volgens mij niet voor bitterballen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The snackadise for cold balls.
hmm doet het nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt wel deze, naar die is volgens mij niet voor bitterballen.
[ afbeelding ]
quote:
Maar je hebt dus loten?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kom ik daar aan de kassa bij de AH, mag ik twee loten kopen en deels betalen met mijn Airmiles?
"ja, dat kan alleen bij hele loten."
Ik heb nergens gezegd dat ik halve loten wil kopen![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar je hebt dus loten?Fingers crossed!
Waar je je rug kunt laten insmeren door rode panda's in een zwempakje met ledverlichtingquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Met onbeperkt sushi en mooi tropisch strand?
Of voor mezelf en dan een bordje met "verboden voor schoonloeders" in de tuin poten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
30 miljoen. Kun je huis voor je schoonmoeder kopen aan de andere kant van de wereld.
Hoe kom ik daar!!!!quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar je je rug kunt laten insmeren door rode panda's in een zwempakje met ledverlichting
Hek onder stroomquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of voor mezelf en dan een bordje met "verboden voor schoonloeders" in de tuin poten.
Caviaopvang beginnen voor cavia's met 1 pootjequote:Op vrijdag 31 december 2021 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij winst 88 miljoen cavia's kopen
Gracht met krokodillen en piranha'squote:
Altijd wel dingen die je kunt bedenken toch.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:21 schreef kwiwi het volgende:
Zat nog even te bedenken of ik een goed voornemen moest maken, waar ik me zoals gewoonlijk op de 2e al niet meer aan hou.
Dat is wel een hele specifieke opvang..quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caviaopvang beginnen voor cavia's met 1 pootje
Meer lekkers bakken voor collega'squote:Op vrijdag 31 december 2021 18:21 schreef kwiwi het volgende:
Zat nog even te bedenken of ik een goed voornemen moest maken, waar ik me zoals gewoonlijk op de 2e al niet meer aan hou.
O ja, dat hou ik wel volquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meer lekkers bakken voor collega's
Hm ja.. vanaf 1 pootje ?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is wel een hele specifieke opvang..
Ja volgens mij wel, maar ik vind die naam zo grappigquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat? Zo heet dat toch? Het ding heeft twee verdiepingen en ze kan er bovenop zitten.
Hardloopschema voor de marathon volgen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:21 schreef kwiwi het volgende:
Idd, cavia's uit Tsjernobyl worden niet geaccepteerd.quote:
* zoekt alvast een schaar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caviaopvang beginnen voor cavia's met 1 pootje
Ja die ben ik al 5 jaar gestartquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Hardloopschema voor de marathon volgen?
quote:
Nou, dat wordt spectaculair. Volgens mij was dat aftelmoment vorig jaar ook ontzettend suf.quote:Herman van der Zandt zal vanavond aftellen via een videoverbinding. De NOS-presentator verzorgt het Aftelmoment bij de NPO, maar moest in quarantaine omdat hij in de buurt was geweest van iemand met corona.
den haag komt er altijd doorheenquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben benieuwd of Den Haag morgen nog bestaat![]()
Las in de buurtapp dat er al de hele dag bommen werden afgestoken
Ik vind het bij dat programma soms wel knap hoe ze mensen bij elkaar weten te vinden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
kijk first dates. zon chick zegt dat ze gek is op dieren... heeft ze een fucking mopshond
Pandaaaaquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:29 schreef Ama het volgende:
Mijn mascara zit weer eens ergens waar het niet hoort door het fietsen.
ja sommige zijn echt gigantisch goed gematchedquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het bij dat programma soms wel knap hoe ze mensen bij elkaar weten te vinden.
Mooie stadquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
den haag komt er altijd doorheen
Werkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, maar was een gewone werkweek/dag voor ons allebei dus het is wel goed
In ieder geval niet gek op het welzijn van dierenquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
kijk first dates. zon chick zegt dat ze gek is op dieren... heeft ze een fucking mopshond
Die ene die laatst zo preuts reageerde en daarna haar gestringde billetjes bijna tussen de neus van die kerel druktequote:Op vrijdag 31 december 2021 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sommige zijn echt gigantisch goed gematched
weet niet of ik dat heb gezienquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die ene die laatst zo preuts reageerde en daarna haar gestringde billetjes bijna tussen de neus van die kerel drukte
Ja, maar dan wordt het toch vaak niets uiteindelijk, terwijl het helemaal klopt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sommige zijn echt gigantisch goed gematched
Eentje maar ?quote:
Ik vind dat altijd zo jammerquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt het toch vaak niets uiteindelijk, terwijl het helemaal klopt.
Wat voor soepje?quote:
ja denk dat er ook veel mensen zitten die voor de aandacht meedoen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt het toch vaak niets uiteindelijk, terwijl het helemaal klopt.
Misschien kennen mensen zichzelf dan ook niet zo goed? Of ze denken dat ze "beter" kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo jammer
Ja, dat zou kunnenquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kennen mensen zichzelf dan ook niet zo goed? Of ze denken dat ze "beter" kunnen krijgen?
Doe eens normaalquote:
ohhh das lang leve de liefdequote:Op vrijdag 31 december 2021 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deed je laatst zelfs een Instagram link van
Oh dan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
En de teller staat op 3 oliebollen and counting. [ afbeelding ]
Daar denk ik helemaal dat ze een castingbureau hebben ingehuurdquote:
Oh, dat zal best, maar als ze dan een date regelen voor die mensen die best klikt en ze zijn vrijgezel, kunnen ze best ook even wat moeite doen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat er ook veel mensen zitten die voor de aandacht meedoen.
En heb van een collega ooit gehoord dat er bekende van medewerkers van het programma ook worden gevraagd om op 'date' te gaan om het programma te vullen.
ja sowiesoquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar denk ik helemaal dat ze een castingbureau hebben ingehuurd
Dat. En op basis van je vragenlijst stellen ze onderwerpen voor gesprek voor. Als je beetje aan het kletsen bent met elkaar vragen ze je dan om het te hebben over het drama dat je vroeger meegemaakt hebt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat er ook veel mensen zitten die voor de aandacht meedoen.
En heb van een collega ooit gehoord dat er bekende van medewerkers van het programma ook worden gevraagd om op 'date' te gaan om het programma te vullen.
ja ook altijd verbaast dat ze zo uitgebreid over hun vorige relaties praten of emotionele familie dingen op tvquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat. En op basis van je vragenlijst stellen ze onderwerpen voor gesprek voor. Als je beetje aan het kletsen bent met elkaar vragen ze je dan om het te hebben over het drama dat je vroeger meegemaakt hebt.
Ze leggen je date er even stil voorquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ook altijd verbaast dat ze zo uitgebreid over hun vorige relaties praten of emotionele familie dingen op tv
Best wel raar inderdaad. Het is aan de ene kant wel boeiend om te kijken, maar aan de andere kant, het is niet alsof je naar een echte situatie zit te kijken. Die mensen zijn zich natuurlijk compleet bewust dat er camera's staan en dat hun verhaal op TV kan komen en ze zullen hun verhaal daarop ook aanpassen/filteren.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ook altijd verbaast dat ze zo uitgebreid over hun vorige relaties praten of emotionele familie dingen op tv
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze leggen je date er even stil voor
oh wat erg eigenlijkquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze leggen je date er even stil voor
Pakte dat goed uit?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet zelf, wel een oud-collega van me. Die was wel helemaal zichzelf tijdens die date.
Morgen:quote:NS waarschuwt reizigers tijdig uit België terug te keren
De NS heeft Nederlandse reizigers die naar België trokken erop gewezen dat de treinen vanuit België na 20.00 uur niet meer rijden. Zo wil de spoorwegmaatschappij voorkomen dat mensen niet meer tijdig terug zijn voor de jaarwisseling.
quote:Duizenden NL-ers gestrand in België. "Klote-NS laat ons aan ons lot over"
Ja, die is al van de bank gerammeldquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is meneer Wattenschijf al bij bewustzijn?
heb jij hem opgegeven?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet zelf, wel een oud-collega van me. Die was wel helemaal zichzelf tijdens die date.
nee heb eten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had je nou maar sushi besteld hč
met first dates, planet coaster en fokquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus jongens, nog 3 uur voordat ook maar een oudejaarsconf begintHoe komen we de avond door?
top2000quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus jongens, nog 3 uur voordat ook maar een oudejaarsconf begintHoe komen we de avond door?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Over eten gesproken.quote:
Ik ook en ga zo nog naar m'n oudersquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zat ook al naar de klok te gapen.
Daar ben ik alquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook en ga zo nog naar m'n ouders
Waarom ben jij kersenlippen haar oudersquote:
goede vraag iddquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom ben jij kersenlippen haar ouders
quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom ben jij kersenlippen haar ouders
Bikini aan en het balkon op!quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:38 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
Warmste Oudjaarsdag sinds begin meting, ook vannacht 'superzachte' nacht
Het landelijke warmterecord voor Oudjaarsdag is gesneuveld. Bij het KNMI in De Bilt steeg de temperatuur vannacht tot 14,4 graden. Dat is 0,7 graden meer dan het oude record uit 2017.
Vanavond en vannacht koelt het nauwelijks af. NOS-weervrouw Willemijn Hoebert spreekt van een "superzachte" nacht met een temperatuur tussen de 9 en 13 graden. Dat is fors boven de gemiddelde temperatuur in de Nieuwjaarsnacht: die is ongeveer 1,5 graad.
lekker vette oliebollen vreten onder de deken!!!!!!!!!!!quote:
ja denk dat hij echt blij is als die een avond niks heeftquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:58 schreef Recce het volgende:
Demissionair premier Mark Rutte twittert: "Het is moeilijk dat we voor het tweede jaar op rij op Oudejaarsavond niet zo samen kunnen zijn als we graag zouden willen."
Volgens mij zit-ie nu tevreden in z'n eentje een boekje te lezen thuis.
Waarom moet ik eerst? Vrouwen en kinderen gaan voor!quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moeten er toch doorheen.
Ga jij maar eerst dan.
*duwt*
[ afbeelding ]
Geloof door onbekende deuren gaan mannen altijd voor vanwege het gevaar wat er misschien lurktquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom moet ik eerst? Vrouwen en kinderen gaan voor!
quote:Een van de best gelezen Achterklap-berichten van 2021 was de aankondiging van de relatie tussen acteur Joost Prinsen (79) en oud-nieuwslezeres Noraly Beyer (74).
Goals.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:58 schreef Recce het volgende:
Demissionair premier Mark Rutte twittert: "Het is moeilijk dat we voor het tweede jaar op rij op Oudejaarsavond niet zo samen kunnen zijn als we graag zouden willen."
Orgie met het hele kabinet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:58 schreef Recce het volgende:
Kun jij niet eerst gaan en 'm een schop tussen z'n benen geven? Dat ziet-ie niet aankomen!quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof door onbekende deuren gaan mannen altijd voor vanwege het gevaar wat er misschien lurkt
Dat hadden ze in het VK al gedaan vorig jaar, toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Orgie met het hele kabinet.
Kloptquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof door onbekende deuren gaan mannen altijd voor vanwege het gevaar wat er misschien lurkt
Vanavond vinden Mark en Rob elkaar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat hadden ze in het VK al gedaan vorig jaar, toch?
TMI!quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond vinden Mark en Rob elkaar.
Meteen duidelijk waarom de helft vrouwen moesten zijnquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Orgie met het hele kabinet.
Ik moet nog beginnen met afval scheidenquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij moet dat ook leren nu je voor de overheid werkt.
Een spetterend uiteindequote:
Kwiwisseling.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:13 schreef kwiwi het volgende:
Wij hebben de champagne om 8u opengetrokken en geproost op het nieuwe jaar
Ze lekker onder de wol?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:13 schreef kwiwi het volgende:
En nu kom je melden dat het op isquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:13 schreef kwiwi het volgende:
Dat is ook niet eenvoudig. Van sommige dingen is totaal onduidelijk in welke afvalstroom ze moeten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen met afval scheiden
Gwelwukkig nwieuwjwaar!quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:13 schreef kwiwi het volgende:
En nu naar bed?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:13 schreef kwiwi het volgende:
Jij ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:24 schreef Recce het volgende:
Zo, nu naar ma fietsen. Fijne jaarwisseling iedereen!
Dat ook jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu kom je melden dat het op is
Jij ook!quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:24 schreef Recce het volgende:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:24 schreef Recce het volgende:
Je moet wat hequote:Op vrijdag 31 december 2021 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
hahahahabiljetjes op eBay kopen om de tijd te doden
quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
hmm die actrice betty white is overleden
Ja ik dit gisteren, dacht die is nog springlevendquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit las ik een paar dagen terug
https://www.nu.nl/achterk(...)n-in-haar-dieet.html
Sissi staat hier op.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:35 schreef kwiwi het volgende:
Zitten nu deze te kijken nog even![]()
[ afbeelding ]
ja nou ja mooie leeftijd welquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik dit gisteren, dacht die is nog springlevend![]()
https://www.google.com/am(...)tty-white/index.html
Hoezo?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:43 schreef bitterbal het volgende:
wat een geluk dat die benendenburen er niet zijn zeg
Die serie was best lolligquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
IK moest echt zoeken wie die Betty White was.![]()
![]()
![]()
Ik heb ook nooit naar The GOlden GIrls gekeken. Kende de serie alleen van naam
Ben je zo aan het stampen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:43 schreef bitterbal het volgende:
wat een geluk dat die benendenburen er niet zijn zeg
Nou moequote:Op vrijdag 31 december 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
hmm die actrice betty white is overleden
Jammerquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
oh ze komt nu thuis. Hoor die kuthondjes alweer
nu hopen dat ze geen feestje gevenquote:
Nou gewoon voor de flikker schieten. Niemand hoort het tussen het vuurwerk doorquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
oh ze komt nu thuis. Hoor die kuthondjes alweer
heb niks om ze mee voor hun flikker te schietenquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou gewoon voor de flikker schieten. Niemand hoort het tussen het vuurwerk door
Ik heb me altijd verbaasd over dat er niet meer moorden plaatsvinden op oudejaarsavond, niemand die opkijkt van een paar schoten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou gewoon voor de flikker schieten. Niemand hoort het tussen het vuurwerk door
https://nos.nl/artikel/2411490-dode-bij-schietpartij-in-rotterdamquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb me altijd verbaasd over dat er niet meer moorden plaatsvinden op oudejaarsavond, niemand die opkijkt van een paar schoten.
In het algemeen bedoel je? Of vanavond?quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is de vraag wanneer het acceptabel is om te gaan klagen over het gekef van die knaagdieren natuurlijk
of misschien zijn het er juist miljoenenquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb me altijd verbaasd over dat er niet meer moorden plaatsvinden op oudejaarsavond, niemand die opkijkt van een paar schoten.
algemeen eigenlijk. nu is natuurlijk begruipelijk dat die langharige rattten nu in paniek zijn vanwege het vuurwerk.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In het algemeen bedoel je? Of vanavond?
Weerkaatst het geluid lekker op de tegelsquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:25 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat ze nu heeft opgesloten in de badkamer ofzo
maar ja blaffende hondjes kan je denk ik weinig aan doen. Zeker als het chihuahuas zij.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weerkaatst het geluid lekker op de tegels
Ik zou daar ook slecht tegen kunnen, steeds van die blaffende honden horenquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ja blaffende hondjes kan je denk ik weinig aan doen. Zeker als het chihuahuas zij.
hopelijk schrikken ze zo van het vuurwerk dat hun hartje er mee stopt
Kan LTVDK morgen weer Chinees bestellen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ja blaffende hondjes kan je denk ik weinig aan doen. Zeker als het chihuahuas zij.
hopelijk schrikken ze zo van het vuurwerk dat hun hartje er mee stopt
Als ik in een appartement zou wonen dan had ik niet van die honden genomen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou daar ook slecht tegen kunnen, steeds van die blaffende honden horen
quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan LTVDK morgen weer Chinees bestellen.
Ik ook niet, maar sommige mensen zijn wat egoīstischerquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik in een appartement zou wonen dan had ik niet van die honden genomen.
HIer in de flat wonen echt veel mensen met honden is mij opgevallen maar wel wat groter als zon knaagdierquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hé bah gezelligheid.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:39 schreef kwiwi het volgende:
Godver net een feestje gestart bij één van de buren nu ik wil slapen. Dit is precies waarom ik geen buren meer wil
quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:39 schreef kwiwi het volgende:
Godver net een feestje gestart bij één van de buren nu ik wil slapen. Dit is precies waarom ik geen buren meer wil
Sowieso maar weinig honden die geschikt zijn voor appartementleef.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eensquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso maar weinig honden die geschikt zijn voor appartementleef.
Helemaal alleen op een hutje op de hei. Of in @kwiwi haar geval op de bergquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah![]()
bovengnomen.
Ja denk echt dat het een verademing is om geen buren meer te hebben ja
Jij woonde boven Artis?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weerhield mijn onder onder buurvrouw er niet van om 3 bordeauxdoggen, 3 katten, kittens en 2 vogels te houden
Mien God
Dat is ook waarom ik, net als @Budapestenaarquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helemaal alleen op een hutje op de hei. Of in @:kwiwi haar geval op de berg
De definitie klopt niet helemaal meer;quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah![]()
bovengnomen.
Ja denk echt dat het een verademing is om geen buren meer te hebben ja
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:04 schreef kwiwi het volgende:
Oh hier zijn nu een paar mongolen vuurwerk naast het tankstation aan het afsteken
ja oke. Maar je begrijpt wat ik bedoel :pquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De definitie klopt niet helemaal meer;
Bovengnoom - Homofiele dikke bovenbuurman die zwaar loopt.
Zijn ze nog bezig?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:04 schreef kwiwi het volgende:
Oh hier zijn nu een paar mongolen vuurwerk naast het tankstation aan het afsteken
Ow hier was het Bovengnoom - bovenbuurman die zwaar loopt, luid sex heeft en meestal high isquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De definitie klopt niet helemaal meer;
Bovengnoom - Homofiele dikke bovenbuurman die zwaar loopt.
Dafuqquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weerhield mijn onder onder buurvrouw er niet van om 3 bordeauxdoggen, 3 katten, kittens en 2 vogels te houden
Mien God
Dit zou me vrij snel irriteren wel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:07 schreef Flory het volgende:
[..]
Ow hier was het Bovengnoom - bovenbuurman die zwaar loopt, luid sex heeft en meestal high is
Niet de helderste lichten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:04 schreef kwiwi het volgende:
oh sex zelfsquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:07 schreef Flory het volgende:
[..]
Ow hier was het Bovengnoom - bovenbuurman die zwaar loopt, luid sex heeft en meestal high is
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar hoor al sirenes aankomen. Denk dat er al iemand gebeld heeft.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:04 schreef kwiwi het volgende:
Nogal jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou me vrij snel irriteren wel.
Live matige porno.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:07 schreef Flory het volgende:
[..]
Wanneer beginnen we een commune?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is ook waarom ik, net als @:Budapestenaar, zo graag ergens lekker weg van anderen in een bos zou willen wonen.
Dan ben je wel heel fanatiek in je eentje bezig als de buren het horenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |