SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]Hoe is dit 7.5 kamers? Het lijkt zo klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:43 schreef kwiwi het volgende:
En we hebben besloten dat we graag twee dwerggeitjes willen
2 dwerggeitjesquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:43 schreef kwiwi het volgende:
En we hebben besloten dat we graag twee dwerggeitjes willen, dat kan daar ook wel![]()
Maar goed, denk niet dat dit 'm wordt want we kunnen niet overbieden met deze vraagprijs. Toch leuk om te dromen
Ik steek zo meteen mijn allerduurste geurkaars aan dan gaat het zeker goedkomenquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:43 schreef kwiwi het volgende:
En we hebben besloten dat we graag twee dwerggeitjes willen, dat kan daar ook wel![]()
Maar goed, denk niet dat dit 'm wordt want we kunnen niet overbieden met deze vraagprijs. Toch leuk om te dromen
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]Mooi hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk vinden Zwitsers het uitzicht te vlak of zoiets en hebben jullie geluk.
Raclettequote:Op vrijdag 31 december 2021 17:50 schreef Karzai het volgende:
wat eten we vanavond buiten oliebollen?
Is dat de keus vanavond? Dat wordt een lange zit.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:33 schreef Karzai het volgende:
gaan jullie naar de conference kijken vanavond van peter of najib?
Die woonkamer zou ik zo'n groot panoramaraam inzetten dan lijkt het een beetje op de Berghof op de Obersalzberg.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi hoor!Hopelijk vinden Zwitsers het uitzicht te vlak of zoiets en hebben jullie geluk.
Ik heb een stuk of 10 soorten kaasjes meegenomen; 2x worst. Daarna door met de bitterballen of partysnacks.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:50 schreef Karzai het volgende:
wat eten we vanavond buiten oliebollen?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 10 soorten kaasjes meegenomen; 2x worst. Daarna door met de bitterballen of partysnacks.
Picsquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:55 schreef UitStraling het volgende:
En ik heb net 17 smurfbroeken besteld, living the fucking good life
jij ook Karzaiquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:54 schreef Karzai het volgende:
ik ga ook, verveel me hier. Een fijne avond allen en rustaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagh aan he!
Hmm, tja, daar liep het niet zo goed mee af, dus ik weet niet of dat een goed idee is eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die woonkamer zou ik zo'n groot panoramaraam inzetten dan lijkt het een beetje op de Berghof op de Obersalzberg.
Fijne avondquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:54 schreef Karzai het volgende:
ik ga ook, verveel me hier. Een fijne avond allen en rustaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagh aan he!
Van alles twee en sommige drie wat er op die site bij vergelijkbaar staat;quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van alles twee en sommige drie wat er op die site bij vergelijkbaar staat;
https://www.c-and-a.com/n(...)ll&utm_source=google
thuis smurfenquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:57 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal wat ga jij doen eigenlijk vanavond?
zien er smurfbaar uitquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van alles twee en sommige drie wat er op die site bij vergelijkbaar staat;
https://www.c-and-a.com/n(...)ll&utm_source=google
doen ze daar ook vuurwerk afsteken op 00:00?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker, wij ookLig al op de bank onder m'n dekentje
Voor jou is het al bijna bedtijd eigenlijk. Je was vannacht al opgestaan, zag ik. Voor vijf uur, toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar lang niet zoveel als normaal in Nederland. In de grote steden doet de gemeente wel een vuurwerkshow.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doen ze daar ook vuurwerk afsteken op 00:00?
Nee daar snijden ze een kaasje aan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doen ze daar ook vuurwerk afsteken op 00:00?
En gaan mensen ook naar elkaar toe toe in de avond?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar lang niet zoveel als normaal in Nederland. In de grote steden doet de gemeente wel een vuurwerkshow.
Ja ik ga het niet lang volhouden vandaagquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor jou is het al bijna bedtijd eigenlijk. Je was vannacht al opgestaan, zag ik. Voor vijf uur, toch?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En gaan mensen ook naar elkaar toe toe in de avond?
Ja ik ook, ik verslijt die smurfbroeken ook bij de vleet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik draag nog maar zelden een gewone broek sinds de pandemie
Ook dat, met bezoekquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee daar snijden ze een kaasje aan.
Ik moet straks mijn vriendin wakker maken om vuurwerk te gaan kijken volgens mij.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
doen ze met kinderen ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet straks mijn vriendin wakker maken om vuurwerk te gaan kijken volgens mij.
Zo gaat het hier ook denk ikquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet straks mijn vriendin wakker maken om vuurwerk te gaan kijken volgens mij.
Sissertjes aan je ballen knopen en om 23:50 al brandende boven haar hoofd wakker wiebelen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |