abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 december 2021 @ 13:51:47 #1
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_202957894

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

SPOILER: Helpen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~:) ~:) ~:)
SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER: Informatie over dagcijfers

SPOILER: Varianten waaronder Omicron
SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
  vrijdag 31 december 2021 @ 13:52:04 #2
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_202957901
Zie:
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vraag voor mensen die recent in Spanje zijn geweest. @:_serial_ @:Dick_Laurent

We moeten 48 uur van te voren zo'n QR code aanmaken met reisgeschiedenis, of je gezond bent, etc. Zijn we nu mee bezig en we krijgen de vraag te zien:

''Select the type of Certificate you have''

EU Digital COVID Certificate.
Equivalent digital COVID-19 certificate, recognized by the EU. List of Countries with this certificate
Other Certificate

Als we de eerste twee opties kiezen moeten we hem uploaden, maar dat kan toch helemaal niet?
pi_202957906
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:49 schreef ludovico het volgende: [..] Ja de veiligheid van asbest ook.
Block mislukt? Anyway, hoezo is het vaccin even gevaarlijk als asbest?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202957945
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:50 schreef ludovico het volgende:

[..]
Do your thang, mij part is iedereen vrij, maar mensen die anderen de maat nemen moeten niet hypocriet komen doen natuurlijk.
Neemt hij anderen de maat dan?
Ik denk eerder dat je geen enkel probleem met hem had gehad als hij niet trippel gevaccineerd was.
pi_202957974
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 12:55 schreef AlwaysHappy het volgende: [..] Ik zie het wel gebeuren dat er in januari wat meer landen richting een lockdown gaan. Alles op alles zetten om de feestdagen enigszins door te komen met kleinere beperkingen en dan mid januari op slot. Het volk (helemaal in Engeland waar kerst echt wat meer een ding is dan hier) accepteert denk ik wat eerder restricties in januari dan tijdens de feestmaand. Maar ik hoop dat landen de lockdown niet weer aangrijpen; geeft alleen maar meer precedent voor volgende jaren. We gaan het zien.
Het was eigenlijk ook apart. De eerste keer in het torenkamertje met een serieuze Rutte. De laatste keer even snel een persconferentie inlassen en het in 10 minuten erdoorheen jassen om voor/bij aanvang van de vragen van de aanwezige journalisten snel over te schakelen naar het volgende programma op tv.
pi_202957984
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Block mislukt? Anyway, hoezo is het vaccin even gevaarlijk als asbest?
Geen idee, veiligheid van asbest was pas jaren later wat bekend over. Maar duidelijk was wel dat je er in ieder geval niet acuut aan dood ging, als je dat verstaat onder veilig prima toch. Maar als er ergens (ver allicht) achter de komma twijfel bestaat tjah, naja, prima, je mag je eigen woorden kiezen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202958019
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Neemt hij anderen de maat dan?
Ik denk eerder dat je geen enkel probleem met hem had gehad als hij niet trippel gevaccineerd was.
Ik heb net zo weinig problemen met een veganist die 30x benoemd dat hij/zij veganist is als een overdreven vaccinatie hippie die zijn booster steeds moet benoemen. :+ Zelf weten, maar niet mijn type mens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202958045
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:27 schreef ludovico het volgende:

[ twitter ]

Hij heeft het al 2x opgelopen, houdt zich niet echt lekker aan de maatregelen deze Erik, wij maar thuis op de blaren zitten en Erik lekker Covid verspreiden.
Moraalridder Erik die anderen de les wil lezen maar inmiddels dus voor de tweede keer positief test :')
SPOILER
pi_202958057
Volgens de Japan Times zijn ze in Tokio bezig met het ontwikkelen van een één-keer-in-je-leven-vaccinatie tegen Covid-19.
pi_202958075
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Geen idee, veiligheid van asbest was pas jaren later wat bekend over.
Logisch, asbest wordt al duizenden jaren toegepast.

quote:
Maar duidelijk was wel dat je er in ieder geval niet acuut aan dood ging, als je dat verstaat onder veilig prima toch. Maar als er ergens (ver allicht) achter de komma twijfel bestaat tjah, naja, prima, je mag je eigen woorden kiezen.
Dus het vaccin is te vergelijken met asbest?
  vrijdag 31 december 2021 @ 13:59:20 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202958111
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:57 schreef Idisrom het volgende:
Volgens de Japan Times zijn ze in Tokio bezig met het ontwikkelen van een één-keer-in-je-leven-vaccinatie tegen Covid-19.
is defensie in de VS daar ook niet mee bezig?

quote:
US Army Creates Single Vaccine Against All COVID & SARS Variants, Researchers Say
https://www.defenseone.co(...)ars-variants/360089/
pi_202958124
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik heb net zo weinig problemen met een veganist die 30x benoemd dat hij/zij veganist is als een overdreven vaccinatie hippie die zijn booster steeds moet benoemen. :+ Zelf weten, maar niet mijn type mens.
Jij volgt hem op Twitter?
Waarom?
pi_202958153
twitter

Het FOK! OMT wenst u met deze daling een zalige jaarwisseling

@Zipportal @Lenny_Leonard
pi_202958167
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:59 schreef Tarado het volgende:

[..]
is defensie in de VS daar ook niet mee bezig?
Dat weet ik niet. Ik was aan het googelen op het schaatsnieuws in Japan, en toen zag ik de kop staan. Maar het artikel zelf is achter een betaalmuur.
  vrijdag 31 december 2021 @ 14:03:13 #15
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202958216
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 14:01 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Dat weet ik niet. Ik was aan het googelen op het schaatsnieuws in Japan, en toen zag ik de kop staan. Maar het artikel zelf is achter een betaalmuur.
ze zijn er wel bezig dus in de VS
https://www.defenseone.co(...)ars-variants/360089/
pi_202958236
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 14:01 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]

@:Zipportal @:Lenny_Leonard
Mooie cijfers weer, hoeren open voor de nieuwjaarsduik!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202958264
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Geen idee, veiligheid van asbest was pas jaren later wat bekend over. Maar duidelijk was wel dat je er in ieder geval niet acuut aan dood ging, als je dat verstaat onder veilig prima toch. Maar als er ergens (ver allicht) achter de komma twijfel bestaat tjah, naja, prima, je mag je eigen woorden kiezen.
Asbest is gevaarlijk omdat het tig jaar in je lichaam blijft. De vaccins en zeker de mRNA vaccins zijn na een kwartier en zeker binnen een dag al afgebroken door je lichaam.
pi_202958272
quote:
[ twitter ]

En niet teveel wappiebollen eten.
pi_202958281
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 14:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Mooie cijfers weer, hoeren open voor de nieuwjaarsduik!
@Wereldgozer heeft hem net STUK gewassen.
  vrijdag 31 december 2021 @ 14:06:42 #20
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202958292
quote:
[ twitter ]

zien we nu al wat van de lockdown of nog niet?
  vrijdag 31 december 2021 @ 14:07:01 #21
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_202958298
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 12:01 schreef groenen het volgende:

[..]
Wat is het doel eigenlijk van die tweet? Een wedstrijdje ‘de minste besmettingen’ ten koste van heel veel vind ik niet heel prijzenswaardig.
Ik wilde eigenlijk zeggen dat het in andere landen zo hard gaat qua besmettingen gaat dat onze lockdown misschien toch niet zo heel gek idee was. :P
pi_202958353
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 14:06 schreef Tarado het volgende:

[..]
zien we nu al wat van de lockdown of nog niet?
2-3 weken geleden waren de besmettingscijfers op zijn hoogst en alsnog een vrij stabiele instroom

Alles open nu dus
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 31 december 2021 @ 14:09:58 #23
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202958390
Mooie cijfers. Oliebollenkramen kunnen open.
pi_202958464
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 december 2021 14:07 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen dat het in andere landen zo hard gaat qua besmettingen gaat dat onze lockdown misschien toch niet zo heel gek idee was. :P
Die andere landen zijn over een week alweer over de piek heen zonder overbelasting van ziekenhuizen terwijl wij hier nog zitten te bibberen voor een milde variant.
pi_202958467

Mooie cijfers. Niet te vroeg juichen, ik hou vertrouwen in het RIVM en verwacht voor middernacht nog een stevige stijging :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')