abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 december 2021 @ 13:26:43 #276
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_202957203
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Wie staat er wel neutraal in
Niemand, dus wie ben jij om een ander te beoordelen op zijn of haar keuze? Jij bent niet in een positie om voor een ander te bepalen of diegene een legitieme reden heeft zich wel of niet te laten vaccineren.
pi_202957213
twitter

Hij heeft het al 2x opgelopen, houdt zich niet echt lekker aan de maatregelen deze Erik, wij maar thuis op de blaren zitten en Erik lekker Covid verspreiden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 31 december 2021 @ 13:27:28 #278
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202957230
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:21 schreef tja77 het volgende:

[..]
Goeie reden?
Is dat aan jou om te bepalen?
Jij hebt je laten vaccineren, dus echt neutraal sta jij er niet in lijkt me.
ja dat bepaal ik, ik respecteer jouw recht om erover te beslissen maar dan kan ik niet vaccineren toch nog steeds de verkeerde beslissing vinden en de redenen die ik daarover tot nu toe gehoord heb bullshit vinden.
pi_202957241
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:26 schreef tja77 het volgende:

[..]
Niemand, dus wie ben jij om een ander te beoordelen op zijn of haar keuze? Jij bent niet in een positie om voor een ander te bepalen of diegene een legitieme reden heeft zich wel of niet te laten vaccineren.
Daar denkt de politiek heel anders over.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 31 december 2021 @ 13:28:18 #280
342627 tja77
pi_202957248
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:26 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik vind het ook verwerpelijk, maar als ik moet kiezen (en zo wordt het wel steeds meer gebracht) tussen maatregelen/lockdowns voor iedereen (inclusief de ongevaccineerden) & enkel beperkingen voor ongevaccineerden dan kies ik heel egoïstisch gezien toch voor laatstgenoemde optie.

Haalt niet weg dat ik niet denk dat 2G ons gaat redden of zo.
Eigenlijk zijn we allemaal egoïstisch natuurlijk. Je eigen belang (en dat van jouw dierbaren) staat immers voorop.
pi_202957267
Prachtige cijfers. Tijd voor een UI. @Oriente
pi_202957276
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
ja dat bepaal ik, ik respecteer jouw recht om erover te beslissen maar dan kan ik niet vaccineren toch nog steeds de verkeerde beslissing vinden en de redenen die ik daarover tot nu toe gehoord heb bullshit vinden.
Mag natuurlijk.

Ik denk dat we nog een hoop niet weten en dat de meest basale statistiekjes over vaccinatiejaar 2021 pas halverwege 2022 naar buiten komen.

Verschillen zullen i.i.g. niet enorm verschillend zijn voor het gros van de mensen, maar dat maakt het juist zo een arbitrair iets om er uberhaupt wat van te vinden.
pi_202957291
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:26 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik vind het ook verwerpelijk, maar als ik moet kiezen (en zo wordt het wel steeds meer gebracht) tussen maatregelen/lockdowns voor iedereen (inclusief de ongevaccineerden) & enkel beperkingen voor ongevaccineerden dan kies ik heel egoïstisch gezien toch voor laatstgenoemde optie.

Haalt niet weg dat ik niet denk dat 2G ons gaat redden of zo. Puur een houvast om ons te laten geloven dat we het virus in eigen hand hebben en er van kunnen winnen; dat de cijfers nu puur hoog zijn vanwege ongevaccineerden.
Maar die hypothetische situatie dat dat zinvol zou zijn is niet reeel.
  vrijdag 31 december 2021 @ 13:30:51 #284
342627 tja77
pi_202957306
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
Je bent vrij op een eigen mening, en ik ben vrij om er mijn reet mee af te vegen. Het zal me een worst wezen dat jij vindt dat een ander zich maar moet laten vaccineren.
Jij kunt niet voor een ander die afweging maken als jij niet degene bent die het betreft.
  vrijdag 31 december 2021 @ 13:31:57 #285
342627 tja77
pi_202957324
quote:
80s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
Daar denkt de politiek heel anders over.
Klopt, en dat is al erg genoeg.
pi_202957363
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:31 schreef tja77 het volgende:

[..]
Klopt, en dat is al erg genoeg.
Gebrek aan weerstand daartegen zit mij ook niet lekker, en de observatie dat ze keihard doorrammen in het buitenland zonder spuugje of glijmiddel is ook veelzeggend.
  vrijdag 31 december 2021 @ 13:35:02 #287
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202957399
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:30 schreef tja77 het volgende:

[..]
Je bent vrij op een eigen mening, en ik ben vrij om er mijn reet mee af te vegen. Het zal me een worst wezen dat jij vindt dat een ander zich maar moet laten vaccineren.
Jij kunt niet voor een ander die afweging maken als jij niet degene bent die het betreft.
wat zeg je nu allemaal, ik neem toch jouw beslissingen niet, die neem je zelf maar daar mag ik toch wel wat vinden, net als andersom en ik heb niet gezegd dat iedereen zich moet laten vaccineren alleen dat diegenen die dat niet doen nooit een goeie reden hebben.
  vrijdag 31 december 2021 @ 13:35:43 #288
342627 tja77
pi_202957414
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:33 schreef ludovico het volgende:

[..]
Gebrek aan weerstand daartegen zit mij ook niet lekker, en de observatie dat ze keihard doorrammen in het buitenland zonder spuugje of glijmiddel is ook veelzeggend.
Iedereen die zich er op wat voor manier tegen verzet wordt weggezet als wappie of gestoorde.
Die zullen er ook echt wel tussenzitten, maar die zitten net zo goed in de groep die wel aan deze bullshit meewerken.
pi_202957511
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:35 schreef tja77 het volgende:

[..]
Iedereen die zich er op wat voor manier tegen verzet wordt weggezet als wappie of gestoorde.
Die zullen er ook echt wel tussenzitten, maar die zitten net zo goed in de groep die wel aan deze bullshit meewerken.
Ik mis het respect voor de impact van alle maatregelen.

Dat uit zich in nonchalant zijn in het gebrek aan zorg capaciteit oplossen en ondersteunen. Mensen opsluiten is wel effe makkelijker, incl boa's en weet ik het.

Maar simpel volk heeft het gevoelsmatig ook wel aardig in de smiezen, wie bepaalt er wat er met het lijf van het individu moet gebeuren? Men voelt gewoon aan "blijf van mijn lijf".
  vrijdag 31 december 2021 @ 13:39:18 #290
342627 tja77
pi_202957528
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:35 schreef Tarado het volgende:

[..]
wat zeg je nu allemaal, ik neem toch jouw beslissingen niet, die neem je zelf maar daar mag ik toch wel wat vinden, net als andersom en ik heb niet gezegd dat iedereen zich moet laten vaccineren alleen dat diegenen die dat niet doen nooit een goeie reden hebben.
Geen goede reden…
Daar ga je weer.
Jij kunt onmogelijk voor een ander zeggen of diegene een goede reden heeft om zich niet te laten vaccineren. Jij VINDT het geen goede reden, maar dat wil niet zeggen dat het geen goede reden IS.
pi_202957548
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:35 schreef Tarado het volgende:

[..]
Jij vindt het niet een goede reden om de veiligheid van het vaccin af te wachten, of niet op 0 te zetten voor hen met 0 risico? Tjah, kan..
pi_202957564
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:27 schreef ludovico het volgende:

[ twitter ]

Hij heeft het al 2x opgelopen, houdt zich niet echt lekker aan de maatregelen deze Erik, wij maar thuis op de blaren zitten en Erik lekker Covid verspreiden.
Eerste keer dat Erik niet een selfie post.

8 december geboostered dus https://www.instagram.com/p/CXPF6Grlbzl/?utm_medium=copy_link
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 31 december 2021 @ 13:42:33 #293
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202957633
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:39 schreef tja77 het volgende:

[..]
Geen goede reden…
Daar ga je weer.
Jij kunt onmogelijk voor een ander zeggen of diegene een goede reden heeft om zich niet te laten vaccineren. Jij VINDT het geen goede reden, maar dat wil niet zeggen dat het geen goede reden IS.
klopt ik vind het geen goeie reden, tenminste ik heb tot nu toe geen goeie reden gehoord en jij heb je reden om het niet te doen, die vind jij blijkbaar wel prima maar het blijven meningen.
  vrijdag 31 december 2021 @ 13:43:26 #294
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202957651
quote:

[ twitter ]

Hij woont in New York waar alles open is _O- En dan ga je posten dat hij zich niet aan de maatregelen houdt...
pi_202957662
quote:

[ twitter ]

Waarom moet hij zich aan maatregelen houden? Op zijn leeftijd is het volgens jou maar een mild griepje, en natuurlijke immuniteit opbouwen is het beste...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202957694
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jij vindt het niet een goede reden om de veiligheid van het vaccin af te wachten, of niet op 0 te zetten voor hen met 0 risico? Tjah, kan..
De veiligheid van het vaccin is reeds bekend.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 31 december 2021 @ 13:45:30 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202957709
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:43 schreef Momo het volgende:

[..]
Hij woont in New York waar alles open is _O- En dan ga je posten dat hij zich niet aan de maatregelen houdt...
Ook al woon en werk je in het buitenland, je houdt je maar lekker aan de NEDERLANDSE regels!!!!!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202957810
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:43 schreef Momo het volgende:

[..]
Hij kan zich toch gewoon aan de NL maatregelen houden in NY
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Ook al woon en werk je in het buitenland, je houdt je maar lekker aan de NEDERLANDSE regels!!!!!
Wat Anne zegt.
pi_202957835
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
De veiligheid van het vaccin is reeds bekend.
Ja de veiligheid van asbest ook.
pi_202957858
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom moet hij zich aan maatregelen houden? Op zijn leeftijd is het volgens jou maar een mild griepje, en natuurlijke immuniteit opbouwen is het beste...
Do your thang, mij part is iedereen vrij, maar mensen die anderen de maat nemen moeten niet hypocriet komen doen natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')