Niemand, dus wie ben jij om een ander te beoordelen op zijn of haar keuze? Jij bent niet in een positie om voor een ander te bepalen of diegene een legitieme reden heeft zich wel of niet te laten vaccineren.quote:
ja dat bepaal ik, ik respecteer jouw recht om erover te beslissen maar dan kan ik niet vaccineren toch nog steeds de verkeerde beslissing vinden en de redenen die ik daarover tot nu toe gehoord heb bullshit vinden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Goeie reden?
Is dat aan jou om te bepalen?
Jij hebt je laten vaccineren, dus echt neutraal sta jij er niet in lijkt me.
Daar denkt de politiek heel anders over.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niemand, dus wie ben jij om een ander te beoordelen op zijn of haar keuze? Jij bent niet in een positie om voor een ander te bepalen of diegene een legitieme reden heeft zich wel of niet te laten vaccineren.
Eigenlijk zijn we allemaal egoïstisch natuurlijk. Je eigen belang (en dat van jouw dierbaren) staat immers voorop.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind het ook verwerpelijk, maar als ik moet kiezen (en zo wordt het wel steeds meer gebracht) tussen maatregelen/lockdowns voor iedereen (inclusief de ongevaccineerden) & enkel beperkingen voor ongevaccineerden dan kies ik heel egoïstisch gezien toch voor laatstgenoemde optie.
Haalt niet weg dat ik niet denk dat 2G ons gaat redden of zo.
Mag natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat bepaal ik, ik respecteer jouw recht om erover te beslissen maar dan kan ik niet vaccineren toch nog steeds de verkeerde beslissing vinden en de redenen die ik daarover tot nu toe gehoord heb bullshit vinden.
Maar die hypothetische situatie dat dat zinvol zou zijn is niet reeel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind het ook verwerpelijk, maar als ik moet kiezen (en zo wordt het wel steeds meer gebracht) tussen maatregelen/lockdowns voor iedereen (inclusief de ongevaccineerden) & enkel beperkingen voor ongevaccineerden dan kies ik heel egoïstisch gezien toch voor laatstgenoemde optie.
Haalt niet weg dat ik niet denk dat 2G ons gaat redden of zo. Puur een houvast om ons te laten geloven dat we het virus in eigen hand hebben en er van kunnen winnen; dat de cijfers nu puur hoog zijn vanwege ongevaccineerden.
Je bent vrij op een eigen mening, en ik ben vrij om er mijn reet mee af te vegen. Het zal me een worst wezen dat jij vindt dat een ander zich maar moet laten vaccineren.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat bepaal ik, ik respecteer jouw recht om erover te beslissen maar dan kan ik niet vaccineren toch nog steeds de verkeerde beslissing vinden en de redenen die ik daarover tot nu toe gehoord heb bullshit vinden.
Klopt, en dat is al erg genoeg.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Daar denkt de politiek heel anders over.
Gebrek aan weerstand daartegen zit mij ook niet lekker, en de observatie dat ze keihard doorrammen in het buitenland zonder spuugje of glijmiddel is ook veelzeggend.quote:
wat zeg je nu allemaal, ik neem toch jouw beslissingen niet, die neem je zelf maar daar mag ik toch wel wat vinden, net als andersom en ik heb niet gezegd dat iedereen zich moet laten vaccineren alleen dat diegenen die dat niet doen nooit een goeie reden hebben.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je bent vrij op een eigen mening, en ik ben vrij om er mijn reet mee af te vegen. Het zal me een worst wezen dat jij vindt dat een ander zich maar moet laten vaccineren.
Jij kunt niet voor een ander die afweging maken als jij niet degene bent die het betreft.
Iedereen die zich er op wat voor manier tegen verzet wordt weggezet als wappie of gestoorde.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gebrek aan weerstand daartegen zit mij ook niet lekker, en de observatie dat ze keihard doorrammen in het buitenland zonder spuugje of glijmiddel is ook veelzeggend.
Ik mis het respect voor de impact van alle maatregelen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Iedereen die zich er op wat voor manier tegen verzet wordt weggezet als wappie of gestoorde.
Die zullen er ook echt wel tussenzitten, maar die zitten net zo goed in de groep die wel aan deze bullshit meewerken.
Geen goede reden…quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat zeg je nu allemaal, ik neem toch jouw beslissingen niet, die neem je zelf maar daar mag ik toch wel wat vinden, net als andersom en ik heb niet gezegd dat iedereen zich moet laten vaccineren alleen dat diegenen die dat niet doen nooit een goeie reden hebben.
Jij vindt het niet een goede reden om de veiligheid van het vaccin af te wachten, of niet op 0 te zetten voor hen met 0 risico? Tjah, kan..quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat zeg je nu allemaal, ik neem toch jouw beslissingen niet, die neem je zelf maar daar mag ik toch wel wat vinden, net als andersom en ik heb niet gezegd dat iedereen zich moet laten vaccineren alleen dat diegenen die dat niet doen nooit een goeie reden hebben.
Eerste keer dat Erik niet een selfie post.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:27 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Hij heeft het al 2x opgelopen, houdt zich niet echt lekker aan de maatregelen deze Erik, wij maar thuis op de blaren zitten en Erik lekker Covid verspreiden.
klopt ik vind het geen goeie reden, tenminste ik heb tot nu toe geen goeie reden gehoord en jij heb je reden om het niet te doen, die vind jij blijkbaar wel prima maar het blijven meningen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen goede reden…
Daar ga je weer.
Jij kunt onmogelijk voor een ander zeggen of diegene een goede reden heeft om zich niet te laten vaccineren. Jij VINDT het geen goede reden, maar dat wil niet zeggen dat het geen goede reden IS.
Hij woont in New York waar alles open isquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:27 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Hij heeft het al 2x opgelopen, houdt zich niet echt lekker aan de maatregelen deze Erik, wij maar thuis op de blaren zitten en Erik lekker Covid verspreiden.
Waarom moet hij zich aan maatregelen houden? Op zijn leeftijd is het volgens jou maar een mild griepje, en natuurlijke immuniteit opbouwen is het beste...quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:27 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
De veiligheid van het vaccin is reeds bekend.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij vindt het niet een goede reden om de veiligheid van het vaccin af te wachten, of niet op 0 te zetten voor hen met 0 risico? Tjah, kan..
Ook al woon en werk je in het buitenland, je houdt je maar lekker aan de NEDERLANDSE regels!!!!!quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij woont in New York waar alles open isEn dan ga je posten dat hij zich niet aan de maatregelen houdt...
Hij kan zich toch gewoon aan de NL maatregelen houden in NYquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij woont in New York waar alles open isEn dan ga je posten dat hij zich niet aan de maatregelen houdt...
Wat Anne zegt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook al woon en werk je in het buitenland, je houdt je maar lekker aan de NEDERLANDSE regels!!!!!
Ja de veiligheid van asbest ook.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
De veiligheid van het vaccin is reeds bekend.
Do your thang, mij part is iedereen vrij, maar mensen die anderen de maat nemen moeten niet hypocriet komen doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom moet hij zich aan maatregelen houden? Op zijn leeftijd is het volgens jou maar een mild griepje, en natuurlijke immuniteit opbouwen is het beste...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |