Dit ben ik wel eens ja. Last Train zou ik wel graag in de Top2000 zien (ook echt van genoten toen die 's avonds tijdens de Top90's kwam). Maar daarmee is het hoofdstuk KLF dan ook direct wel afgehamerd.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk komt elk nr van de KLF terug op hetzelfde thema. Ik hoor hier ook heel sterk Last Train to Transcentral in
Klopt ja. Vooral in de Oooh ooh's.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk komt elk nr van de KLF terug op hetzelfde thema. Ik hoor hier ook heel sterk Last Train to Transcentral in
Goed dat er in ieder geval nog lijstjes zijn waar die in te vinden is!quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik koppel dit als ik het tegenwoordig hoor ook echt aan jou. Lijkt wel ieder jaar in een lijstjescontext terug te komen.
Ik hoop tquote:Op dinsdag 20 december 2022 15:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Kendrick zonder minutenlange genotsoutro vrees ik.
De "you need water, holy water" outro maakt wel echt dat nummerquote:Op dinsdag 20 december 2022 15:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik hoop tDat gewauwel op t eind is voor een dj ook een gruwel haha
Welkom bij de Snob. Het valt nog mee dat Heidevolk nog niet is geweest. De eerste 3 dagen zijn echter wel wat toegankelijker dan in het verleden weleens was.quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
En weer metal. Ik word er een beetje moe van
Ik vind t juist meer dan afgelopen jaren. Minder echte Snob-pareltjes en meer harde muziek. Die trend is al een paar jaar gaande natuurlijk maar valt me nu nog meer op.quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Welkom bij de Snob. Het valt nog mee dat Heidevolk nog niet is geweest. De eerste 3 dagen zijn echter wel wat toegankelijker dan in het verleden weleens was.
Ik ben het hier wel mee eens. Heb bv. de vaste snoeiharde death metal klanten Amon Amarth en Cannibal Corpse ook nog niet langs horen komen geloof ik. Maar zal vast nog komen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Welkom bij de Snob. Het valt nog mee dat Heidevolk nog niet is geweest. De eerste 3 dagen zijn echter wel wat toegankelijker dan in het verleden weleens was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |