Per dag hier: https://ondergewaardeerdeliedjes.nl/quote:Op maandag 19 december 2022 16:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Is er trouwens een lijst beschikbaar of maken ze die na afloop bekend?
Schande ja! >1000 plekken gekelderd blijkbaar.quote:Op maandag 19 december 2022 16:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zit ook even te luisteren. Dat The Universal zo laag staat joh...
Via http://www.snob2000.nl is de lijst te volgen. Per dag worden de nummers toegevoegd die die dag worden gedraaid. Dus op 31 december is pas de hele lijst bekend.quote:Op maandag 19 december 2022 16:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Is er trouwens een lijst beschikbaar of maken ze die na afloop bekend?
Alsof die 36 noteringen in de Top 2000 nog niet genoeg zijn inderdaad..quote:
Ja, zeker weten! Ik ben vooral blij met (Walk Me Out In The) Morning Dew. Dat was het eerste plaatje wat ik in de top 2000 hoorde, niet kende, maar wel heel erg mooi vond. Ik stem er al jaren op, maar in de top 2000 is er helaas geen plek meer voorquote:Op maandag 19 december 2022 18:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Verder wel heerlijk laatste uurtje van de dag
Echte Top 2000 klassieker van het eerste uur ja samen met bv. Versailles van White Soxx. Voor dat soort nummers is helaas geen plek meer in die lijst inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2022 18:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zeker weten! Ik ben vooral blij met (Walk Me Out In The) Morning Dew. Dat was het eerste plaatje wat ik in de top 2000 hoorde, niet kende, maar wel heel erg mooi vond. Ik stem er al jaren op, maar in de top 2000 is er helaas geen plek meer voor
quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:55 schreef Poppejans het volgende:
Stormlooptopic
Vandaag zet ik 'm aan voor After Forever, System of a Down en Cradle of Filth.
Tof wel dat zelfs laatstgenoemde erin staat
Ik koppel dit als ik het tegenwoordig hoor ook echt aan jou. Lijkt wel ieder jaar in een lijstjescontext terug te komen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
The race is long and in the end, it's only with yourself
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |