Offspring vind ik wel gewoon lekker hoorquote:Op maandag 19 december 2022 10:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik bij The Offspring ook
Het viel me op dat Come Out And Play hier ergens onderaan bungelt, terwijl ik het eerder in de Top 2000 verwacht.quote:Op maandag 19 december 2022 11:15 schreef MielMonteur het volgende:
Offspring vind ik wel gewoon lekker hoor
Is ook lastig te vergelijken, want deze lijst groeit wel iets in populariteit, maar heeft nog steeds een hele kleine stempopulatie.quote:Op maandag 19 december 2022 11:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het viel me op dat Come Out And Play hier ergens onderaan bungelt, terwijl ik het eerder in de Top 2000 verwacht.
Eens, maar het is niet alsof dat nou zo'n hoge lat isquote:Op maandag 19 december 2022 14:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is toch een stuk lekkerder dan het Live materiaal dat in de Top 2000 staat
Ik vind Run To The Water en The Dolphin's Cry nog acceptabel, maar die staan dan nog het laagst.. Dat 9/11 gedrocht gaan we niet snel vanaf raken.quote:Op maandag 19 december 2022 14:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Eens, maar het is niet alsof dat nou zo'n hoge lat is
Zo te zien zijn meeste van hun nummers met ~150 plaats gezakt. Ik zou bijna zeggen dat we over een paar jaar van hun grootste gedrocht af zijn, maar ja door het feit dat het zo verbonden is aan 911 zal die nog wel lang blijven in de lijst hangen vrees ik.
The Rainbow komt in de podcast. Die draaien ze dus helemaal nietquote:Op maandag 19 december 2022 15:11 schreef Berkery het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze dit uur gaan afkappen, ik zie dit uur twee lange nummers op de lijst staan, maar ze lijken uit te gaan van 12/13 nummers per uur, en geen rekening te houden met lange of korte nummers.
quote:Op maandag 19 december 2022 15:20 schreef cafca het volgende:
The Rainbow komt in de podcast. Die draaien ze dus helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |