Offspring vind ik wel gewoon lekker hoorquote:Op maandag 19 december 2022 10:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik bij The Offspring ook
Het viel me op dat Come Out And Play hier ergens onderaan bungelt, terwijl ik het eerder in de Top 2000 verwacht.quote:Op maandag 19 december 2022 11:15 schreef MielMonteur het volgende:
Offspring vind ik wel gewoon lekker hoor
Is ook lastig te vergelijken, want deze lijst groeit wel iets in populariteit, maar heeft nog steeds een hele kleine stempopulatie.quote:Op maandag 19 december 2022 11:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het viel me op dat Come Out And Play hier ergens onderaan bungelt, terwijl ik het eerder in de Top 2000 verwacht.
Eens, maar het is niet alsof dat nou zo'n hoge lat isquote:Op maandag 19 december 2022 14:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is toch een stuk lekkerder dan het Live materiaal dat in de Top 2000 staat
Ik vind Run To The Water en The Dolphin's Cry nog acceptabel, maar die staan dan nog het laagst.. Dat 9/11 gedrocht gaan we niet snel vanaf raken.quote:Op maandag 19 december 2022 14:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Eens, maar het is niet alsof dat nou zo'n hoge lat is
Zo te zien zijn meeste van hun nummers met ~150 plaats gezakt. Ik zou bijna zeggen dat we over een paar jaar van hun grootste gedrocht af zijn, maar ja door het feit dat het zo verbonden is aan 911 zal die nog wel lang blijven in de lijst hangen vrees ik.
The Rainbow komt in de podcast. Die draaien ze dus helemaal nietquote:Op maandag 19 december 2022 15:11 schreef Berkery het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze dit uur gaan afkappen, ik zie dit uur twee lange nummers op de lijst staan, maar ze lijken uit te gaan van 12/13 nummers per uur, en geen rekening te houden met lange of korte nummers.
quote:Op maandag 19 december 2022 15:20 schreef cafca het volgende:
The Rainbow komt in de podcast. Die draaien ze dus helemaal niet
Per dag hier: https://ondergewaardeerdeliedjes.nl/quote:Op maandag 19 december 2022 16:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Is er trouwens een lijst beschikbaar of maken ze die na afloop bekend?
Schande ja! >1000 plekken gekelderd blijkbaar.quote:Op maandag 19 december 2022 16:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zit ook even te luisteren. Dat The Universal zo laag staat joh...
Via http://www.snob2000.nl is de lijst te volgen. Per dag worden de nummers toegevoegd die die dag worden gedraaid. Dus op 31 december is pas de hele lijst bekend.quote:Op maandag 19 december 2022 16:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Is er trouwens een lijst beschikbaar of maken ze die na afloop bekend?
Alsof die 36 noteringen in de Top 2000 nog niet genoeg zijn inderdaad..quote:
Ja, zeker weten! Ik ben vooral blij met (Walk Me Out In The) Morning Dew. Dat was het eerste plaatje wat ik in de top 2000 hoorde, niet kende, maar wel heel erg mooi vond. Ik stem er al jaren op, maar in de top 2000 is er helaas geen plek meer voorquote:Op maandag 19 december 2022 18:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Verder wel heerlijk laatste uurtje van de dag
Echte Top 2000 klassieker van het eerste uur ja samen met bv. Versailles van White Soxx. Voor dat soort nummers is helaas geen plek meer in die lijst inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2022 18:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zeker weten! Ik ben vooral blij met (Walk Me Out In The) Morning Dew. Dat was het eerste plaatje wat ik in de top 2000 hoorde, niet kende, maar wel heel erg mooi vond. Ik stem er al jaren op, maar in de top 2000 is er helaas geen plek meer voor
quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:55 schreef Poppejans het volgende:
Stormlooptopic
Vandaag zet ik 'm aan voor After Forever, System of a Down en Cradle of Filth.
Tof wel dat zelfs laatstgenoemde erin staat
Ik koppel dit als ik het tegenwoordig hoor ook echt aan jou. Lijkt wel ieder jaar in een lijstjescontext terug te komen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
The race is long and in the end, it's only with yourself
Dit ben ik wel eens ja. Last Train zou ik wel graag in de Top2000 zien (ook echt van genoten toen die 's avonds tijdens de Top90's kwam). Maar daarmee is het hoofdstuk KLF dan ook direct wel afgehamerd.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk komt elk nr van de KLF terug op hetzelfde thema. Ik hoor hier ook heel sterk Last Train to Transcentral in
Klopt ja. Vooral in de Oooh ooh's.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk komt elk nr van de KLF terug op hetzelfde thema. Ik hoor hier ook heel sterk Last Train to Transcentral in
Goed dat er in ieder geval nog lijstjes zijn waar die in te vinden is!quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik koppel dit als ik het tegenwoordig hoor ook echt aan jou. Lijkt wel ieder jaar in een lijstjescontext terug te komen.
Ik hoop tquote:Op dinsdag 20 december 2022 15:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Kendrick zonder minutenlange genotsoutro vrees ik.
De "you need water, holy water" outro maakt wel echt dat nummerquote:Op dinsdag 20 december 2022 15:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik hoop tDat gewauwel op t eind is voor een dj ook een gruwel haha
Welkom bij de Snob. Het valt nog mee dat Heidevolk nog niet is geweest. De eerste 3 dagen zijn echter wel wat toegankelijker dan in het verleden weleens was.quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
En weer metal. Ik word er een beetje moe van
Ik vind t juist meer dan afgelopen jaren. Minder echte Snob-pareltjes en meer harde muziek. Die trend is al een paar jaar gaande natuurlijk maar valt me nu nog meer op.quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Welkom bij de Snob. Het valt nog mee dat Heidevolk nog niet is geweest. De eerste 3 dagen zijn echter wel wat toegankelijker dan in het verleden weleens was.
Ik ben het hier wel mee eens. Heb bv. de vaste snoeiharde death metal klanten Amon Amarth en Cannibal Corpse ook nog niet langs horen komen geloof ik. Maar zal vast nog komen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Welkom bij de Snob. Het valt nog mee dat Heidevolk nog niet is geweest. De eerste 3 dagen zijn echter wel wat toegankelijker dan in het verleden weleens was.
Grappig, ik heb juist echt het gevoel dat het overgrote deel wel te doen is. Misschien ben ik immuun geworden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind t juist meer dan afgelopen jaren. Minder echte Snob-pareltjes en meer harde muziek. Die trend is al een paar jaar gaande natuurlijk maar valt me nu nog meer op.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:30 schreef BillDauterive het volgende:
Rheingold, nooit van gehoord, maar wat is dit leuk!
Nee, wel in Duitsland en België. Dat heeft er niets mee te maken, maar je moet toch wat.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Heeft die niet gewoon in de top 2000 gestaan?
Toen ik klein was altijd Supertramp op de autoradio in Suid-Afrika.quote:Op woensdag 21 december 2022 10:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Kan best. Meers snob dan Coldplay, zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |