Instant Crush, Giorgio by Moroder en Contact waren toch achteraf wel heel fijne toevoegingen aan het oeuvre van Daft Punk.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Één van de pareltjes op Random Access Memories
En Touch is ook geweldig. In ieder geval de laatste 5 minuten dan.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Instant Crush, Giorgio by Moroder en Contact waren toch achteraf wel heel fijne toevoegingen aan het oeuvre van Daft Punk.
The Rain Song en Moya ook al vandaagquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:05 schreef MielMonteur het volgende:
Waarom maken ze er een podcast van 😭😭😭
Je hebt ook ieder jaar van die jojo-platen, dit jaar 700, volgend jaar eruit, jaar daarna terug op 542, jaar daarna op 1867, en zo verder.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou weleens meerjarige statistieken van nrs in de Snob willen zien. Waar hebben ze gedaan, hoe is hun ontwikkeling in de lijst? Ik verwacht grote fluctuaties aangezien je niet zoveel stemmen nodig hebt om in de lijst te komen en dus een stem meer of minder al voor grote sprongen voor- of achterwarts kan zorgen.
Op het einde van deze pagina is een totaaloverzicht van 10 edities van de Snob 2000 te downloaden. Het is een overzicht van vorig jaar, maar geeft ook al een beeld van de posities van liedjes.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou weleens meerjarige statistieken van nrs in de Snob willen zien. Waar hebben ze gedaan, hoe is hun ontwikkeling in de lijst? Ik verwacht grote fluctuaties aangezien je niet zoveel stemmen nodig hebt om in de lijst te komen en dus een stem meer of minder al voor grote sprongen voor- of achterwarts kan zorgen.
Heel interessant, dankjewel!quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:50 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Op het einde van deze pagina is een totaaloverzicht van 10 edities van de Snob 2000 te downloaden. Het is een overzicht van vorig jaar, maar geeft ook al een beeld van de posities van liedjes.
https://ondergewaardeerde(...)n-over-de-snob-2000/
En daarna nog Elliot Smith!quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Harmony Hall is wel even een warm bad tussen het gitaargeweld in
je verkeert nu in een State of Shock?quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:50 schreef BillDauterive het volgende:
En nu The Ex - State of Shock, die heb ik al lang niet meer gehoord. Heerlijk zeg.
Het scheelt niet veel, Scorpion!quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
je verkeert nu in een State of Shock?
Gedeelte van de lijst met hoog sex, drugs & rock 'n' roll gehaltequote:
haha lekker hoor. Ik heb niks met apocalyptica maar deze track is topquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gedeelte van de lijst met hoog sex, drugs & rock 'n roll gehalte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |