Nightwish vond ik juist niet meevallen..quote:
Ik zat in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Je bedoelde Rick de Leeuw?
Maar daar ben je zelf toch niet helemaal bij? Doe je die mensen daar wel een plezier mee dan?quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wil deze iig op m'n uitvaart..
Wie weet krijg ik daar dan toch iets van mee..quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Maar daar ben je zelf toch niet helemaal bij? Doe je die mensen daar wel een plezier mee dan?
Sterker nog, tot vorig jaar was dit een plaat met een Top2000-record: namelijk de langste tussenpoos tussen de eerste keer genoteerd en de tweede. Daar zijn er in de afgelopen twee jaar wel flink wat aan voorbij gegaan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ooit was dit Starless nog Top 2000 genot
Dolce Vita is daar voorbij gegaan dit jaar toch en/of Rasputin?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:31 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Sterker nog, tot vorig jaar was dit een plaat met een Top2000-record: namelijk de langste tussenpoos tussen de eerste keer genoteerd en de tweede. Daar zijn er in de afgelopen twee jaar wel flink wat aan voorbij gegaan.
Jazeker, alsmede Tom Jones en vorig jaar ook al Bill Withers, Rob de Nijs en Matthew Wilder.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dolce Vita is daar voorbij gegaan dit jaar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |