Ik ben van generatie Mex.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh wij schelen maar 2 jaar, dacht dat je rond Iso's leeftijd was.
Perfect op tijd voor best een leuk uurtjequote:
Ken het vast wel, denk ik?quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is behoorlijk KITSCH
Maar wel mooi
Vind ik niet ergquote:
Volgende pauze maar ff naar de winkelquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Perfect op tijd voor best een leuk uurtje
quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Terecht. Zou de lijst niet eens mogen halen
Hier net ook even een gasexplosie bohhhhhquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel typisch dat zo'n gasexplosie aan t uiteinde komt
mag van mij ook wel lager eerlijk gezegd. vind m leuk maar niet de op een na beste beatles.quote:
We gaan het meemaken.quote:
Had ik ook moeten doen. Ach, eind dit uur weer een kans.quote:
Lekker voor mevrouw Mexicanoquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier net ook even een gasexplosie bohhhhh
Maar er komen er nog 3 hiernaquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mag van mij ook wel lager eerlijk gezegd. vind m leuk maar niet de op een na beste beatles.
Niet in de Peaceman top 1000quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Let It Be komende jaren dus wel ruim de beste Beatles.
Er was eergisteren tussen 21u en 22u een genotsuur maar dat werd ernstig verpest door Rowwen Heze en Adél volgens mij.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:02 schreef laxus13 het volgende:
112 Twilight Zone Golden Earring![]()
![]()
111 Dreams Fleetwood Mac![]()
![]()
![]()
![]()
110 Goodnight Saigon Billy Joel![]()
![]()
![]()
109 Don't Stop Believin' Journey![]()
![]()
![]()
108 Have You Ever Seen The Rain Creedence Clearwater Revival![]()
![]()
![]()
107 Whole Lotta Rosie AC/DC![]()
![]()
![]()
![]()
106 Hey Jude The Beatles![]()
![]()
105 The Show Must Go On Queen![]()
104 Belfast Child Simple Minds![]()
Misschien wel het beste uur tot nu toe
Ben em gewoon gaan halen Vande weekquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:02 schreef houdjemond het volgende:
Oh ik mag bijna boosteren. Ik twijfel nog
Stond zelfs in duubio maar neem geen enkel risico, neem die booster yeah.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:02 schreef houdjemond het volgende:
Oh ik mag bijna boosteren. Ik twijfel nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |