Ziet er idd uit als iemand op wie de ouders weinig grip hebben. Zijn die soms hele dagen weg of zo?quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:49 schreef suzi1 het volgende:
die doet ook gwn waar ze zelf zin in heeft zo te zien
Nomnomnomquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:56 schreef Mrsloveable het volgende:
ToT gaat ons trakteren op Oliebollen
quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:56 schreef Mrsloveable het volgende:
ToT gaat ons trakteren op Oliebollen
Ach beetje extra kauwenquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn een beetje hard geworden, maar tast toe!
ToTquote:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat wijf bij wie er benzine uit de lucht komt vallen?
Jij hebt soms best goede ideeën.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:29 schreef greysbones het volgende:
Maar gourmetten dus bij jou vanavond
quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:29 schreef greysbones het volgende:
Maar gourmetten dus bij jou vanavond
Heb je een luchtkanon?quote:
Hoevaak wisselen ze van DJ eigenlijk? Ieder uur?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt soms best goede ideeën.
quote:
Dit liedje kan ik niet uit staanquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Soeur Plus - Dominique (video)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop