dat staat pas uur ok 15:00 op m'n agendaquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:46 schreef Poppejans het volgende:
Mooie tijd nu om even de afwas te doen, dan Black Sabbath meepikken en dan ga ik aan het oliebollen en appelbeignets bakken
Goed bezigquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:46 schreef Poppejans het volgende:
Mooie tijd nu om even de afwas te doen, dan Black Sabbath meepikken en dan ga ik aan het oliebollen en appelbeignets bakken
Welke dan?quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo even gekeken, maar dat is wel een van de beste uurtjes dit jaar geweest zeg
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het heeft niet genoeg stemmen behaald.
Vannacht sowieso veel moois gemistquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo even gekeken, maar dat is wel een van de beste uurtjes dit jaar geweest zeg
Geeneens Black Sabbath. Matig.quote:
al die schandalen hebben het geen goed gedaan,quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind dit niet hoog voor MJ trouwens. Is dat nou de nalatenschap van iemand die The King of Pop als bijnaam had?
5:00 - 6:00quote:
Zwemles? Hoe dan???quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:47 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook vanochtend. Bijna te laat voor zwemles (van m'n kind)
The queen of pop is er op dat vlak slechter aan toequote:Op vrijdag 31 december 2021 09:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind dit niet hoog voor MJ trouwens. Is dat nou de nalatenschap van iemand die The King of Pop als bijnaam had?
War Pigs heeft den lijst niet mogen halen helaaschquote:
Die prijkt fier onderaan je lijstquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
War Pigs heeft den lijst niet mogen halen helaasch
Je kunt zeggen wat je wilt over Michael, maar hij heeft geen modderfiguur geslagen op het Songfestival.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
The queen of pop is er op dat vlak slechter aan toe
189 Fear Of The Dark Iron Maidenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |