< Fightes backquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:39 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Jaaaaaaaaa Foo jullie allemaal!
Is ook zo. Prima live band, maar te weinig echt goede nummers. Dit is er wel 1 van.quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:38 schreef MTheBassman het volgende:
heb ik dit jaar al gezegd dat ik foo fighters best overrated vind?
in any case, nu wel.
Oh dat had ik al getypt maar nog harder gebackspaced!quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, hij zou net zo goed de broer van Dion Graus kunnen zijn
Eens ik hoor liever Linkin Parkquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:38 schreef MTheBassman het volgende:
heb ik dit jaar al gezegd dat ik foo fighters best overrated vind?
in any case, nu wel.
Vooruit, 1 nummertje kan er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:40 schreef Cassa95 het volgende:
Iedereen verplicht blijven voor Kayak hoor
Hij lijkt ook op Marcoquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, hij zou net zo goed de broer van Dion Graus kunnen zijn
En toen was het ineens 1 Januari....quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vooruit, 1 nummertje kan er ook nog wel bij
Hey Iso, heb je al een date gepland met essnhills? Of zit je in elk geval in haar dm’s?quote:
Die vind ik dan weer overrated. Het kan verkeren gelukkig.quote:
Das een serieus risico jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
En toen was het ineens 1 Januari....
Vorig jaar heb ik deze hele nacht niet geslapen...quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Das een serieus risico ja
Deze nacht is wel echt killing altijd
Hoe laat?quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:40 schreef Cassa95 het volgende:
Iedereen verplicht blijven voor Kayak hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |