ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
WTF ik loop gewoon 20 seconden achter op jullie
Ja fijn dat deze er boven staan, jammer van de omstandighedenquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:09 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze is wel echt 100x mooier dan die andere van Vedder.
zou je zeggen dat datquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:09 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze is wel echt 100x mooier dan die andere van Vedder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Ja, jeetje, wat een vraag op dit uur. M’n username was in ieder geval bewust, dus geen idee bij welke woorden autocorrect daar hamlapje van wil makenquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:07 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Ik moet even met je spreken.... ooit typte ik in een telefonische chat iets waarvan mijn auto correct een hamlapje maakte en wat nergens op sloeg. Weet jij welk woord ik bedoelde te typen?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zou je zeggen dat datIk roep de VAR er even bij voor deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit zei ik dus ook de eerste avond, hij lijkt op een kleine dikke marco over 15 jaarquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi gedaan net van de marco lookalike
Ik nog steeds!quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:10 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik vond Peter R irritant.
Giel doet het over het algemeen best netjesquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:10 schreef El-Stinho het volgende:
Het is dat ik morgen dan al niet meer luister, maar Giel zal Procol Harum toch iets fatsoenlijker aankondigen?
Ik ook.quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:10 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
ja ik ook wel, maar wel een man met gezond verstand.quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:10 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik roep de VAR er even bij voor deze.
Lees gewoon dit stuk even.quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:10 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Eens ik zag dat ook gelijk. ook moeilijk te ontzien.quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dit zei ik dus ook de eerste avond, hij lijkt op een kleine dikke marco over 15 jaar
Sow, hallo zeg.quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:11 schreef RensAjacied het volgende:
Geen vals sentiment in stoppen zegt de PVV viruswappie racisttokkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |