Janis?quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb gestemd op Just a little bit of piece in my heart. Dus blijf nog een uur wakker
Ook jammer dat ik die niet ga horen, het enige 60s-bastion wat nog over is met dank aan de zieke Sjorsquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb gestemd op Just a little bit of piece in my heart. Dus blijf nog een uur wakker
+ 0.1quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
OOh,,, mijn vrouwelijke kant kant dit nummer appreciëren
Ik hoor dit ook letterlijk alleen in de top 2000quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind hier geen biet aan trouwens, maar in zo'n lijstje wel vermakelijk sentiment
Twist & Shout hier, denk ik.quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Wij moesten dit op de middelbare school nog spelen op keyboard
Beatles zijn ook wel een 60s-bastion toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook jammer dat ik die niet ga horen, het enige 60s-bastion wat nog over is met dank aan de zieke Sjors
of Alle Menschen Werden Brüderquote:
wij een blues lickje in Cquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Beatles, Stones, Simon and Garfunkel en dan Animals/Procol Harum/Moody Blues morgen nogquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Beatles zijn ook wel een 60s-bastion toch?
Gewoon romantisch.. geef toe !!quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:06 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Deze is alleen al fijn omdat Bette
Hahaha eigenlijk kan het gewoon niet meer... hij de grap himself al.quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:07 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben bijzonder benieuwd wat voor grappen jullie ons bij Dochters gaan voorschotelen.
De verwachtingen zijn hoog gespannen
Oh, vandaar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
on bended nie is no weej to bie frie
Ik moet even met je spreken.... ooit typte ik in een telefonische chat iets waarvan mijn auto correct een hamlapje maakte en wat nergens op sloeg. Weet jij welk woord ik bedoelde te typen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |