Dit ja....quote:Op donderdag 30 december 2021 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb helemaal zin om te gaan dansen
YES! Val altijd in slaap bij die heldquote:Op donderdag 30 december 2021 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk als je niet kan slapen?
Ik luister een podcast. Die van Maarten van Rossum is heel goed tegen insomnia
Ik kijk TLCquote:Op donderdag 30 december 2021 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
maarten van rossemgod btw, heldenpodcastquote:Op donderdag 30 december 2021 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zet meestal een video van Big Clive op, die koopt allemaal chinese troep, haalt het uit elkaar en kijkt dan hoe slecht het in elkaar zitquote:Op donderdag 30 december 2021 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kan eigenlijk altijd wel slapen. Ga ook meestal (te) laat naar bedquote:Op donderdag 30 december 2021 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
Voor deze muziek hoef je niet te kunnen dansenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit ja....
Nouja... voor zover ik kán dansen
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Lang wachten op deze melodie en dan eindelijk...
Ik hou je niet tegenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb helemaal zin om te gaan dansen
Limewire en Kazaa, bestaan die programma's nog? Soms zat je dagen te wachten voordat de download er eindelijk was. Om dan idd de verkeerde te hebben gedownload.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]dit is zo spot on. Lekker via Kazaa of Limewire downloaden en dan of Bill Clinton binnenkrijgen, of een versie waarbij je je de pleures schrikt omdat er middenin een gekke kraak/kras zit of een totaal verkeerd gelabeld nr
Ja precies, en als je een paar drankjes op hebt gaat dat wel vanzelfquote:Op donderdag 30 december 2021 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor deze muziek hoef je niet te kunnen dansen
GEwoon bewegen
Uiteraard.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:40 schreef essnhills het volgende:
Dit stuk zullen wel meer mensen herkennen denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |